pondělí 8. dubna 2024

Největší květinová zahrada světa | Dubai Miracle Garden

Kdo by to byl řekl, že největší zahradu na světě najdeme uprostřed pouště! Dubai Miracle Garden v sobě ukrývá přes 150 miliónu květin, aranžovaných do všemožných tvarů. Hned vedle se schovává ještě jedna zajímavost - Dubai Buterfly Garden, která také stojí za návštěvu.


Dubai Miracle Garden
pouze během zimy (přibližně říjen - duben)
PO-PÁ 9:00 - 21:00
SO-NE 9:00 - 23:00
vstupné: 90 AED (570 kč)

Cesta sem je poměrně dobrá. Jezdí sem MHD autobus. Zahrada vás okouzlí na první dojem. A čemu jsem ani já neodolala, tak květinové čelence. Kdyby mě to napadlo, vezmu si z domu :D Stála myslím 40 AED. Ale věcí na suvenýry tam prodávají spoustu.


Návštěvu rozhodně doporučuji zvolit až na pozdější odpoledne. Za prvé z důvodu přímého sluníčka a za druhé, zahrada je nádherná i v noci. Osvětlení má své kouzlo. Hlady tady neumřete, ale nečekejte žádnou gastronomii. Jídlo a pití je tu poměrně drahé. 



Určitě nevynechejte vyhlídku na letadlo, které je celé pokryté květinami. Líbila se nám i šmoulí vesnička, byla to taková nostalgie. Nejkrásnější jsou asi srdcové průchody, kde je bohužel i hodně lidí.



Dubai Buterfly Garden
PO-NE 9:00 - 18:00
vstupné: 55 AED (350 kč)

Pokud sem pojedete na pravé poledne jako my, silně vám doporučuju prvně navštívit motýli. Areál je schovaný ve 3 velkých propojených kupolích. Sice je uvnitř dusno, ale aspoň nejste na přímém slunci. Můžete zde obdivovat 50 druhů až s 15 000 jedinci


Musíte si dávat velký pozor, motýlci jsou opravdu všude. Když budete mít štěstí, sednou si na vás. Pokud máte smůlu jako já, po několika pokusech se je naučíte vzít do ruky. To nám tady zabralo většinu času - vyfocení alespoň slušných fotek.



Přirovnala bych to k české Papilonii, avšak tohle je mnohonásobně větší a lepší.

Jak jsem psala, je cesta sem byla v pořádku, tak při cestě zpět jsem myslela, že umřu. Pochopila jsem, jak je možné, že někoho někde ušlapou. Cestu zpět určitě nejezděte stejným autobusem. Jezdí od tama více autobusů do centra, i když to trvá trochu déle..

Navštívili jste někde nějaký květinový park či byli v české Papilonii?

18 komentářů:

  1. To je paráda! Určitě by se mi tam líbilo :)) V české Papilonii jsem nikdy nebyla a možná o tom čtu úplně poprvé... Jinak v nějakém květinovém parku už jsem asi byla, no líbí se mi ale jinak třeba zahrady v Kroměříži :)

    OdpovědětVymazat
  2. To je nádhera <3! Na motýlích jsem byla, ale už je to hodně dávno, takže si toho moc nepamatuji. Ráda bych si to zopakovala :)

    OdpovědětVymazat
  3. Táto krajina je asi za hranicou môjho účtu, ale moja mamka miluje záhrady... táto by sa jej ohromne páčila :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naopak, dají se sehnat i velmi výhodné letenky, zejména Vídeň - Abí Dhabí, které je jen 2h autobusem od Dubaje :)

      Vymazat
  4. Míšo, to je tedy nádhera! Další krásný zážitek!
    V Papilonii jsem byla v Praze, ale je to už celkem dávno...
    Přeji hezké jarní dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Wow, tak to musela být nádhera! Miluji tyhle květinové zahrady, byli jsme v jedné v Polsku a tam to bylo také nádherně vymyšlené. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pěkné - tady by se mi líbilo. 🙂

    OdpovědětVymazat
  7. To musela být nádhera. Zahrada vypadá moc hezky.
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. Je to moc hezké, je si říkám kolik za tím musí být úsilí a peněz vybudovat něco takového v poušti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hodně :D Proto je otevřená jen během jejich "zimy", od října do dubna :)

      Vymazat
  9. Tak to je bomba! Vypadá to tam krásně ♥ Byla jsem v Papilonii v Brně a supr zážitek, tohle ale vypadá, že je ještě o krok dál.

    lucyvillain.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. ta zahrada... to je nádhera :) tam by mé srdce plesalo radosti :)

    OdpovědětVymazat
  11. Tak ta vypadá naprosto nádherně! :).

    OdpovědětVymazat
  12. Do takové zahrady bych se ihned s radostí vypravila! Vypadá to úžasně!

    OdpovědětVymazat
  13. Ahojky,
    vypadá to pěkně. Já byla v obří zahradě v Keukenhofu v Holandsku a to se mi líbilo.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥