pondělí 15. dubna 2024

02/26/2024 Na kolách s mamkou do Chocně

Poslušně hlásím, že sezóna zahájena! Zrovna nám to s mamkou vyšlo, že jsme obě dvě měly volno ve stejný den, tak jsme hned domluvily výlet. Ale protože jsme to domlouvaly my, vyrazily jsme na kola. Dobře, přesněji na elektrokola. Když totiž jedeme někam dál, máme radši ty elektrokola. Člověk se tolik neunaví, je rychlejší a do kopců si jen přidá větší pomoc. Já jsem navíc byla po službě a mamka po zubaři. Kam až jsme dojeli?


Hned na začátek řeknu, že tohle byla moje nejdelší cesta na kole v životě. Nikdy jsem neujela tolik kilometrů. Cíl byl jasný, burgery v Chocni! Jednou jsme tam na ně už jely v roce 2022, ale v tu dobu byla zavřená cyklostezka do Chocně a my to musely objíždět. Teď už je cyklostezka opravená, tak jsme se hned vyrazily ji projet.


Ze Svitav jsme s elektrokoly vyrazily osobákem do České Třebové v 10:37. Dále jsme pokračovaly po svých. V Ústí nad Orlicí jsme se napojily na cyklostezku a to se jelo krásně. Bez převýšení, podél tratě. A díky tomu, že bylo pondělí dopoledne, na celé cyklostezce jsme nepotkaly živou duši.



Do cíle nám zbývalo necelých 10 km, byly jsme těsně přes Brandýsem nad Orlicí. Zátarasy přes cestu, vypadalo to neprůjezdné, byla tam těžká technika. No nic, mamka zadala do map Brandýs a jely jsme na objížďku lesní cestou. Ze začátku nevypadala tak hrozně, ale nakonec jsme myslely, že tam zůstaneme. Za prvé to bylo hrozně příkré, za druhé jsou elektrokola děsně těžká a za třetí to klouzalo. Nejhorších 800 m. Atakuje to první příčku mých nejhorších zážitků na kole. Ale protože jsme s mamkou stejné, ani jednu to nerozhodilo. Až pak jsme zjistily, že tam měla mamka zadanou trasu pro pěší.



Takže jsme se rozhodly, že se zastavíme v Brandýsi v cukrárně Na Výsluní. Obě jsme zvolili tiramisu (50 kč) a moc nám chutnalo. Do Chocně jsme dorazily asi po 6 km, přes park Peliny. V létě to tam musí být hrozně fajn.



Long story short, umírala jsem hlady a těsně před Burgrárnou šlápla do hovna. Výborný, fakt :D V Burgrárně jsme se rozšouply. Já jsem si dala cibuláče (cibulové kroužky, bylinková omáčka, coleslaw) a mamka pacienta (s čedarovou injekcí). Hranolky a kroužky na půl, k tomu česnekový a slaninový dip, já kolu a mamka pivo. 750 kč a člověk ani nevěděl jak. Ale velký mňam.


35 km v nohách a 50 km před námi. Úplně jsem postupně cítila, jak ten burger spaluju. Zastavily jsme opět v Brandýsi a vyfotily se u habrového labyrintu. Díky tomu, že jsou stromy ještě holé, je dobře vidět na zříceninu hradu. Krize přišla brzo, v Ústí. Při představě dalších 30 km se mi dělalo mdlo. Navíc začala být dost zima. Ale zvládly jsme to samozřejmě. Domů jsem přišla po 19h, úplně vyflusaná.



Ale bylo to super! Tyhle projížďky s mamkou M-I-L-U-J-U. Díky mami! <3

Stihli jste už letos vyrazit na kola?

14 komentářů:

  1. Vaše společné výpravy s mamkou jsou super

    OdpovědětVymazat
  2. Ujely jste toho opravdu dost a mňam, ty dobroty! Líbí se mi, jak s mamkou takto společně výletujete :). A to šlápnutí do hovna je pech :D.

    OdpovědětVymazat
  3. Tyhle vaše výjezdy jsou opravdu super! Dáváte si moc inspirativní cíle :o)
    Míšo, přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Ujely jsme toho hodně a ty dobroty, mňam :)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to jste dobré))) já už ani nevím, co kolo je))) poslední dobou jsem strašně líná.
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. Ja a moja mamka máme takých vychádzok už menej, no o to viac sa tešíme, keď spolu ideme do prírody.

    OdpovědětVymazat
  7. Já na kole moc nejezdím. Většinou jen v létě na volejbal :D Obdivuju vás, taková dlouhá cesta... a závidím ty dobroty :D Fotky jsou super :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tý jo, to byl parádní výlet se spoustou zážitků! Kolo jsem letos také vytáhla brzo, moc jsem se těšila. Ale teď ho zase chvíli nechám schované :( slyšela jsem, že má být zima do konce dubna...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vypadá to tak, ale snad už od pátku se to zlepší :)

      Vymazat
  9. Moc se mi tyhle vaše společné výlety s mamkou líbí :) ..ale vůbec nechápu, jak po burgeru jste ještě dokázaly sednout na kolo, já bych se ani nehnula :D

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  10. Míšo zdravím, tak to jste pašáci ! Po těchto místech se pohybuju často, ale autem :o). Líbí se mě, že si s maminkou výletujete. Lenka

    OdpovědětVymazat
  11. páni :) jste úžasné, že jste to zvládly :) a aspoň bude na co vzpomínat :D

    OdpovědětVymazat
  12. Výlety na kolách miluji, už se moc těším, až letos také poprvé vyjedu! :) Vždy mě to dobije energii. Moc hezké fotky, výlet se vám povedl. :)

    OdpovědětVymazat
  13. Ahojky,
    já vůbec na kole nejezdím, byla jsem na něm asi tak ve čtrnácti letech... Podnikla jsem ale už nějaké další výlety, to se taky počítá.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥