středa 27. září 2023

09/11/2023 | Západ slunce na koloběžkách

Cože, článek ve čtvrtek?

Články vydávám pravidelně jednou týdně, v pondělí. Avšak někdy se během týdne stane něco, o co bych se ráda podělila nebo si uchovala vzpomínku ve formě článku. Spíš to jsou ale fotky, než vyloženě nějaký text, proto to nechci vydávat jako klasické články v pondělí. 

Tyto mini články s fotkami budou vycházet vždy ve čtvrtek. Nebo teda v případě, že se mi během týdne podaří něco fakt hezkého vyfotit, po několikáté navštívit svou oblíbenou kavárnu či si zajet mou oblíbenou trasu na kole a chci se s vámi podělit jen o pár fotek.


Nápad jsem právě dostala při shlédnutí těchto fotek. Dominik byl odjetý na školení na Slovensku a my s mamkou se vydaly na koloběžky. A podle mě se fakt povedly. Jely jsme projet novou trasu, kterou jsme objevily loni (já vím, chvilku nám to trvalo :D). Po cestě jsme potkaly dědův včelín a pár agresivních krav.

Počet západů slunce: 1
Počet najetých kilometrů: 21 km
Zážitek z toho: neskutečný









Letošní září, minimálně do dnešního datumu 23.9., bylo opravdu krásné a teplé. Babí léto jak má být.

Podnikli jste něco během babího léta?

11 komentářů:

  1. Míšo, paráda! Dny jsou opravdu nádherné, snažím se být venku co to jen jde...
    Měj hezký sváteční den. Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Také mám takovou koloběžku, tento rok nebyl vůbec čas a ani nálada na ježdění, snad příští rok tomu dám více. Moc hezké fotky :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Fotky jsou krásné, jsem ráda, že ses s námi o ně podělila :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. Letošní babí léto se fakt povedlo. Což je dobře - my měli týden dovolenou :)
    Ty západy slunce jsou krásné.

    OdpovědětVymazat
  5. Super nápad na články a fotky jsou opravdu povedené! :) Letošní září je opravdu krásné :).

    OdpovědětVymazat
  6. Jémine, tak to je opravdu krása :) To by bylo fajn, kdybys přidávala takové články :) Já je píšu asi tak nějak náhodně...

    OdpovědětVymazat
  7. Nádhera! Obdivuji koloběžkáře, mě by určitě bolely nohy :D S mamkou jsem minulý týden podnikla cyklovýlet, bylo to moc fajn <3 počasí je nádherné!:-)

    OdpovědětVymazat
  8. tak ten západ sluníčka je úžasný :) fotky jsou krásné :) jsem ráda, že ses s námi podělila :)

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherné fotky, ty západy sluníčka jsou vždy tak kouzelné. :))

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné fotky a upět mě utrvzují v tom, že máš opravdu aktivní život :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné fotky! Je fajn si pak procházet starší články a zavzpomínat si :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥