čtvrtek 11. května 2017

Kukuřičné lívance s proteinovým přelivem (gluten free)

Kukuřičné lívance s proteinovým přelivem 

(gluten free)




Ráno jsem se nemohla rozhodnout na co mám chuť, tak jsem si řekla, že si udělám lívance, které jsem už dlouho neměla. Je to zase záměrně v bezlepkové verzi, ale jde použít jakákoliv mouka. Kokos to naprosto dokonale ovoní a už jsem je smažila, tak se linula krásná vůně. U polevy doporučuju použít protein v nějaké čoko verzi, pokud budete mít například vanilkový nebo tak, zvýšila bych porci kakaa. Z těsta mi vyšlo 10 menších lívanečků. Je to jedna snídaňová porce :) (na fotce je polovina celé porce, pak by to už nevypadalo tak hezky :D)



lívance:
50g kukuřičné hladké mouky
10g strouhaného kokosu
15g proteinu (doporučuji kokosový, vanilkový nebo slaný karamel, který jsem dala já)
vejce
voda na zředění
poleva:
15g čokoládového proteinu
lžička kaa
voda

k podávání:
1/2 tvarohu
sladidlo (vanilkové flavdrops)
ovoce
cokoli dle chuti (arašídový máslo, marmeláda..)



Na lívance vše smícháme a zředíme vodou tak, aby těsto pomalu stékalo ze lžíce. Na pánvi (já měla teflonovou-bez oleje, pokud máte normální, doporučuju lehce potřít olejem) děláme malé lívanečky, které by se měly sami roztékat do kulatého tvaru. Na polevu smícháme čokoládový protein s kakaem a dle potřeby přidáváme vodu, konzistence by měla být taková, že se to táhne jako sirup. Tvaroh si osladíme. Hotové lívance potíráme tvarohem a nakonec přelijeme polevou. Pokud chcete, můžete přidat nějaké čestvé ovoce.



Tady už jsou všechny lívanečky se vším všudy, ano je jich 9, protože desátej jsem snědla při smažení :D

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥