středa 25. listopadu 2020

Podzimní photoshoot

Já vím, že nedávno jedno focení vyšlo, ale než jsem se nadála, ocitla jsem se na dalším! Tentokrát jsme vyrazily s Kájou na podzimní focení. Když jsme byly s Kájou fotit poprvé v květnu, fotila jsem pouze já ji, tentokrát ale zkusila Kája vyfotit i mě a já myslím, že se jí to moc povedlo!

Moc hezkého listí jsme už nepotkaly, ale pracovaly jsme s tím, co zbylo. Nejdříve jsme jely na Vendolskou vyhlídku, kde bylo víc lidí jak na náměstí (nekecám, během focení jsme měly asi 10-15 diváků). Hodně tam foukalo a byla zima, tak jsme se přesunuly na lavičku, kterou jsme potkaly po cestě.


Na to, že to bylo neplánované, tam podle mě vznikly nejhezčí fotky! Moje osobní nejoblíběnější je ta poslední, kde jsem samotná. Zakončily jsme to v parku Jana Palacha, kde bylo také dost lidí, ale nebylo to tak hrozné na vyhlídce.

Po pouhých 2 hodinách focení jsme byly promrzlý na kost a byly rádi, že jsme vyrazily už v 14 h :D Já moc Káje děkuji za hezky strávené odpoledne a budu se těšit na další ♥ Teď se už jdem kouknout na fotky!

Outfit
  • čelenka - Gate cca 200 kč
  • šála - Gate 350 kč
  • svetřík - Genesis 39 kč
  • rifle - Reserved 550 kč
  • boty - Sportisimo 800 kč
  • bunda - Belites 25 kč
















 
 Já vám moc děkuju za návštěvu a a přečtení! ♥ Určitě blog sledujte i na další sociálních sítích, jako je Facebooková stránka, Instagramový účet či Youtube kanál. Pro jakýkoliv kontakt mě neváhejte kontaktovat na mailu michalkasislerova@seznam.cz
 

Byli jste někdy na podzimním focení? Co podnikáte na podzim vy?

24 komentářů:

  1. Jeej, veľmi ti to pristane! :) Fotky sa skutočne vydarili :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
  2. pěkné svetřík se mi moc líbí ♥ povedené

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc Ti děkuju Romi ♥ To jsme rádi, že se líbí :)

      Vymazat
  3. Ta šála je skvělá. A fotky jsou povedené.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miluju ji, ještě jak je v červené ♥ Moc Ti děkuju Stáňi :)

      Vymazat
  4. Ahoj,
    to jsou opravdu moc povedené fotky, fakt ti to sluší! Moc se mi líbí ta šála, po takové toužím už dlouho:-) Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Hani, jsi zlatá, moc děkuju :) Tuto mám z Gate z loňského roku :) Ale podobné najdeš skoro všude :) děkuji, ty také.

      Vymazat
  5. Ty fotky jsou moc krásné. Libí se mi, že víte jak se postavit, sednou.. no prostě jak pózovat. To já když se chci nechat vyfotit, tak vůbec nevím, jak zapózovat :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prosímtě, taky nám to moc dojde :D Vybrala jsem pár ucházejících fotek a dalších 200 je nepovedených :D Moc děkujeme ♥

      Vymazat
  6. Krásné fotky, podzimní atmosféra na nich má vždy své kouzlo - povedly se! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na podzim podle mě vznikají nejlepší fotky :) Moc děkujeme ♥

      Vymazat
  7. moc hezké fotky, krásná čelenka! moc ti to sluší a doufám, že jste si shoot užili ♥

    www.melissahartford.blogspot.com
    Melissa Hartford | lifestyle & fashion blogger
    Instagram

    OdpovědětVymazat
  8. Cauky, moc krásný fotky, Miško 😍❤️

    OdpovědětVymazat
  9. Moc ti to sluší! Ta čelenka je tak krásná, sama bych je hrozně ráda nosila ale vypadám v nich prostě příšerně :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si právě myslím, že zrovna Tobě by mohla slušit! :) Děkuju moc ♥

      Vymazat
  10. Páni, to jsou ale moc povedené fotky a hodně ti to na nich sluší! :) <3

    OdpovědětVymazat
  11. Hotová modelka :)*
    Moc ti to na těch fotkách sluší :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥