středa 9. října 2019

KaKaBu Cafe

Zkoušet různé kavárny mě baví. Sice kafe nepiju (no občas jo, ale nemůžu mu přijít na chuť), ale já tam stejně chodím kvůli zákuskům. U nás ve městě moc kaváren není. Možná si za nějaký čas přečtete o mojí nejoblíbenější, i když pochybuju, že ji někdo někdy navštíví. Svitavy nejsou moc turistické město :D



Návštěva boskovického hradu mi tedy dala skvělou příležitost vyzkoušet novou kavárnu. Když jsme byla v Boskovicích naposledy, kamarádka mi říkala o jejích 2 nejoblíběnějších kavárnách v Boskovicích. Jednu jsme navštívily - Comfy Café. Tu druhou jsme teď otestovali s Dominikem ♥

Zdravější náhrada cukru na stole samořejmě nechyběla


Kavárna KaKaBu Cafe se nachází kousek od náměstí, takže z hradu jsme tam byli za pár minut. Celou jsem ji teda nezkoumala, ale nikde jsem nenašla venkovní posezení, což mi bylo trošku líto (ale třeba je jen dobře ukryté). Interiér ale vypadá moc krásně.




Dala jsem si zelený čaj s jasmínem do konvičky. Překvapilo mě, že teď v kavárnách dávají med či citrón k čaji za poplatek. Mě to třeba nevadí, protože čaje nesladím. Aspoň se zamezí plýtvání. K tomu jsem si dala boží čoko dort (doslova) ze 70% čokolády. Pokud máte rádi mazlavé čokoládové dorty, tak na tomto si skvěle pochutnáte. Miláček si dal smoothie jahoda&banán. Chutnalo mu, akorát pít to brčkem ze slámy bylo celkem hardcore :D


Toto servírování ale nechápu! Proč tu vidličku pícháte do dortu?!

V dopoledních hodinách nabízejí také snídaně, což bych někdy ráda vyzkoušela. Musím říct, že třeba v Comfy Café je pro mě nabídka dortů lepší, ale i zde jsem si vybrala. Dominikovi přišli ceny velmi nízké, mě přišli jako klasické. Dort 50-60kč, čaj 45kč, kafe 40-60kč (co si tak matně vybavuju).


Když do této kavárny zavítáte, určitě se mrkněte i na záchody! Nepodařilo se mi teda rozvítit normálně, ale ty světýlka jsou naprosto úžasný! Už z toho na mě dýchají pomalu blížící se Vánoce :D Už mám dokonce i 3 dárečky!


Kavárna je moc krásná a přímo v centru Boskovic, i když trošku schovaná. Místa tam bylo dost, neměli jsme problém si sednout. Nabídka dortů hezká, i když ne přímo můj vkus. Ale vypadají krásně. Obsluha příjemná a ceny přiměřené. Pokud znovu zavítám do Boskovic, budu se ale raději vracet do Comfy Café, kde mi více vyhovovala nabídka dobrot.

Nakonec moc děkuji Miláčkovi za pozvání ♥ Doufám, že se vám dnešní recenze líbila ♥ Omlouvám se, že teď nejsou moc recepty, ale snažím se to nějak prokládat. Dokuď je hezky, chci být co nejvíce venku a poznávat okolí. Věřím, že mi rozumíte. Tak zase příště ♥

P.S. Zde můžete vidět tu novinku! Koupila jsem si nového mazlíka na cestování, tak snad se vám naše výtvory budou líbit!

Chodíte rádi do kaváren? Zajdete si i někdy na snídani nebo preferujete pohodlí domova?


Pokud se Ti recept, fotka či má tvorba líbí, moc mě potěší Tvůj komentář na blogu či přidání se k mým pravidelným čtenářům, like na FB stránce, odběr na Youtube nebo follow na instagramu :)



   Sociální sítě:
Facebook stránka
Instagram účet


Moc děkuji za jakoukoliv odezvu a podporu

20 komentářů:

  1. kavárna vypadá sympaticky, škoda že mám Boskovice dost z ruky.
    Jinak já mám právě nejraději blogy, kde se střídají různá témata, takže mi receptová pauza zas nějak nevadí. Však on čas receptů zase přijde.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je opravdu moc krásná :) jé, to mě moc těší ❤ přesně tak :)

      Vymazat
  2. Já určitě ráda zajdu do kavárny, je to pro mě takové rozmazlování anebo třeba odměna :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já teda chodím pro zábavu s lidmi, co mám ráda 😇 ale jako odměna je to krásná.

      Vymazat
  3. Moc příjemně to vypadá :) a dort za 50-60,- je super cena! Je už dlouho neviděla dort pod 90,-

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje slova 😁 naštěstí u nás tak draho není, ale v Praze dort pod 90,- opravdu skoro nekoupíš :/

      Vymazat
  4. Taky nejsem moc na kafe, ale do kaváren chdím ráda kvůli těm drtíkům. :D
    Dnes okolo padesáti korun stojí dortík všude i u nás v zapadákově.
    Já osobně mám radši posezení uvnitř. Mohu e tam přede všemi schovat a užit si ten klid. Kdy si jen čtu nebo si jen tak ledabyle něco čmárám do sešitu.
    Ohledně té vidličky v dortu. Nechápu a nelíbí se mi to. Na fotce to nevypadá moc hezky. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsi můj člověk! :D ♥ Tojo, ale tady je mají opravdu vynikající. Taky tomu moc nerozumím, však i na té fotce to vypadá otřesně! :D

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. A věř, že ten čokoládovej dortík byl fakt luxusní :)

      Vymazat
  6. Každým rokom chodim na Čechy do Prahy a začínam lutovat že neobjavujem práve tie malebne male mestecka ktoré nie su prepchate turistami a smogom ale za to z kazdeho kuta citit tu česku. kulturu (som napoly Češka možno preto ma to tam stále laka) a možno je to o strachu z neznameho. Ale aj tým hradom aj tou kaviarnickou si na nalákala a normalne sa zacinam pohravat s myšlienkou ze ked malá trochu vyrastie hodim ju na chrbat starsieho za ruku a vydam sa po Ceskych nemasových pamiatkach. Aj vďaka tvojej inspiracii. Hrady a kaviarne??? Aj do Hornej dolnej. Kávu ja milujem najviac to je moje. A hrady ako aj historia to je moje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přiznám se, že když já jedu někam do zahraničí, také jezdím do velkých proslulých měst, kde je hromada turistů. Asi se bojím jet někam jinam než na nějaké známé místo. Nebo spíš ani nevím kam jinam bych jela, aby to tam bylo hezké :) doufám, že se vám nakonec výlet do krásných Boskovic povede!

      Vymazat
  7. Jé, také nejsem moc kávová. Jednou a rok karamelové frappé a jednou za rok dýňové latté, to je moje spotřeba kávy. :-D
    Každopádně dortík vypadá super a název kavárny také. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já ji piju hlavně ve zkouškovém :D dortík byl opravdu luxus :)

      Vymazat
  8. Já jsem tedy kávový i kavárenský milovník, takže navštívím několik kaváren týdně. :D Mám to naopak, kafe si dávám vždy ale nějaký dortík jen opravdu výjimečně, sladké moc nemusím. Moc se mi v téhle kavárně líbí koutek s gaučem a knihovnou, tam by se krásně vysedávalo. <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě by peněženka asi moc nepoděkovala 😅 každý to máme jinak :) bylo tam opravdu krásně 🌷

      Vymazat
  9. jooo, já sem přesně ten typ co miluje čokoládový mazlavý dortíky!! (aka čokokostka z mekáče :DD)
    a teda... miluju i kafe, ale snažím se ho nepít tolik :D
    ale jako tu vidličku taky nechápu :DD asi aby nevypadla? nebo nevím :D
    každopádně i ty záchody jsou rozkošný!! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si myslela, že na ně nejsem, ale tento byl sakra luxusní! Nevím, je to ošklivé servírování xD mega 😍

      Vymazat
  10. Kavárna vypadá krásně, taky mám ráda kavárny a posezení u kafe a dortu :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥