čtvrtek 27. dubna 2017

Karbanátky z červené čočky (440 kcal)

Karbanátky z červené čočky (440 kcal)

 Upřímně, nečekala jsem, že se někdy dokopu k tomu napsat i nějaký slaný recept - a teď je to tady! :D Tohle byla moje premiéra s červenou čočkou a vůbec to nebylo špatné. Jenom jsem si špatně přečetla návod a dala čočku namáčet, i když červená se nemusí, ale nic se tomu naštěstí nestalo. :D :) Ještě jsem si k tomu udělala takový "salát", aby to nebylo tak suché. Už jsem žádnou přílohu nechtěla, když jsem měla tu červenou čočku. Z těsta mi vyšlo asi 7 "karbanátků" a příprava mi zabrala asi 30 minut.


50g červené čočky v suchém stavu (176 kcal)
30g - 1 cibule (13 kcal)
50g - a vejce (76 kcal)
7g másla (52 kcal)
20g - PL celozrnné mouky (70 kcal)
100g - 1 větší mrkev (35 kcal)
50g salát little gem (12 kcal)
5g - 1 česnek (6 kcal)
citrónová šťáva
sůl, pepř, majoránka/oregáno


Červenou čočku uvaříme v hrnci dle návodu. Opatrně vylijeme přebytečnou vodu. Přidáme vejce, 1/2 nastrouhané mrkve (nastrouhejte si ji celou), slisovaný česnek, PL mouky, nadrobno nakrájenou cibuli a koření dle chuti. Na pánvičce si rozehřejeme máslo a poté děláme malé "karbanátky". Salát jsem si udělala z opláchnutého salátu little gem, který jsem nakrájela, přidala druhou 1/2 nastrouhané mrkve a zakápla citrónovou šťávou.


kalorické hodnoty: 440 kcal/ 1 842 KJ
tuky: 12,3g
sacharidy:  57,5g
bílkoviny: 23,3g¨
vláknina: 7,9g

2 komentáře:

  1. Miluju karbanátky z červené čočky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky, celkově červenou čočku, protože se nemusí předmáčet a lze jí připravit na tolik variant :)

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥