pátek 24. dubna 2020

Pohoda - kočičí kavárna


Před karanténou jsem stihla ještě s kamarádkou navštívit kočičí kavárnu Pohoda v Pardubicích. Hrozně se mi tento koncept líbil, tak jsme se tam vydaly podávat.



Bohužel kočičky už měli asi lidí plný zuby a vůbec se nechtěli nechat hladit či cokoliv jiného. Naštěstí nám pak jedna paní z kavárny dala jednu na klín a ta jenom spala, spala a spala. Ale aspoň se nechala hladit ♥



Nejdříve jsme si daly čajíky a zákusky - já jsem si vybrala veganského Míšu a Martínka Raffaelo dort. Veganský Míša byl opravdu zajímavý, "tvaroh" bylo nějaké našlehané rostlinné mléko a bylo to konzistenčně spíše šlehačka. Čokoláda byla dobrá a korpus byl takový zvláštní, něco v něm bylo, ale nepřišly jsme na to, co :D


Druhé kolo u Martínky byl znovu čajík, u mě oříšková čokoláda, na kterou jsem měla chuť. Byla sladká akorát a super i konzistenčně, že se dala nabírat lžičkou, aniž by se člověk pogrcal.


Co bylo hrozně milé, tak ke každému čaji, i k čokoládě, jsme dostaly kočičí jazýček! To jsem jako malá hrozně milovala ♥ Nechyběly povlaky na židle s kočičkama, hrníčky s kočičkama nebo kreslené obrazy na zdech s nimi.

Kočičky také můžete podpořit koupí nějakého výrobku s kočičkami, které tam prodávají. Mají opravdu výběr - od hrníčků, podšálků, lžičkám k miskám či hračkám pro kočičky.

Obsluha je velmi milá a ochotná. Míst k sezení mají tak akorát. Poslední volný stolek čekal jenom na nás :D Ale lidé se tam jinak rychle střídají, to jen my tam vysedávaly asi 3h. Ale byl to moc příjemně strávený čas ♥ Děkuji Marti ♥


Jak můžete vidět na fotce výše, ceny nemají vůbec nikam přehnané. Čaj kolem 45 kč, dorty 55-75kč. K účtu vám vždy připočítají myslím 10kč na kočičky, což mi přijde hezké a nijak závratná částka, která by někomu ublížila :)


To by bylo k dnešní kavárně vše. Moc hezký koncept, dortíky průměrné, obsluha super. Pokud máte rádi kočičky, kavárnu určitě navštivte. Pokud chcete si pochutnat na dortíku, radím vám to zkusit někde jinde ;) Já vám moc děkuju za návštěvu a a přečtení! ♥ Určitě blog sledujte i na další sociálních sítích, jako je Facebooková stránka, Instagramový účet či Youtube kanál.

Navštívili jste už někdy kočičí kavárnu? Líbí se vám tento koncept?


22 komentářů:

  1. Jé, v kavárně pohoda jsem taky párkrát byla :) V Pardubicích jsem studovala i teď tam jezdím na firemní porady a tak, a vždycky navštívím kočičky :) Je to takové pěkné, schované místečko :) Akorát jsem měla vždycky smůlu, že kočičky byly zalezlé a taky se nenechaly hladit. Ale moc se mi líbí ten nápad, že těm kočičkám hledají nový domov a v kavárně tak najdou útočiště kočičky ztracené, nechtěné a tak :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to moc ráda slyším :) Tak to jsme dvě, s náma se taky nechtěli moc mazlit :D To asi ano, ale mají tam upozornění, že nejsou jako útulek, ale kdo by chtěl, může si kočičku vzít :)

      Vymazat
  2. Tak z této kavárny by byla nadšená moje kamarádka, která miluje kočky :) Já jsem ale bohužel kočičím kavárnám na chuť nepřišla :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chápu, ne každý na to je :) Jednu kamarádku jsem tam také zvala, ale nakonec jsme šly jinam, protože taky říkala, že to úplně nemusí :)

      Vymazat
  3. Ahoj, kočičí kavárny by se mi určitě líbila, já kočky miluji(zrovna vedle mě leží Lízátko). Škoda těch dortíků, nezní úplně vábně.
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, ty dortíky nebyla úplně dobrá volba :) Až na kavárnu v našem městě, tak mi dortíky nikde tak moc nechutnají, abych se tam vracela :)

      Vymazat
  4. Já už si hrozně dlouho říkám, že musím do kočičí kavárny vzít i moji mamku a pořád nic a teď už vůbec nic :D Tak snad jednou. Jinak 10 Kč k účtu na kočičky mi přijde opravdu nic a přitom taková částka může moc pomoct :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za chvilku se to už ale bude vše otvírat, tak budete mít možnost :) Také si myslím.

      Vymazat
  5. Kdysi jsem byla v crepérii, která byla tak trochu kočičí. Ale protože jsem tam byla s kamarádkou, která má na kočky alergii, tak jsme seděli v nekočičí části. Ale už je to hrozně dávno...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To byla trochu nešťastná volba :D Ale aspoň, že tam byla i nekočičí část :)

      Vymazat
  6. Já Pardubice znám velmi dobře, bydlela jsem nedaleko. Těší mě,že jsi tam zavítala :)

    OdpovědětVymazat
  7. Vtipné je, že jsme blízko této kavárny bydlely se spolubydlící a za tři roky co jsme v Pardubicích studovaly jsme si neudělaly ten čas na to tam jít. Vždycky jsme jen říkaly, že tam někdy už zajít musíme, ale nějak se na to nedostalo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám pocit, že takhle je to s většinou věcí :D My to naštěstí stihly :)

      Vymazat
  8. Taky jsem jednou byla v kočičí kavárně a ten koncept se mi moc líbí! :-) Měli to tam celkem podobné, akorat a té vaší vidím skvělý nápad s tím kočičím jazýčkem! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě by mohli být s pejsky, viď? :D :) Taky nás to potěšilo, bylo to moc milé a tématické :D :)

      Vymazat
  9. Také mám moc ráda veganské věci, co vše se dá vytvořit i bez živočišných surovin.
    Moc vám to oběma na fotce sluší, o této kavárně jsem toho také dost slyšela, ale je to pro mě daleko. Vím o nějaké i v Praze :-) to se divím, že kočičky už nechtěli se nechat hladit, to je zázrak, ty naše by se uhladili snad k smrti :-) to vás pozvu k nám na kafe, abyste mi je uhladili :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vůbec jsem nevěděla, že ten Míša je vegan, dokud mi to slečna z kavárny neřekla :) Akorát mě trochu zklamalo, že "tvarohová" vrstva, byla spíše konzistencí šlehačky. V Praze jich bude určitě spousta :) Budu se těšit! :)

      Vymazat
  10. Ja chodievam do kočičí kavárny v Olomouci. A majú tam aj podobné ceny, výborné dortíky a kočky sa tiež moc nechcú maznat, ale keď je tam málo ľudí, tak je to lepšie a prídu aj samy sa pomaznať :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tam to budu muset někdy navštívit! V Olomouci mám rodinu, tak aspoň spojím příjemné s užitečným :)

      Vymazat
  11. Taky jsem jednou byla s kamarádkou v kočičí kavárně. No musím se přiznat, že kočky moc nemusím, takže mě to nějak moc neoslovilo a asi už bych tam příště nešla. Ale zkušenost dobrá, pro někoho kdo miluje kočky, nebo komu to nevadí, to může být pěkné posezení.
    Ten Míša zakusek bych taky zkusila, takové věci já můžu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já miluju muchlání s kočičkama, ale tyhle se moc neměli :D Joo, to Bohoušek doma, to je úplně o něčem jiném ♥♥ U mě vedou Míša řezy od mé mamky :)

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥