pondělí 1. dubna 2024

Co skrývá zážitek v poušti za 2100 kč? | Dubaj

Ano, kromě jednoho dne jsme na každý den naší dovolené v Dubaji měli koupený program. Čtvrtý den jsme vyrazili na pouštní Safari. Koupili jsme si lístky přes Get Your Guide za cca 2100 kč. Safari se ale dá koupit v různých cenových relacích už od 800 kč. Na co všechno se za tuto cenu můžete těšit?


Vyzvednutí v hotelu a doprava klimatizovaným jeepem

30 minutová jízda na čtyřkolkách


sjíždění písečných dun jeepem


sandboarding (protože na snowboardu neumím, bobovali jsme)


focení při západu slunce v poušti


jízda na velbloudech


program v kempu
BBQ večeře včetně dezertu


tetování henou


ohňová show


břišní tanečnice


A když budete mít kliku, chytnete i klíště :D

Tento zážitek jsme zhodnotili jako nejlepší v poměru cena/výkon. To hned z několika důvodů.
  1. Nemusíte se o nic starat. Vyzvednou vás před hotelem, kde vás po skončení zase vysadí.
  2. V ceně máte i večeři.
  3. Jako jedno z mála vám může poskytnout tolik různorodých zážitků
Kdybychom měli doporučit pouze jeden zážitek, co zažít v Dubaji, je to právě pouštní Safari.

Na co byste se nejvíc těšili z programu?

11 komentářů:

  1. Mně by se zamlouvalo vše. Jsou to krásné zážitky, které u nás nejsou))). Přeji hezký týden. Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Parádní program! Oslovili by mě velbloudi :)

    OdpovědětVymazat
  3. Je vidět, že zážitků bylo spousta! Velbloudi, poušť, tetování,... těžko vybrat.
    Míšo, měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Program vypadá opravdu dobře - je tam hned několik nevšedních zážitků.

    OdpovědětVymazat
  5. Super program, všechno vypadá super :)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
  6. No tak to mi připadá super! Takové pestré, ani nedokážu říct, co by mě zaujalo nejvíc, asi bych ráda měla co nejvíce fotek :D A líbí se mi velbloudi :) Ta cena mi za tohle přijde dobrá :)

    OdpovědětVymazat
  7. Teda, to vypadá skvěle. Mám v plánu tohle v budoucnu také zažít. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Miško, tak jestli jednou budu v Dubaji, tak rozhodně tohle dobrodružství nevynecháme! Vypadá to moc pěkně a taková paráda v poušti! Wow!

    OdpovědětVymazat
  9. Mně by se líbil západ slunce a jízda na velbloudovi :) (na něm už jsem jela :D)

    OdpovědětVymazat
  10. to muselo být opravdu super :) mně by se líbilo to bobování :D

    OdpovědětVymazat
  11. Dubai mě popravdě nikdy moc nelákala, ale určitě se tam najdou místa a atrakce, které stojí za to navštívit - krásné fotky! :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥