pondělí 7. října 2024

08/31/2024 Pěšky na pizzu

Poslední prázdninový den jsme využili opravdu na maximum. K narozeninám jsem od kolegyně dostala poukaz do Pizzerie v pekárně v nedaleké vesnici. A tak jsem si řekla, proč si na tu pizzu nedojít. Ráno jsem přišla po službě domů, dali jsme si s Domčou kafe a vyrazili na cestu!


První zastávkou byla Penny, kde jsme si dali nanuka a koupili coly na cestu (brali jsme chladící baťoh). Zrovna vyšlo hezké počasí, možná až trochu moc. Nic co by ale právě chladící baťoh s chlazeným pitím nevyřešil. 


Sice jsme nešli úplně po cyklostezkách, spíš po silnicích, ale vzhledem k tomu, jaký tam byl provoz, to prakticky ničemu nevadilo. Celkem se nám poštěstilo vybírat cestu i ve stínu. Trasa v jednom směru měla 16 km. Pro jistotu jsme měli i plán B, kdyby se nám zpět už nechtělo. Pohodlně se dalo dojet vlakem či autobusem.



První větší zastávku jsme měli na konci Hradce, kde je příjemné posezení a pár informačních tabulí. U kaple Muzlov přibily nové interaktivní informační kamenné sloupky propojené s aplikací, kterou jsme ale nevyzkoušeli. Další pauza byla až na pizze. Chtěli jsme ještě do vedlejší kavárny, ale bohužel měla ten den zavřeno. V pizzerii je sezení pouze vevnitř. Výhodou je, že zde berou karty. Na to, že je to na vesnici, tak ceny takové normální. 




První sklenici bezinky jsme vypili prakticky na hned. Já jsem si dala pizzu Hemenex, Domča Lucifera - pro odvážné. Pizzy byly opravdu domácí. Já jsem měla s rajčatovým základem, šunkou, cibulí, sýrem a vajíčkem, Domča taky s rajčatovým základem, sýrem, paprikášem, česnekem, cibulí, papričkami habanero a chilli. Obě byly dobré, ale ten Lucifer byl opravdu moc. Snad všechny papričky jsme dali pryč a ani tak se to skoro nedalo jíst, jak strašně moc to pálilo. Dominik má pálivé rád a tohle nezvládal ani on. Jako dezert jsme si dali kopečkovou zmrzlinu a vydali se zpět domů.




V Březové je toho k vidění mnohem víc - rozhledna Járy Cimrmana, březovský trail nebo venkovní posilovna.


Velká krize přišla na tom posezení, kde jsme seděli po cestě tam. A to nám zbývalo ještě 10 km. Z posledních sil jsme ale přišli domů a padli za vlast. Ještě, když celý den svítilo sluníčko. To mám pocit, že člověka pak vysaje ještě víc.


Myslím, že poslední prázdninový den se nám ale povedl. Jen tak na něj nezapomeneme.

Co jste naposledy udělali něco netradičního vy?

1 komentář:

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥