středa 7. června 2017

Fazolové brownies

Fazolové brownies


Stále omývaný, ale mírně odlišný recept na fazolové brownies :) Těsto jsem ozvláštnila kefírem. Použila jsem formu na chlebík 26x10cm. Ozdobit můžete čím je libo, skvěle se mi k tomu hodí čokoláda, tvaroh nebo lesní ovoce či jahody. Vypočítala jsem zase pro jednou makra (ne že by to bylo tím, že má recept 5 základní surovin :D :D ) na celou porci a na 1/3, což mám na svačinu.


240g uvařených (bílých) fazolí
vejce
20g kakaa
20g čokoládového proteinu
50ml neochuceného kefíru
lžička skořice
lžička prášku do pečiva
flavdrops (5 kapek)


Do mixéru dáme rozmixovat fazole, kefír, vejce a flavdrops. Poté přidáme protein, kakao, skořici a prášek do pečiva a znovu necháme nějakou chvíli mixovat. Dáme do formy vyložené pečícím papírem a pečeme na 200°C 20-25 minut.


celá dávka
687 kcal / 2 748 KJ
B: 58g
S: 87g
z toho cukry: 5g
T: 11g
z toho nasycené: 4g
V: 26g

1/3 
229 kcal / 916 KJ
B: 19g
S: 29g
z toho cukry: 1,5g
T: 3,5g
z toho nasycené: 1g
V: 8,5g

2 komentáře:

  1. Taky už jsem zkoušela pár variant.
    Tenhle recept vypadá dobře Miši, určitě vyzkouším ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky, přemýšlím, že příště do toho přidám vlašáky nebo čokoládu, to by to vyneslo úplně do jiné dimenze :) ♥

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥