úterý 24. května 2016

Sladkosti & pohyb neboli Udrž si váhu I.

Na instagramu jsem narazila na hrozně skvělej obrázek. Byly tam obrázky různých sladkostí a jak dlouho byste museli běhat, aby jste tuto sladkost spálili. Taky jsem toto viděla v seriálu Zhubni nebo přiber, btw skvělý seriál na uvědomění si :) Tam byla skupina ženských, kteří vždy nejdřív měly nějakou aktivitu a pak si daly kousek zákusku nebo si ty spálené kalorie mohly uložit a tak potom hubly. Ale pokud hubnout nechtěly, klidně si ten dortík dát mohly.

Tak jsem se rozhodla udělat takové série článků pro ty, co mají rádi sladkosti, ale nechtěji přibrat. Jde jim pouze o udržení váhy. Hodnoty berte jen orientačně. Budu se řídit podle kalorických tabulek. Vždy tu bude uvedená sladkost, její kalorie a pak jak dlouho byste museli dělat jakou aktivitu. Snad se Vám to bude líbit a nebudete se bát si dát nějakou sladkost, kydž víte, že se Vám z ní nic neuloží :)
 
Vždy si vyberu jen 2 potraviny, protože je to pěkná makačka zjišťovat a jdeme na to!

Taky mi je jasné, že každá vážíme jinak, tak jsem to vypočítala pro váhy 50kg, 60kg a 70kg.

  • Jako první jsem si vybrala čokoládu Milku mléčnou (kdo by ji nemiloval?!)

https://www.datart.cz/catalog_img_cz/317/379/317379/IMAGE_FULL_1.jpg?1385025868000&DATART-Milka-mlecna-22x100g-kTassimo-T55---darek 

 Balení: 100g
 Kalorie: 532 kcal

Holka (promiňte za diskriminaci, ale pochybuju, kdyby můj blog četl nějaký kluk, ale pokud ano, tak se moc omlouvám :), která váží 50kg by celou Milku spálila za 90 minut běhání v mírně zvlněném terénu tempem 8km/hod (kilometr za 7 minut - dělám to podle sebe, tak to mám já a to běhám jak lenoch). Nebo 3,5h chůze 5km/h v mírně zvlněném terénu. A ještě Vám zde uvedu tanec, protože miluju tancování ♥ Museli byste tancovat 3h.


Holka, která váží 60kg spálí celou milku 2,5h tancováním. Nebo 70minut běhat tempem 8km/hod v mírně zvlněném terénu. Taky byste jí spálili za 2,5h chůzí 5km/h v mírně zvlněném terénu.

A nakonec holka, co váží 70kg by musela chodit 2h tempem 5km/h v mírně zvlněném terénu nebo hodinu běhat tempem 8km/h v mírně zvlněném terénu nebo tancovat 2h.

  • Druhá potravina jsou Bohemia brambůrky solené. Mňam mňam


 
Balení: 77g (myslím, že je to to nejmenší balení)
Kalorie: 386 kcal

Holka při 50kg by musela 2h tancovat. Nebo hodinu běhat tempem 8km/h v mírně zvlněném terénu. A abyste to spálili chůzí, museli byste chodit 130 minut 5km/h v mírně zvlněném terénu.

Holka při 60kg by musela 110 minut chodit tempem 5km/h v mírně zvlneném terénu. Nebo 50 minut běhat tempem 8km/h v mírně zvlněném terénu. A abyste to spálili tancem, museli byste 100 minut tancovat.

A poslední holka, co má 70kg by musela tancovat 80 minut. Nebo se jít proběhnout na 40 minut rychlostí 8km/h v mírně zvlněném terénu nebo se procházet 90 minut rychlostí 5km/h v mírně zvlněném terénu.

Nevím, jestli to nějak ovlivní, ale je to počítáno s výškou 170cm. Kdyby jste chtěli "rozbory" pro jiné váhy, stačí si o to napsat. Nebo pokud to mám převádět na jiné aktivity nebo jiné rychlosti, stačí si o to jenom napsat a já to příště udělám Vám "na míru" ♥ A jak mám všude v mírně zvlněném terénu - myslím, že když nebudete běhat v posilovně na stroji, vždy to bude mírně zvlněný :D :)

Do komentářů mi ještě prosím napiště, jaké sladkosti mám rozebrat do příště :)

Doufám, že se Vám tento typ článků bude líbit.

P.S. Ano, vím, že to nejsou zdravé potraviny, ale každej člověk si chce někdy dopřát, tak abyste věděli, že to v pohodě spálíte :) A někdo složení prostě neřeší a chce si jenom udržet svojí váhu a dopřávat si.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥