neděle 22. listopadu 2020

Skořicové dýňové knedlíčky (1/2 253 kcal)

Dýně neodmyslitelně patří k podzimu. Přiznám se, že sama o sobě mi moc nechutná. Ale v koláčích či jiných dobrotách je to příjemná změna. Tento recept už mám uložený asi 3 roky a je to recept z instagramu (@veju.star). 

Protože mi zbylo trochu dýňového pyré z listopadové výzvy, vzpomněla jsem si na tento recept a hned se do něj pustila. Dopadl zase na výbornou, tak jsem ho přefotila a vypočítala makra. Ty jsou vypočítané pouze na knedlíčky, bez věcí okolo. Já si k nim dala půlku polotučného tvarohu pro doplnění bílkovin a mleté mandle. Ale můžete si je udělat na cokoliv budete mít chuť :)

I když se to může zdát složitě, recept je velmi jednoduchý - vše se jen smíchá a hodí do vroucí vody, kdy se vaří do vyplavání napovrch.

Skořicové dýňové knedlíčky

- doba přípravy: 20 minut
- náročnost: lehká
- porce: 2

Ingredience
100g dětské krupice
100g polotučného tvarohu
80g dýňového pyré
lžička skořice
dýňové koření
špetka muškátového oříšku
sladidlo (10 kapek karamelových flavdrops)
lžička (3 ml) kokosového oleje
 
 
Postup
Dáme si postavit vodu. Tvaroh si smícháme s dýňovým pyré a osladíme. V menší misce si smícháme krupici s kořením. Krupici pomalu zamícháváme do mokré směsi. Mělo by vzniknout nelepivé těsto, ze kterého se dobře budou dělat knedlíčky, které házíme do vroucí vody. Až vyplavou napovrch, jsou hotové. Na pánvi si rozpustíme kokosový olej a knedlíčky na něm společně s další skořicí opečeme. K podávání doporučuji med a mandlové máslo.
 
Makra na 1/2
Kalorie: 253 kcal
Bílkoviny: 10 g
Sacharidy: 45 g
Tuky: 4 g
Vláknina: 2 g

 
Já vám moc děkuju za návštěvu a a přečtení! ♥ Určitě blog sledujte i na další sociálních sítích, jako je Facebooková stránka, Instagramový účet či Youtube kanál. Pro jakýkoliv kontakt mě neváhejte kontaktovat na mailu michalkasislerova@seznam.cz
 

Máte rádi dýni v dezertech? Co z dýně pečete vy?

27 komentářů:

  1. Vypadají skvěle, věřím, že byly moc dobré!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Tak teda, vyzerajú dokonale a verím že ešte lepšie chutia :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju za pochvalu ♥ A nelze s Tebou než jen souhlasit :)

      Vymazat
  3. Hey dear! I loved your post and already followed you! I want invite you to visit and follow my blog if you want <3

    www.pimentamaisdoce.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. To vypadá super, skořici mám moc ráda a dýni taky! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky, pozimní snídaně jako dělaná :) Děkuju moc ♥

      Vymazat
  5. Já peču dýni s kořením a pak ji jím jen z dipem z jogurtu a česneku :). A jinak jsem ještě s dýňovým pyré pekla muffiny (https://veverkoviny.blogspot.com/2020/02/dynove-mufiny-s-nutelou.html) - byly krásně oranžové. Ty by sis je musela upravit na zdravější verzi ;-), protože nutela a cukr v tvých receptech k vidění nebývají :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě tu pečenou nebo polévku moc nemusím. Ve sladkých dezertech nebo omáčce mi nevadí :) Děkuji za tip, kouknu na ně! Neboj, já si už poradím, děkuji :D :)

      Vymazat
  6. Ahoj,
    vypadá to skvěle, úplně se mi na to sbíhají sliny! Měj se krásně:-)
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Já taky dýni moc nemusím, ale v tvých receptech vše vypadá tak lahodně! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snažím se, aby to odpovídalo realitě :D Děkuju moc Teri ♥

      Vymazat
  8. Miluju dýni a miluju všechno skořicové :D což znamená jediný, až zase někde nějakou dýni seženu, tak to vyzkouším :D

    Belle âme

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslím, že teď jsi už předýňovaná ne? :D :D Doufám, že Ti budou chutnat! ♥

      Vymazat
  9. Mňam, tohle vypada fakt dobře, to musím vyzkoušet! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Kači ♥ Fakt zkus, jsou moc dobré, jednoduché a rychlé :)

      Vymazat
  10. Ty vypadají roztomile a určitě i skvěle chutnají. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou výborné, skořice je skvěle doplňuje :) Děkuju Páji ♥

      Vymazat
  11. Tak tie vyzerajú úžasne! :) Ďakujem za recept
    FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat
  12. Wau! Tak to je něco pro mě, když miluji vše dýňové! Pyré jsme si naštěstí udělali domácí a tak mám ještě nějaké v zásobě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ráda slyším ♥ Jé, to se nikdy neztratí. Zvlášť, když u nás se nedá koupit, jako v jiných zemích :)

      Vymazat
  13. Ježiš, ja snad ještě někde budu muset sehnat dýni. To vypadá tak moc dobře!!!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥