středa 11. října 2023

09/16/2023 | Klicperovo divadlo Hradec Králové

Po roce jsme opět zavítali do divadla. Většinou chodíme na podzim. Nevím proč, ale s tímto ročním obdobím mám spojené chození do divadla. Lístky jsme koupili v pátek a hned v sobotu jsme jeli. Většinou si divadla vybíráme podle datumu, jaké se nám hodí, než co se hraje. Tentokrát padla volba na Doma, jsem zlato! v Klicperově divadle, v Hradci Králové.


Vyrazili jsme do Hradce vlakem s několikahodinovým předstihem. Protože bylo opravdu teplo, v místní kavárně, hned u nádraží, jsme si koupili ledovou kávu na cestu. Krásnou procházkou jsme se prošli do Futura na jídlo. Procházka to byla opravdu boží, celou cestou po chodníku s alejemi. Já měla už dlouho chuť na pad thai, Dominik si dal indickou kuchyni. Pak už nás nabírali Verča s Peťou a jeli jsme do divadla.




Judy je dokonalá žena. Její domácnost je čistá i v tom nejzapadlejším koutku, košile jsou vždy perfektně vyžehlené, jídlo navařené, a když se manžel Johnny vrátí udřený z práce, čeká na něho koktejl a nahřáté papuče. Perfektní domácnost jak z reklamy z padesátých let. Dokonalý život v dokonalé době. Až na to, že je rok 2021. Judy se však rozhodla mít dokonalý domov, ať to stojí, co to stojí. Je však možné žít ve snu, aniž bychom tak ublížili našim blízkým?



Moc se nám to líbilo. Některé hlášky se ujali i do našich životů. Vypíchla bych jeden moment, kdy očividně představitel Johnnyho zapomněl text a říkal pořád to stejné dokola, až se Judy neudržela a strašně se smála. A pak se smálo celé divadlo. 





Mohli bychom v 22h odjet domů, jenže jsme parkovali kousek od pouti, tak jsme ještě vyrazili na pouť. Kluci nám vystřelili kytice, Peťa nám koupil štěstíčka a bohužel jsem nikoho na žádný adrenalin nepřemluvila. Ono by to v té sukni a podpatkách stejně nebyl dobrý nápad :D

Chodíte rádi do divadla? Na čem jste byli naposledy?

12 komentářů:

  1. Míšo, do divadla v Hradci jsme hodně jezdili za působení pana Drábka, teď jsem tam už dlouho nebyli. Chodíme u nás, jezdíme do Prahy. Rozhodně tedy častěji než jednou za rok :o)
    Děkuji za tip a přeji hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky, do divadla chodím moc ráda :)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
  3. Moc vám to slušelo a počasí vyšlo krásně! Hele, to je ale nejlepší, ukáže to, že i herci jsou jen lidi a prostě někdy se zapomene... :D Já chodím moc ráda, ale většinou tedy spíš na muzikál. Naposledy jsem byla ještě jako těhotná v březnu na Balada pro banditu a bylo to moc krásné. :)
    Máma z Kolína

    OdpovědětVymazat
  4. Občas ano. Mám doma lístky na dvě představení.
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/?m=1

    OdpovědětVymazat
  5. Já už v divadle nebyla sakra dlouho. Budu muset kouknout, co kde hrajou...

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Míšo Hradec je moje rodné město, bydlela jsem tam 25 let. Spoustu let jsem si kupovala předplatné na celou divadelní sezónu. Pozdravuju, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Divadlo mám moc ráda, ale v Hradci jsem zatím nikdy nebyla. Musím přítele ukecat, sice ne na Hradecké, ale jiné divadlo si dáme rádi!

    OdpovědětVymazat
  8. to vypadá na vydařený den :) občas s kamarádem jsme chodili, ale teď mám na nějaký čas utrum :D a poutě miluji, takže chápu, že bylo nutné se zastavit :D

    OdpovědětVymazat
  9. Využili jste den na maximum :) Myslím, že by se představení líbilo i mně :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  10. Do divadla jdu po dlooouhé době (ani nevím, kdy jsem byla naposledy) v úterý. Hraje známá a bude hrát na jevišti úplně sama, tak se těším, jaké to bude :-) se školou jsem byla v Národním divadle, hrál tam Vojta Dyk! Seděli jsme úplně nahoře na balkóně a první půlku představení jsem se strašně bála podívat dolů :D

    OdpovědětVymazat
  11. Do divadla bych si taky chtěla někdy zajít :). Vypadá to na moc hezký den :).

    OdpovědětVymazat
  12. V divadle jsem dlouho nebyla, ale teď nás zrovna čeká představneí, co nám známí vychválili - název si bohužel nepamatuju, ale hlavním námětem je rozdílnost mužů a žen. A na pouti jsme byli teď v září - náramně jsme si to užili, ale moc nedávám takové ty točící se atrakce. Hlavou dolů budiž, ale jakmile se člověk točí (třeba v takových těch šálcích), tak to můj žaludek nedává xD

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥