neděle 9. května 2021

Dubnové radosti

Normálně žádné měsíční články nepíšu, ale teď se mi tu sešlo několik věcí, se kterými bych se s vámi ráda podělila. Některé se pak dostanou i do samostatných článků, ale některé ne a stejně bych chtěla mít na všechny tyto věci vzpomínku. Podobné radosti jsem dělala celý prosinec ve stories na svém instagramu, kde jsem na konci dne vždy napsala, co mi ten den udělalo radost. Zkuste se i vy dnes zamyslet, co vám dnes udělalo radost :)


Kamínky

V posledním Co jsem dnes jedla jsem vám ukazovala, že mi přišel balíček s akrylovými barvami a fixami na malování na kamínky. Během toho měsíce a půl jsem jich už namalovala celkem dost a musím říct, že se zlepšuju. Nebo aspoň jsem s těmi výtvory více spokojená než předtím :D


Aukce kamínků

Na FB vznikla skupinka "kamínky pro ZOO", kde se draží kamínky se zvířecí tématikou a vybrané peníze jdou na účty zoo či zooparků. Také jsem se chtěla zapojit, tak jsem vydražila pandu a veverku, kterou ukořistil můj taťka, za což mu moc děkuju <3 Kdyby vás o tom zajímalo více, vše najdete ve skupince :)

  

Balíček od Naturalis

Navázala jsem spolupráci s firmou Naturalis. Můžete se těšit na recenze přírodní kosmetiky. Hrozně mě pobavilo, že tato nabídka přišla asi 2 dny poté, co jsem si v DM koupila nějaké přírodní produkty na pleť :D Tak jsem si vybrala jiné věci, než jsem si už koupila (jmenovitě jsem si vybrala tělový olej, hydrofilní odličovací olej a šampón). A ještě bude článek s čaji (vanilkový, balance a pomerančový) a celkově vám představím jejich filosofii, se kterou hrozně souzním. Rozhodně se máte na co těšit :)


Běh pro šelmy z Biopark Štít

Zúčastnila jsem se již druhého běhu pro zvířátka pod Běháme spolu. Tento byl pro lvi a lvice v biopark Štít. Tentokrát jsem zvolila trasu 10 km a bylo to mých prvních 10 km v životě. Byla to dřina, ale nakonec jsem nedopadla nejhůř - v mé kategorii 12. z 37. Další závod je od 28.5.-6.6. pro hrochy v zooparku Stěžery, který jsme z Dominikem 3 roky zpět navštívili - Zoopark Stěžery. Tak se určitě znovu přihlásím, tentokrát na trasu 9 km. Přidejte se ke mě :)



Zahradničím

No, potom, co mi během roku umřela už 4. kytka jsem se přece jenom naštvala. Objednala jsem si od známé jednu umělou, já jsem si ušila tulipánky a sháněla jsem něco, co fakt nezabiju. Kamarádka mi doporučila řaso koule. Myslela jsem, že ji koupím v zahradnictví, ale nakonec jsem ji ulovila v superzoo, kus za 69 kč. Holky jsem si koupila 3, aby jim nebylo smutno. Akvárium jsem jim vyrobila - očistila zavařovačku a dno vysypala mušlemi od moře. Stal se z toho krásný doplněk naší knihovny.


Také jsem si zasadila semínka od citrónu, protože odmítám kupovat kytky, když mi umřou :D Uvidím, co se bude dít. Případně bych na to sepsala článek, když by to vyšlo dobře.

O jeden zub míň

Tohle teda není radost, ale já mám sama ze sebe radost. Že jsem se hecla a šla jsem zcela dobrovolně a bez počátečních bolestí na vyřezání neprořezaného moudráku, který rostl špatně (do zubů) a zatím spal. V září půjdu i na ten druhý, tak na mě myslete! Bolí to teda víc, než když mi minulý jen trhaly a mám na obličeji slušnou modřinu :D Doufám, že mě to ušetří bolesti do budoucna.


Památeční foto s maminkou, která mi dělala doprovod. Foceno 30 min po zákroku :D Trhání bylo v Pardubicích, kam jsme jely vlakem. Celkově jsme si celý den moc užily. Pak jsem zůstala u mamky a koukly jsme se na Kokosy na sněhu, zahrály americký žolíky, které byly napínavé do poslední minuty (vyhrála jsem 3:2) a zakončily to krupičnou kaší <3

To by k mým dubnovým radostí bylo vše. Doufám, že jsem vám přece jenom předala na něco inspiraci :) Já vám moc děkuju za návštěvu a a přečtení! ♥ Určitě blog sledujte i na další sociálních sítích, jako je Facebooková stránkaInstagramový účet či Youtube kanál. Pro jakýkoliv kontakt mě neváhejte kontaktovat na mailu michalkasislerova@seznam.cz

Co udělalo dnes/v poslední době radost vám? <3

24 komentářů:

  1. Krásný článek. :) Kamínky mám moc ráda, vždy mě potěší, když nějaký najdu a mohu ho poslat dále, vyfotit nebo dát doma ke kytičce!!! Jinak produkty od Naturalis vypadají skvěle, nemám s tou značkou zatím zkušenost, ale už po ní delší dobu koukám!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc Ti děkuju :) Přesně, zrovna dneska jsem našla další, tak jsem měla radost :) Pro mě to byla úplná novinka, ale moc mě zaujaly :)

      Vymazat
  2. Hezké kamínky, zajimavá spolupráce a vůbec pěkný článek :).
    A přeju pěkný květen

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, moc ti děkuju Stáňi :) I tobě krásný květen <3

      Vymazat
  3. Ahoj,
    kosmetiku Semante jsem taky zkoušela a byla jsem s ní moc spokojená, tak jsem zvědavá, co budeš říkat na jejich produkty:-) Kamínky se ti fakt povedly, kdybych nějaký našla, rozhodně by mi to udělalo radost:-)
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Hani, to moc ráda slyším :) Moc ti děkuju, to je od tebe velmi milé :) Také se měj krásně :)

      Vymazat
  4. Moje skoro-tchyně jede taky ty kamínky, tak jsem na výletě sbírali :D
    A ta aukce mi přijde jako geniální nápad! :)

    Gabux | Poslední článek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás to jedu hlavně já a moc mě to baví :) je to super, jak podpořit zoo :)

      Vymazat
  5. Ty kamínky jsou kouzelné! Těším se na článek o kosmetice :) Mně už vyrostly nahoře dva zuby moudrosti a dole se mi klube jeden. Možná budu taky muset na vyřezání a hrozně se bojím :( Jinak s maminkou ti to moc sluší!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc ti děkuju Rezzy! <3 Mě také vyrostly jen horní, jeden už mám teda pryč a ty spodní mi rostou špatně. Také jsem se bála, ale zákrok je v pohodě a pak to cca 2 týdny bolí. S tím, že prvním týden je fakt nejhorší :) Ale doufám, že jsem si tím odpustila nějaké bolesti do budoucna :) Moc ti děkujeme <3

      Vymazat
  6. To jsou krásné radosti, ty řasokoule jsou moc roztomilé. Na těch se snad není nic zkazit :D
    A jak krásně maluješ na ty kamínky, to je nádhera, já leda abstrakci :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já také doufám, zatím se jim u nás daří. Jen vím, že nemají být na přímém slunci a snažím se jim vyměňovat vodu :) Ty jsi hodná, děkuju moc!

      Vymazat
  7. Ahoj, ten běh se mi moc líbí, super akce i zapojení. Hlavně, že zákrok u zubaře dopadl dobře a lepší zázemí jsi si nemohla vybrat ☺♥. Krásný večer přeji!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Eriko, úplně jsem tomu propadla a mám v plánu běžet i další. Snad už do něj budu ok :) To máš naprostou pravdu <3 Děkuji, i tobě :)

      Vymazat
  8. Maluješ krásně! Nádherné obrázky na těch kamíncích. Tak na články Naturalis se těším už teď, mají krásný design na produktech 😊.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, ty jsi zlato, moc děkuju za pochvalu :) Produkty vypadají krásně a jsem s nimi i moc spokojená :) Jeden článek už i vyšel :)

      Vymazat
  9. Krásne kamienky, my ich v poslednej dobe so synom veľa nachádzame :-)
    Som zvedavá na tie čaje. Snáď už je lepšie a držím palce pri ďalšom zákroku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju! Já mám na ně také štěstí :) Ano, asi 9. den už to bylo bez bolestí, tak jsem byla ráda :)

      Vymazat
  10. Ty kamínky jsou opravdu nádherné, taková drobnost, ale jak dokáže potěšit! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně :) Hlavně nikdy nemáš jistotu, že něco najdeš a tak mám vždycky z každého nálezu takovou radost :)

      Vymazat
  11. Jsi mámě podobná. Jinak já se zapojila ke kamínkům také, ale spíš k přemisťování, když nějaký s PSČ objevím, vyfotím a pošlu dál ve skupině kamínky. :) Naturalis mě oslovilo také,dle výběru jsem obdržela pouze kosmetiku a musím říct, že jsem s ní hrozně spokojená a mé pleti vyhovuje a celkově se mi také moc líbí jejich koncept a styl.

    Somethinghibgbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy mi to nepříjde, ale hodně lidí to říká :D :) Také jsem hlavně přemisťovala, ale teď jsem začala i kreslit a moc mě to baví :) Mě taky, vnímám to úplně stejně :) Na kosmetickou recenzi se zatím můžete těšit :)

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥