středa 14. června 2017

Svěží tvarohový dort (1/8 238 kcal)

Svěží tvarohový dort




Má premiéra s želatinou! Nejdřív jsem se hrozně bála s ní pracovat a teď jsem jedině ráda, že jsem se na léto odhodlala, protože tenhle dortík je naprostá bomba!! Tentokrát podle klasického receptu od mamky z kuchařky, který jsem si upravovala dle mých představ a vyšel naprosto na 1*, i mamka mi ho chválila a to ona mi z mé zdravé kuchyně pochválí jenom to, co jí doopravdy chutná, žádná přetvářka, takže díky mami! Ozdobit můžete cokoli máte po ruce, já použila maliny, který měli v Kauflanfu 125g za 20kč, paráda :) Výjde to na 8 kousků. Když si ho dám na snídani, dám si 2 kousky, na svačinu si dám jeden kousek :) Nachystejte si své chutové pohárky a jdeme na to! (pro ty, kteří počítají, dole zase máte makra, jak na celý koláček, tak na jednu porci ve formě 1/8! :) )



30g želatiny v prášku
250ml vody
100g ovesných vloček
20g mandlí
140g datlí
500g odtučněného tvarohu
60g vanilkového proteinového prášku
250ml mléka
vanilkové flavdrops (10 kapek)
125g malin


Želatinu dáme namočit do vody na 1,5h. Ovesné vločky, mandle a ořechy si dohromady rozmixujeme na moučku, poté k nim přidáme datle a rozmixujeme, aby se vše spojilo a hmota držela pohromadě. Spodek formy (průměr 23cm) si vyložíme pečícím papírem, vysypeme na ní směs vloček, ořechů a datlí a pořádně ji do formy natlačíme. Mléko dáme ohřát, aby bylo horké (bude pro vás problém udržet prst v mléce) a do mixéru dáme tvaroh, nabobtnalou želatinu, horké mléko, protein a flavdrops a pořádně promixujeme (pokud máte malý mixér, tak to udělejte na dvakrát). Vylejeme na korpus a počkáme 15 minut, aby se to trochu zatáhlo. Po 15 minutách koláč ozdobíme malinami (či jiným čerstvým ovocem) a dáme uležet do lednice, nejlépe přes noc. Ráno nakrájíme na 8 kousků a můžeme podávat.  


celý dort
1906 kcal / 7 624 KJ
B: 144g
S: 233g
z toho cukry: 145g
T: 39g
z toho nasycené: 8g
V: 30g

1/8 
238 kcal / 952 KJ
B: 18g
S: 29g
z toho cukry: 18g
T: 5g
z toho nasycené: 0,5g
V: 4g

Datle, mandle a ořechy můžete zakoupit za skvělé ceny na RageFitness. (datle 1kg vypeckované za 85kč?! to prostě chceš!! :D a ještě při zadání kódu MS3 - k tomu jako malina na dortu 3% sleva)



2 komentáře:

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥