středa 11. září 2019

Barvám neutečeš (Pardubice 2019)

Přítel se jednou zmínil, že by si chtěl vyzkoušet barevný běh. A tak dostal startovné k narozeninám. Bohužel si chudák neuvědomil, že je to barvám NEUTEČEŠ, takže celou cestu do Pce chytal deprese z toho, že bude muset běhat :D :D Původně jsem chtěla objednat na Colour Run do Prahy, ale už v únoru, kdy jsem to zařizovala, měli vyprodané lístky. Naštěstí jsem našla podobnou událost - Barvám neutečeš a dokonce byl termín i v Pardubicích, tak bylo jasno.

Před

Kupovala jsem základní balíčky ještě za tu nejlevnější verzi - 500kč jeden. Startovní balíček obsahovat tričko (s vámi zvolenou velikostí), vak, náramek, startovní číslo, tetovačku a 1 barvu. Postupem času se balíčky zdražovaly (mysím po 50kč). Ještě jste měli na výběr další 2 druhy lepších balíčků, ale tam mi už přišly některé věci zbytečné.


Navíc jsem zjistila, že se spousta věcí dá samostatně koupit přímo na akci. V našem případě šlo hlavně o barvy, kdy jsme si ještě 3 dokoupili (za 90,-). Rozhodně doporučuju, pokud to akce nabízí, využít zaslání startovních balíčků domů. Když jsem viděla ty fronty na akci.. Až mi bylo mdlo.


V Pardubicích se běh konal v parku na Špici. Je to strategicky umístěné mimo silnice, což mi přišlo super. Už se nám 2x stalo, že jsme někam jeli a zrovna se běžel maraton nebo něco podobného a tak půlka města byla zavřená.

Bylo tam i spousta využití pro neúčastníky závodu a pro děti. Všude visel harmonogram, tak člověk věděl, co ho čeká. O doprovodný program se postarala i hudební skupina Like-it, kterou jsem do té doby moc neznala.


Ve 12:45 byl hromadný výhoz barev, kterého jsme se nezúčastnili. Oni se totiž barvy vyhazovaly už v 12:41 a já nadávala, že jsme to nestihli, protože to vyhodili dřív. Tak jsme dali soukromou bitku :D No a pak ve 45 byl doopravdický výhoz barev, tak jsme jenom dělali, že něco vyhazujeme :D Protože veškeré barvy už byli na nás.


Startovalo se od 13, ne ve 13. Pouštělo se po menších skupinkách. My vyráželi na trasu 13:20 asi v 7. skupině a povedlo se nám stát přímo před startovní čárou! Doufala jsem ve fotku, ale asi nás nikdo nefotil :( :D


Po cestě se stejně všechny skupiny setkaly. Startovalo i mnoho dětí, kteří samozřejmě neběželi. Řekla bych, že tak minimálně polovina účastníků šla. My běželi do půlky, ale poté už jsme šli. Lidi chodili přes celou cestu, po všech stranách, tak uhýbání bylo celkem náročné.

Na trase bylo 5 stanic sponzorů, každý měl svou barvu. Probíhali jste takovým tunelem, kde na vás z obou stran házali barvy. Nejdůležitější v této chvíli bylo zavřít pusu :D Brýle také byly skvělým pomocníkem.


V cíly dostal každý účastník medaily a své startovní číslo jste vložili do urny s tombolou. Samozřejmě jsme nic nevyhráli. Podle čísel, co jsem tak sledovala, nás tam bylo odhadem 1000-1500.


Jsem strašně ráda, že mám v Pardubicích byt, kam jsme mohli jít umýt to nejhorší. Nejvíc se barva držela ve vlasech, na zádech a ve spocených záhybech. Na to, jak tvrdí, že je dobře smývatelná a vypratelná, tak mám teda jiný názor. Jo a další rada. Nehrajte si na dámu a rozhodně si pod to bílé tričko neberte bílou podprsenku. Moje bílá podprsenka je bílo-červená a to jsem ji už 2x prala. Aspoň důvod proč si koupit novou.

Po

Konec našeho výletu jsme samozřejmě zakončili v Afi na KFC. Já si teda dala jídlo od Ťamanů, protože je na mě KFC pálivé :D Každopádně výlet byl super a povedl se. Na další ročníky by ale mohli udělat i nějaké sprchy, protože si to nedokážu představit v tom špinavém jet domů. I ve vlaku po nás zůstala sposta barev z vlasů.

Moc jsem tam nefotila, takže použiju hlavně fotky ze strany pořadatelů. Telefon jsem měla v baťohu v úschovně, abych se s ním nemusela tahat.

Jakou barvu mělo asi poslední stanoviště?

Pokud jste došli až sem, tak vám moc děkuji za přečtení takhle dlouhého článku ♥

Byli jste už na podobné události? Chtěli by jste se zúčastnit?

Pokud se Ti recept, fotka či má tvorba líbí, moc mě potěší Tvůj komentář na blogu či přidání se k mým pravidelným čtenářům, like na FB stránce, odběr na Youtube nebo follow na instagramu :)



   Sociální sítě:
Facebook stránka
Instagram účet


Moc děkuji za jakoukoliv odezvu a podporu

18 komentářů:

  1. My jsme vždykcy chodili v Praze na ten oficiální The Colour Run, co je i po celém světě, ale upřímně..poslední ročníky nestály za nic:/ Ale je skvělé, že jste si to užili:)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak že bych nakonec byla i ráda za náš Barvám neutečeš běh? Nám se to moc líbilo i z organizační stránky :) Taky jsem moc ráda ♥

      Vymazat
  2. Tak já se přiznám, že tohle bymne moc nelákalo ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chápu, ne každý to má rád :) My bychom ale teda do toho šli klidně znova :D

      Vymazat
  3. Barvy jsem běžela jednou, v ČB. A bylo to super. :)) Jen mě štvalo, že místo růžové mi brácha prsknul do obličeje modrou a já vypadala jak šmoula s divnýma flekama. :D :D :D
    Příště bych chtěla Prahu. Jen už by to bylo složitější, jak jet takhle špinavá domů. To bychom museli jet autem.. :D
    Jinak super fotky!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To věřím! :) A však o tom je ta sranda :D Jak můžeš vidět, já byla napůl žlutá a červená :D Já jsem ráda, že nám vyšly ty Pardubice, které máme i nejblíž. Děkujeme ♥

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Určitě zkus, ale sháněj lístky fakt s předstihem :)

      Vymazat
  5. Musela to být super událost, určitě jste si to užili :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  6. Jelikož já běhám jedině když už fakt musím, tak tohle není úplně akce pro mě, to se přiznám :D Ale zase vím, kolik lidí podobné události vyhledává a na jednu stranu se mi to i líbí :) Taky se mi líbí, že stačilo, aby se přítel o něčem takovém zmínil a už dostal takový dárek. Jde vidět, že si opravdu nasloucháte :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě zase běh baví, ale jen tak akorát těch 5km, to mi úplně stačí :) Jééé ♥♥ To víš, po 6 letech už to jinak nejde :-)

      Vymazat
  7. Mně se akce moc líbí, jenom nesnáším běhání :D Takže asi nic moc pro mě, ale ten nápad s barvama je super! :)

    Šári/GrünHauz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak jsem psala výše, ani běhat nemusíš. Tak 80% závodníků šlo nebo běželo jen kousek, jako my :) Ono Tě pak to neustálé předbíhání někoho nebavilo :D

      Vymazat
  8. Já byla letos v Budějovicích :) A běžela jsem poprvé
    https://martiswhite.blogspot.com/2019/05/barvam-neuteces.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hned jsem si šla článek přečíst! :) Naše to také byla premiéra :)

      Vymazat
  9. No, neutekli jste! :) Já se barevných běhů ještě neúčastnila, ale kamarádka chodí na Neon Run, ten se zase koná v noci a všude jsou fosforeskující barvy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale my jsme ani nechtěli :) O tom slyším poprvé a teda taky to musí být super se zúčastnit :)

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥