pondělí 29. dubna 2024

Okružní plavba k luxusnímu hotelu | Dubaj

Podle posledních článků jste si mohli všimnout, že jsme jaksi moře v Dubaji úplně opomíjeli. To se však změnilo poslední den, kdy jsme vyrazili na večerní plavbu lodí při západu slunce s rautem. Předtím jsme se ještě v tom moři, na jedné z místních populárních pláží, smočili. Řeknu vám, že takovou koncentraci turistů, jako byla na pláži, nikde jinde nebyla!


Odpoledne jsme vyrazili na pláž Kite Beach, která je velmi oblíbená. Naštěstí je ale dlouhá, že jsme měli kousek i pro sebe. Stejně je většina lidí vyvalená, než že by se koupali. Rozhodně jsme ocenili blízkost wc, převlékáren a sprch (na tělo i jen na nohy) a to vše zdarma



Jaké bylo moře v listopadu? Studené nebylo. Bylo takové vlažné, za což jsem byla ráda. Nemám ráda studené moře :D Písečných pláží zde najdete několik. Mimo Kite Beach, jsou zde ještě veřejné zdarma přístupné pláže Jumeirah Beach a The Beach.


Po koupačce jsme vyrazili do Dubai Mariny, odkuď jsme se společností Xclusive Yachts vyrazili na projížďku lodí při západu slunce. Lístky jsme rezervovali online přes GetYourGuide za cenu 1900kč/os. Po začátku plavby nám udělali pár fotek našimi telefony a nabídli pití. Jeli jsme kolem Dubai Eye až k luxusnímu hotelu Burdž al-Arab. Zde jsme se otočili a jeli zpět. 




Čas zpět jsme už strávili v podpalubí s večeří. Byly na výběr burgery kuřecí/vepřové, hot dogy, různé špízy, zeleninové saláty, grilovaná kukuřice. Ze sladkého čerstvé ovoce nebo muffiny. Akorát mohli upozornit na to, že až vrátíte talíř, nedostanete čistý a jídlo pro vás skončilo :D Zjistili jsme, že se nám v podpalubí dělá lehce nevolno, tak jsme se ke konci modlili, ať jsme brzy zpět v přístavu :D


Dubai Marina v nočním světle vypadala snad ještě lépe jak za světla...


Byli jste někdy na projížďce lodí na dovolené? Jste spíše aktivní nebo válecí typ?

11 komentářů:

  1. To byla krása....dobrá návnada))))a inspirace na další cesty. Na projížďce lodí jsem byla několikrát. A typ? Tak napůl-jednou tak a podruhé onak )))

    OdpovědětVymazat
  2. Míšo, vidím, že jste si Dubaj užili opravdu parádně.
    Lodě a moře, to ani jinak nejde. Dcera má dokonce mezinárodní kapitánské zkoušky, tak to snad jednou vyjde a i nás sveze :o)
    A dovolené - půjčujeme si auto, dopoledne výletujeme, odpoledne moře a pláž a večer zase něco podnikáme...
    Měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda, tak to je paráda! Snad to bude co nejdřív :) Kamarádka je má taky a opravdu často někam vyplouvají :)

      Vymazat
  3. Já nevím, jestli bych loď dala - mně se dělá špatně i v autobuse :). Pokud jde o dovolené, tak my jsme chodící a vlastně k moři vůbec nejezdíme (já blbě snáším horko)

    OdpovědětVymazat
  4. Pri mori som už tak dlho nebola... A veľmi mi to chýba

    OdpovědětVymazat
  5. to musel být krásný zážitek :)

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá to parádně :). Já jsem spíš aktivní typ a na lodi jsem už párkrát plula :).

    OdpovědětVymazat
  7. Plavba musela být jistě parádní zážitek 😊. Naposledy jsem byla s přítelem na lodi, kdy jsme měli projížďku po Vltavě i s občerstvením. A rozhodně jsem aktivní typ 😄, když někde jsem, mám chuť toho prozkoumat a poznat co nejvíce než se jen někde válet..

    OdpovědětVymazat
  8. Určitě hezký zážitek. 🙂

    OdpovědětVymazat
  9. Pláž mi připomněla zážitek z Turecka. Byli jsme na pláži a vedle nás pobíhala divoká prasata :D vůbec se nebála, když někdo nechal jídlo bez dozoru, hned si ho vzali. Docela jsem se bála :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥