středa 10. ledna 2018

Výzva: Pečená zelenina se sýrovou peřinou

Další splněná výzva v novém roce! Tentokrát jsme si suroviny s Míšou nepsaly přes FB, ale máme sepsaný seznam, který jsme daly dohromady na našem setkání. Prosincová výzva byla další slaná dobrota a volba padla na BRAMBORY a TVRDÝ SÝR. 

Napadala mě spousta kombinací, různé placky, vařené brambory s masem a zapečeným sýrem, sýrové bramboráky.. Ale s ničím se mi nechtělo dělat a chtěla jsem, aby to bylo rychlé a s co nejméně prací.

Toto jídlo se skvěle hodí na večeři a odlehčí po Vánočním a Silvestrovském přežírání. Akorát si budete muset chvíli počkat. Příprava vám potrvá kolem hodiny a porce je to pro jednoho, takže když budete vařit pro rodinu, snadno se vám budou zvyšovat potraviny. U nás by to ale neprošlo :D


Pečená zelenina se sýrovou peřinou
- doba přípravy: 1h (10min + 50min)
- náročnost: malá
- 1 porce

Ingredience
- mrkev
- brambora
- 1/4 dýně
- lžíce řepkového oleje
- kus eidamu (cca 70g)
- grilovací koření


Postup
Troubu si předehřejeme na 200°C. Mrkev si oloupeme a brambory omyjeme. Mrkev si nakrájíme na slabé kolečka, bramboru na kostičky. Dýni si omyjeme, vydloubeme a 1/4 nakrájíme na kostičky. Všechno dáme do zapákací mísy, zalejeme lžící oleje a posypeme kořením a promícháme. Dáme péct na 30 minut. Po 30 minutách posypeme sýrem a zapákáme dalších 20 minut. Po 50 minutách zkontrolujte, zda jsou brambory a mrkev měkká a pokud ano, už můžeme zeleninu vyndat a podávat.


Také jste zvědaví, co si pro nás Míša připravila z brambor a sýru? Tak se honem podívejte k ní na blog :) Já vám to prozradím, aby jste měli touhu se tam podívat :) Je to bramborová polévka se sýrem.


Sociální sítě:
Facebook stránka - https://www.facebook.com/wantbefitm/
Instagram účet - https://www.instagram.com/wantbefitm/
Moc děkuji za jakoukoliv odezvu a podporu

20 komentářů:

  1. Hele máme to stejně, taky mě napadly různé placičky, zapečené brambory atd.... ale i já jsem tentokrát chtěla něco mega rychlého a jednoduchého, polévka byla jasnou volbou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To chápu :) Já chtěla něco málo pracného :D :D myslím, že jsme se s tím obě popraly skvěle! :)

      Vymazat
  2. Vypadá to moc dobře!!:)))

    www.shardofdreams.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Dýni můžu na všechny způsoby. V polévce, v nočkách, ale pečenou asi nejraději :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Týjo, noky jsem z ní ještě nezkoušela, měla bych napravit :) Ale pečená je skvělá!

      Vymazat
  4. Mňáám.. Pečenou zeleninu a ještě se sýrem mám moc ráda.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  5. Niečo podobné sme s mamou vymysleli aj my, akurát tam máme veľa brokolice, pretože brokolicu zbožňujem. :D Ale určite vyskúšam :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To u nás brokolici nikdo moc neholduje :D To mě moc těší! :)

      Vymazat
  6. To je parada super výzva a vyzera to chutne syr mám hrozne rada a dávala by som ho asi všade:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkujeme! :) To já taky :) V poslední době mě i hodně zachutnal hermelín :)

      Vymazat
  7. mnam hodne me tam zaujala ta dyne, posledni dobou jsem si ji nejak oblibila a tohle vypada na super variantu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji ! :) Já dýni dříve opovrhovala, ale teď mi nějak zachutnala :)

      Vymazat
  8. Mňam, to vypadá skvělé!:) Mám ráda zapečené brambory!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji! :) To se ani nedivím, spíš komu by nechutnaly? :)

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥