středa 5. května 2021

Nákup 0.8 - sportovní oblečení, věci na cvičení


U dnešního nákupu vás rovnou přivítám malým failem, který se mi stal. Začala jsem teď více běhat a celkově nemám žádnou vyloženě sportovní lehkou bundu a mikinu. Prolistovala jsem stránky Decathlonu a pár výrobků, které vám představím níže jsem si objednala. Co čert nechtěl, než mi věci stihly přijít, už jsem byla v karanténě. Chudinky, čekaly pomalu měsíc, než jsem je konečně vytáhla ven!


Krom Decathlonu tu uvidíte ještě produkt od firmy Trendly a z Aliexpressu. Vždy vám přidám rovnou proklik na daný produkt či velmi podobný, pokud ho již znovu nenajdu :)

 
(dávám odkaz na černou varinatu, tuto jsem tam nemohla najít)
 
Tak začneme tím Decathlonem. Zaujala mě tam tato modrá (i když oni ji tam prezentovali jako šedou :D) mikina na běhání, hlavně tím zúžením v pase, které jsem se vám snažila nafotit nahoře vpravo. Mají ji tedy prezentovanou jako bundu, ale je to prostě mikča. Jak můžete vidět, zapínání má na zip, což někomu vyhovovat může a někomu ne. Já jsem ráda, že když mi je pak při běhu teplo, že si ji můžu rozepnout. Mikina je doplněna i kapucí.


Na běh při mrazivějším počasí mají na rukávech otvory na palce, což je super vychytávka. Mikina dobře větrá - není vám zima a ani se v ní nepotíte, jako se mi to stávalo u klasické bavlněné mikiny, kterou jsem nosila při běhu, než jsem si koupila tuto. Velmi oceňuji 2 kapsy, kam si při běhu můžu schovat klíče a kapesníčky.

Alespoň pro mě je cena 749,- trošku vyšší, ale rozhodně nelituju. Skvěle padne, krásně se nosí a hned chodím běhat raději.
 


Tohle je zase jasná bunda. Mají to pojmenování asi nějaký popletený :D Původně jsem si chtěla objednat jen 1 mikinu/bundu, ale nemohla jsem se rozhodnout, tak jsem si vzala obě. Hrozně se mi líbilo barevné zpracování. Navíc mi to ladí k botám, kde mám také růžový pruh.


Bunda je velmi lehká, vzušná. Určitě bude super na běhání v letních ránech, kdy už bude tepleji, ale ještě to nebude na běhání jenom v tričku/podprsence. Obsahuje také kapuci, která je ale šikovně schovaná v límci. Nechybí ani otvory na palce.


Můžete si všimnout, že mám ráda výrobky, které na vás nevypadají jako pytel - i u této bundy je gumička v pase, kterou si můžete stáhnout. Jinak bunda vypadá naprosto šíleně :D Oproti mikině bunda obsahuje pouze jednu kapsu. 


Mikina i bunda mají prodloužený střih, takže vám při běhu netáhne na záda a také se neshrnují.



Doma už mám 2 kusy 2 kg činek, ale ruku na srdce, některé cviky s nimi prostě nejdou. Jak teď cvičím podle Lilly Sabri, tak často do svých workoutů zařazuje cardio box a to se s těmi 2 kg prostě nedá. Všimla jsem si, že sama na to používá 1 kg. Proto když jsem objednávala, tak jsem si je hned hodila do košíku. 
 
Mají dobrý tvar, krásně se drží. Jsou potažené plastem (nebo co to je :D), takže při cvičení nestudí. Díky zploštělému tvaru (je dobře vidět na fotce), se vám nikde nekutálejí a kde je necháte, tam je najdete. Jediné, co mě trošku mrzí, tak je ta barva. Měli i fialové, ale to už byly 1,5 kg... :D


 
Legín není nikdy dost. A zvláště černých. Upřímně jsem si myslela, že tyto legíny budu nosit jen ke cvičení - motivuji se tak, abych mohla nosit své oblíbené kousky. Bohužel, bohudík? jsem je ze cvičích legín přeřadila ke každodennímu nošení ♥ Objednávala jsem je ze stránky Trendly.


Výhodou černých legín je to, že neprosvítají. Nejdříve jsem si objednala přesně tyto, akorát v peach barvě a ty vám teda nedoporučuju, strašně prosvítají :( Ale je to škoda, barva to je krásná. Tyto legíny jsou z jiného materiálu, než u těch, které mám doma. Sedí na těle jako druhá kůže. Tohle se mi doteď u žádných legín ještě nestalo.


Jedná se o legíny do pasu a nebojte, materiál je krásně pružný, takže se při každodenním nošení nemusíte bát, že by vás legíny někde tlačily.

Odporové gumy ve 3 různých zátěží - 210,-

Objednala jsem si ještě jednu pomůcku na cvičení - látkové odporové gumy. Spousta fitness influencerek teď vyrábí tyto látkové odporové gumy se svými designy a logy. Nevím jak vy, ale momentálně fakt nemám na to dát za jednu gumu 500-600 kč, to mi přijde jako zbytečně moc. Takže jsem zabrousila na Ali a rozhodla se vyzkoušet tyto gumy za zlomek ceny. Jestli ale stojí za pořízení se dozvíte příště v dalším článku. Aspoň se máte na co těšit. :)

Všechny výrobky splnily mé očekávání a mám z nich velkou radost. Chodím teď běhat mnohem raději, když mám přitom na sobě takové krásné oblečení :D To by už bylo k dnešnímu nákupu vše. Doufám, že se vám líbil a načerpali jste třeba nějakou inspiraci :)

Legíny jsem dostala v rámci spolupráce s Trendly. Zbytek jsem si koupila sama.

Já vám moc děkuju za návštěvu a a přečtení! ♥ Určitě blog sledujte i na další sociálních sítích, jako je Facebooková stránka, Instagramový účet či Youtube kanál. Pro jakýkoliv kontakt mě neváhejte kontaktovat na mailu michalkasislerova@seznam.cz
 

Co jste si v poslední době koupili vy?

40 komentářů:

  1. Mikina je moc hezká, ale bunda je top, jen škoda, že má pouze jednu kapsu.
    Gumy z Ali jsou super, já objednávala od V&J fitness a pak jsem zjistila, že hodně lidí bere z Ali a ta kvalita je takřka stejná - no celkem mě to naštvalo, dala jsem za gumu nějakých 800 :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju! Také jsem si říkala, že mohla mít 2, ale co se dá dělat. Hlavně že má aspoň jednu :D Přesně, já jsem k tomuto naštěstí dospěla i bez této drahé útraty :D :)

      Vymazat
  2. Moc se mi líbí ta černobílá mikina ♥ Vydařené nákupy :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já "sportuju" formou procházek, takže nic speciálního nepotřebuju - větrovku i mikiny v různé tloušťce mám.
    Moc se mi líbí tvoje modrá(šedá) mikina. Já mám rozepínací jen jednu, která je taková teplejší, ale hodila by se mi ještě jedna tenčí. Tak o ní pouvažuju (zas ale ty tenčí mám dvě, tak nevím...)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale i tak si myslím, že má člověk rád, když může být nějak hezky oblečený :) Moc děkuju :) Já mám právě zase normální mikiny všechny bez zipů. Uvidíš, jestli tě nakonec udolá :)

      Vymazat
  4. Ahojky,
    moc se mi líbí vše. Kdyby to měli v mojí velikosti, klidně bych si to taky koupila. A také ti to všechno sluší. Já mám na cvičení pohodlné legíny a klasické triko. Mikči mám doma asi jen dvě, zase tolik je nenosím. Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Hani, moc ti děkuju :) Tak jedině se třeba podívat na Bonprix, jestli tam nenajdeš nějaké podobné kousky, výběr tam mají velký :) Já neměla ani jednu, tak jsem si musela nějakou pořídit :) Také se měj krásně :)

      Vymazat
  5. Moc pěkné věci jsi si vybrala. Fajn tipy. Taky už si chci nějakou tu dobu pořídit další nové sportovní oblečení a to právě i více na ven. Takže tento článek přišel ve správnou chvíli, určitě mrknu na nějaké kousky a asi si také nějaký pořídím. Hezky napsaný článek a fotky. Je napsáno vše potřebné včetně osobního pocitu a to moc pěkně. Člověk hned ví více, což je super. . :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc ti Katie děkuju :) Já mám všechno na ven, každý rok něco málo přidám do své sbírky oblečení :) To mě těší :) Děkuju <3

      Vymazat
  6. Páči sa mi sivá mikina a legíny, pristanú Ti :-)
    Činky iste poslúžia aj v zelenej farbe a bundička nie je môj štýl, čo ale neznamená, že nie je pekná...
    Tak príjemné cvičenie a som zvedavá na recenziu z Ali.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To moc děkuju Aďko! :) já si také myslím, jen mi bylo líto, že nemají i jiné barvy :) Moc děkuju, už se těším, až se do nich zase budu moct obléct :)

      Vymazat
  7. Teda nádhera! Miluju sportovní oblečení! Tak či tak to namotivuje víc ke sportu a cvičení:) Klárka z Enjoy the Presence

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc ti děkuju. Také ho nakupuju velmi ráda. Ikdyž to většinou kupuju online :)

      Vymazat
  8. Já sportovní oblečení miluju, mohla bych si ho kupovat pořád, jen s jeho využitím to občas pokulhává :D Moc se mi tvoje vybrané kousky líbí :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky, ale většinou nosím jen ty svoje oblíbené kousky :) Moc děkuju :)

      Vymazat
  9. Já bych potřebovala ty gumy, nějaké doma mám, ale není to ono :) Jinak moc pěkný a inspirativní článek.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj, legíny a bundička se mi moc líbí, krásně ti sedí. ☺ At dobře slouží. Prima víkend. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Eriko, moc ti děkuju! :) i tobě krásný víkend, co bude <3

      Vymazat
  11. Všechno to vypadá hezky a nejvíc se mi líbí ta mikina, co je teda spíš jako bunda :D A činky jsem nedávno dostala od bráchy k narozeninám, jsou to 1,5 kg a jsou oranžové, vybrala bych si jinou barvu, ale asi neměli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo a jinak nedávno mi mamka darovala sportovní leginy, které jí nesedly, mě sedí parádně a nosím je i jen tak :D Jsou z Tchiba

      Vymazat
    2. Týjo, tak to jsi měla kliku, že ti byly :) ony ty činky většinou nemají moc barev na výběr... Hlavně, že ale svůj účel splní :)

      Vymazat
  12. Ty legíny a gumy vypadají super :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  13. Myslím, že jsi krásně pořídila, moc se mi líbí ta mikina/bunda Domyos, fakt krásná!
    Já jsem si udělala radost věcmi na cvičení v únoru a březnu, už jsem to potřebovala a tento týden jsem se konečně dočkala a objednala i odporové gumy, čekala jsem až naskladní mé vysněné Cassey z Blogilates, nemohu se jich dočkat! Mám doma ty klasické a to je děs, pořád se kroutí a nedrží :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že jo, já si taky myslím. Moc děkuju! <3 Tomu rozumím, sama jsem toto řešila :D akorát jsem se rozhodla vyzkoušet levnější variantu :)

      Vymazat
  14. Skvělé sportovní kousky sis pořídila, líbí se mi bundička a činky mají dokonalou barvu! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc ti děkuju Páji :) já bych byla radši, kdyby byla barva jiná, ale pro svůj účel slouží... :D

      Vymazat
  15. Tá druhá meruňková mikina sa mi veľmi páči, vyzerá úžasne 😍😍

    SIMPLYBERENICAINSTAGRAMNOVÝ ČLÁNOK: Myšlenky hodné šíření — TED Talks

    OdpovědětVymazat
  16. Vďaka za tipy, už dlhšie uvažujem nad tým, odkiaľ si kúpim nové kúsky na šport. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z decathlonu jsou ty věci super a ani nejsou nijak předražené :)

      Vymazat
  17. Ja som si objednala veci na cvičenie od Bonprixu a sú super ale zase zháňam činky aj tie gumy na cvičenie. Ďakujem teda za tip

    DISCOVERINGGLAM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tam se musím podívat, jaké tam mají kousky :) Činky mají například i ve sportisimu, ze které mám 2 kg :)

      Vymazat
  18. Gumy mám taky z Alíku (jako většinu věcí, kterou se mi tam podaří najít :D) a nejspíš jsem udělala chybu, jak se na to tak koukám, koupila jsem si totiž takové ty gumové a pořád jsem z toho naštvaná, protože při svičení se mi furt rolují nebo vystřelují pryč. :D Ani jsem nevěděla, že látkové existují, takže odhaduji, že to bude má dálší koupě. :D

    Anna | Bílé plátno

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jóó, taky tam nakupuju co se dá :D Budu to zmiňovat i v té recenzi, ale gumové opravdu nee. Látkové jsou 100x lepší :)

      Vymazat
  19. Moc krásné věci, nákup sportovního oblečení a příslušenství je vždy skvělá motivace, jak začít!!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc ti děkuju <3 Přesně, v mém případě jak si udržet motivaci :)

      Vymazat
  20. Na běhání super outfit. Taky mám něco podobného. Hlavně to chce ale pohodlné legíny. Teď jsem se ale přihlásila do fitka na lekce boxu a tam teda všichni shodně nosíme oktagon mikiny. Ani nevím, jak jsme se tam takhle potkali, ale shodli jsme se na tom, že nám jsou docela pohodlné a dobře se nám v nich hýbe. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥