čtvrtek 5. listopadu 2020

Moravská Třebová: Photoshoot

Stejně jako loni jsme se v září vydaly s Verčou na focení v Moravské Třebové. Loni jsme takhle byly fotit v Litomyšli v klášterních zahradách (ČLÁNEK), odkuď máme krásné fotky. A letos jsme se domluvily, že bychom to mohly zopakovat.

 

Už od začátku jsme přemýšlely nad Moravskou Třebovou, kde se také nachází krásný renesanční zámek a tak skvělé místo pro focení. A když jsem tam měla jet vyzvednout dárek mamce k Vánocům, bylo rozhodnuto.

Zámek nabízí několik prohlídkových okruhů - Poklady Moravské Třebové, Středověká mučírna a laboratoř, Jak se žilo na venkově a Geologické zajímavosti Moravské Třebové. Osobně jsem navštívila mučírnu 2 roky zpět s Dominikem v rámci akce nočních prohlídek. Ta se nám moc líbila, klasické okruhy úplně nemusíme. Pokud se toho chcete o zámku dozvědět více, mrkněte na jejich oficiální stránky.

Přiznám se, že teď se mi fotky líbí o něco méně než v Litomyšli, ale i tak to bylo moc krásně strávené dopoledne. Děkuju Veru ♥  Teď se mrkneme na fotky. Teď si tu zahraju na fashion guru a podělím se s vámi, co mám na sobě! Btw taky nechápete, jak si někteří nemůžou pamatovat odkuď mají věci nebo kolik stály? Nad každou věcí pečlivě přemýšlím jestli ji potřebuju nebo jestli není zbytečně předražená.

Outfit

  • Halenka - sekáč v Boskovicích 30 kč
  • Bunda - sekáč ve Svitavách 39 kč
  • Rifle - Reserved 549 kč
  • Boty - Deichmann 800 kč








 
 
No nejvíce se mi asi líbí naše společná ♥ 
 
Já vám moc děkuju za návštěvu a a přečtení! ♥ Určitě blog sledujte i na další sociálních sítích, jako je Facebooková stránka, Instagramový účet či Youtube kanál. Pro jakýkoliv kontakt mě neváhejte kontaktovat na mailu michalkasislerova@seznam.cz
 

Co jste stihli vy navštívit ještě před celostátní karanténou?

24 komentářů:

  1. Ahoj:-)
    já myslím, že fotky se povedly, aspoň mně se tedy líbí. Jinak zámek v Moravské Třebové vypadá dobře, hned bych jela někam na výlet. Nejdál jsem v poslední době byla dneska ráno v Lidlu a z toho mám leda depresi... Cestování mi chybí. Já mám skříně úplně plné, ale vím o každém kousku, odkud ho mám, cenu si pamatuji přibližně. Měj se krásně!
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, moc Ti děkuju Hani. Takováhle pochvala rozhodně potěší ♥ Také mě ty výlety chybí :( Už bych i pocourala v nějaké obchodě :D Děkuji, ty také ♥

      Vymazat
  2. To jsou moc krásné fotky! Šikovná fotografka a šikovná modelka :-) Do Litomyšle bych se moc ráda podívala, tak snad co nejdříve :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc Ti děkujeme Jani ♥ Pochvalu určitě vyřídím :) Litomyšl je moc krásné město, rozhodně doporučuju!!

      Vymazat
  3. Na zámku jsem nikdy nebyla, ale vypadá moc pěkně, navíc prohlídky mám celkem ráda. Co se týká fotek, jsou také moc pěkné.

    somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám zámky ráda hlavně z venku :D Moc děkujeme ♥

      Vymazat
  4. Krásné fotky, moc se vám povedly a sluší ti to! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc povedené fotky! :) Ani jsem nevěděla, že v Moravské Třebové nějaký zámek je, děkuju za tip, mohla bych se tam někdy jet podívat :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkujeme Domčo ♥ Moravská Třebová má moc hezké náměstí a zámek se zahradami. Určitě stojí za to ho navštívit :)

      Vymazat
  6. Ani já jsem netušila, že v Moravské Třebové je takový pěkný zámek. Na fotkách ti to mco sluší a líbí se mi tak halenka - tu bych hned brala.
    Jinak já si cenu oblečení většinou nepamatuju, výjimku tvoří extra výhodný kup a nebo naopak, když se rozšoupnu a pořídím si něco dražšího (takže z toho tvého seznamu bych si nejspíš pamatovala ty sekáčové úlovky :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak aspoň máte Stáňi tip na další výlet :) Moc Ti děkuju! ♥ To úplně chápu :D Vzhledem k tomu, že nakupuju po skromnu, tak si pamatuju skoro vše :)

      Vymazat
  7. Jéé Moravská Třebová je kousek od nás :D!! Moc krásné fotky! :) A na to, že bydlím kousek netuším, že tam je zámek :O :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju Markétko ♥ To je ale škoda, je tam moc krásné prostředí :)

      Vymazat
  8. Krásné fotky! My nic moc nenavštívili vlastně od prázdnin, není čas:(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju ♥ Tomu rozumím :( Doufám, že příští rok se povede lépe :)

      Vymazat
  9. To je moc pěkné místo, tam jsem nebyla. :) Každopádně hezké fotky! :) Já si upřímně nepamatuji ceny, jen sem tam možná místo, kde jsme oblečení koupila, ale byla jsem v tom celkem lajdák a kupovala bez rozmyslu, teď už to naštěstí nedělám. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju Teri ♥ To jsem ráda, že už nad nakupováním přemýšlíš :)

      Vymazat
  10. V Moravské Třebové jsem ještě nikdy nebyla :D photoshoot se moc povedl, moc ti to sluší :)

    Belle âme

    OdpovědětVymazat
  11. Fotky jsou krásné! :) Člověk by ani neřekl, že by se takhle hezky oblékl v podstatě za pár kaček! :D V Moravské Třebové jsem nikdy nebyla a vidím, že by to mohl být moc pěkný výlet, takže děkuji za tip! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju Niki ♥ Právě :) Rádo se stalo ♥ v Moravské je krásně a najdeš tam více zajímavých cílů než jen zámek :)

      Vymazat
  12. Ještě jsem ji nenavštívila, a jak vidím,tak tam musím :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥