sobota 17. července 2021

Noc v dinoparku Vyškov 2021

Od doby co je korona jsem začala sledovat různé Zoo na facebooku. Jednoho dne na mě vyskočila událost od Dinoparku Vyškov, že na začátku prázdnin se bude moct spát v dinoparku a užít si ho v noci. Hned jsem psala mamce, co má v plánu 2.7. Koupily jsme si stanové místo a začaly se těšit, jaký bude dinopark v noci.


Než nadešel den D, přidal se k nám ještě můj brácha Péťa. Nakonec jsme zvolili cestu autem. Vlakem to tentokrát ve všední den nevycházelo tak výhodně a navíc se tahat se stanem, karimatkami a spacákem? To se nám fakt nechtělo.




Do dinoparku jsme dorazili ve čtvrt na sedm a hned šli postavit stan. Stanové městečko bylo hned na začátku u hvězdárny. Místo bylo omezeno na 50 stanů a bylo nutné si předem koupit místo pro stan za pouhých 50 kč. Šlo si ale i jen užít noční dinopark, kdy jste mohli zaparkovat před ním nebo se pak vrátit v 22:00 vláčkem zpět do zoo. Platilo zlevnění vstupné pro všechny za 90 kč (bez zoo).




Bylo tam opravdu málo lidí oproti tomu, co bývá, když je dinopark otevřený přes den. 4D kino s mládětem zůstalo stejné z minulého roku, ale aspoň jsme viděli jinou trasu, kterou se vydal při cestě za svým stádem. Vyzkoušely jsme si dinohurikán - bouři za časů druhohor. Byl to opravdu fičák a musím říct, že ty blesky mi nedělaly moc dobře :D




Za ten rok tam přibyl nový dinosaurus - Triceratops, který je z půlky normální, z té druhé vidíte jeho tělo zevnitř. Dále mě velmi fascinovaly hovna pod některými dinosaury, které se nacházely i na mapách. Po projití celého dinoparku za světla a jedné zastávce na pivě a zmrzce jsme se vydali opéct si večeři. Bylo to první letošní opékání a bylo to hrozně super. O oheň se starali zaměstnanci, tak to bylo víceméně bez práce. Byly tam na půjčení i vidle na opékání, tak si stačilo přinést párek a něco k němu.




Pak jsme vyrazili na noční projížďku dinobike. Tam jsem radši s sebou foťák nebrala, aby mi ještě nespadl. Dinosauři byly krásně nasvícený, takže i v 22 byl super výhled. Mamka si ho teda moc neužila, protože zapomněla, že se bojí výšek a celou dobu nadávala, kam to vlezla a nepodívala se dolů ani jednou :D 



Následovala noční prohlídka spolu s roznosem kamínků. K příležitosti noci v dinoparku jsem nakreslila speciální edici kamínků včetně popisu z druhé strany.  Nějak jsme je přes den zapomněly rozmístit. Akorát jsme jeden vyměnili. A nakonec z toho byla super noční bojovka pro děcka a některé rodiče, kteří kamínky taky hrají. Je super si vzít čelovku, člověk toho více vidí. 





Všechno bylo otevřené do 23 h (dinobike, občerstvení). Ve 23 vždycky na chvíli zhaslo světlo a hned se zase rozsvítilo. Myslely jsme si, že tomu chtějí dodat ještě větší atmošku. Když to tak bylo asi po 5, byla už úplná tma. Já naštěstí měla na hlavě čelovku, tak nám to nevadilo. Druhý den nám paní pořadatelka prozradila, že jím to nešlo vypnout :D



Jediné, co mě mrzelo, tak byla zatažená noční obloha a nešlo využít hvězdárnu. Jinak by byla v provozu i ona. Doufám, že příští rok budeme mít na jasnou oblohu větší štěstí. Musím říct, že to byl super zážitek. I počasí nám nakonec vyšlo krásný a bylo příjemných 20 °C. Doufám, že si to příští rok zase zopakujeme. Už jsme domluvený s rodinami, kteří tam hledali moje kamínky :D



Já vám moc děkuju za návštěvu a a přečtení! ♥ Určitě blog sledujte i na další sociálních sítích, jako je Facebooková stránkaInstagramový účet či Youtube kanál. Pro jakýkoliv kontakt mě neváhejte kontaktovat na mailu michalkasislerova@seznam.cz

Zajímají vás dinoparky? Jakou akci jste naposledy navštívili vy?

22 komentářů:

  1. To je super! V dinoparku jsem byla několikrát a o této akci jsem teda vůbec nevěděla :) Moc hezké fotky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já také ne, až do teď a moc jsme si to tam užili :) Děkuju <3

      Vymazat
  2. O nočních prohlídkách hradů už jsem slyšela, o noční dinoparku ještě ne... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My právě také ne a moc nás to zaujalo. Navíc jak často se Ti naskytne příležitost stanovat v dinoparku a mít ho prakticky celý pro sebe. Opravdu super akce :)

      Vymazat
  3. Tak to musela byť super dinosauria akcia, hneď by som sa dala nahovoriť :-)
    Snáď vám budúci rok vyjde aj tá hvezdáreň.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc v to doufáme, protože jinak byla akce naprosto luxusní :)

      Vymazat
  4. Netušila jsem, že se organizují noci v dinoparku, ale teda v té tmě a při tom nasvícení bych asi měla strach. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není se čeho bát, ale rozumím :) Pro nás to mělo velké kouzlo :)

      Vymazat
  5. To vyzerá super! Musel to byť skvelý zážitok :) Tiež by som išla hneď campovať a opekať

    Petra z FRENCHSTYLE | Sleduj ma aj na Instagrame

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byl, bylo to boží :) Doufám, že na opékačku se nám letos ještě naskytne příležitost :)

      Vymazat
  6. Ahoj,
    já jsem v dinoparku nikdy nebyla, ale asi to budu muset napravit. Spaní v něm by se mi taky líbilo, to má vše zase jinou atmosféru:-)
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Hani, to se tedy divím :) to ano, za tmy to působí úplně jinak :) Ty také!

      Vymazat
  7. Ježuškote tak to muselo být skvělý.. minimálně super zážitek :D My teď s přítelem shodou náhod..zkoukli Jurský park, všechny 3 díly a chystáme se i na Jurský svět :D Ale do Dinoparku ho nedostanu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tase Jurský svět moc nemusím, to mi přijde děsivé a bojím se toho :D zlatý dinopark teda!

      Vymazat
  8. Jee, ani jsem nevěděla, že se něco takového dělá! Stanování není úplně moje nej, jsem rozmazlená a mám raději hotely, ale tohle vypadá suprově, ti dinosauři musí v noci být trochu děsiví :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky ne, vykouklo to na mě úplnou náhodou :) To my máme rádi dobrodružství a stan nám nevadí. Akorát teda nesmí pršet že jo :D Trošku jo, ale nic co by čelovka nezpravila :D :)

      Vymazat
  9. Páni, to musel být skvělý zážitek! Stanování miluju takže tohle dobrodrůžo by bylo něco pro mě 😀 a opékání buřtů taky miluju 😍, jen už jsem si dlouho žádného neopekla 😔, vždy jsme opékali na čáry, které ale bohužel zase nebyly 😕.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo to opravdu super :) Opékání bylo moje letošní první a zatím poslední, ale doufám, že to ještě napravím :)

      Vymazat
  10. Tam to vypadá krásně, mají to povedené a pro děti i dospělé je to určitě zážitek! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Zní to dost zajímavě a i když tam bylo 50 stanů, bála bych se :D doteď se mi zdají sny z dětství o Jurském parku, i když se dinosaurů nebojím...
    somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já Jurský park nemám ráda, ale Dinoparky miluju 🤣 ale v noci to zase mělo svoje kouzlo :)

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥