pondělí 23. ledna 2023

Nákupy 1.0 - věci na scrapbooking z Tedi a Actionu

Když jsme byli v Paříži, chtěla jsem si přivést nějaké věci na scrap z místního Actionu, protože se nacházel cca 7 minut pěšky od našeho hotelu. Bohužel jsme se je vydali koupit v neděli, kdy jsme odlétali a zjistili jsme, že ve Francii mají v neděli obchody zavřené. Takže jsem si to jela do Pardubic vynahradit. Action a Tedi jsou tam ve stejné nákupní zóně, takže je můžete projít zároveň. I když po 2 h mi už Dominik začal trochu nadávat, ať už pohnu a že to snad není ani možný, že tak dlouho vybírám.


Oba obchody nabízejí velmi cenově přijatelné zboží. Každý se trošku liší - v Tedi nakoupíte hlavně samolepky, kterých tam mají plnou teď a v Actionu spíš různé pomůcky (razítka, řezačku, tekuté enamelky...). A teda subjektivně mi přijde, že v Actionu mají ty ceny ještě o trochu nižší. Například sada barevných papírů 24 ks oboustranných a vysokou gramáží stojí kolem 55 kč, což za takovou cenu jsem to ještě nikde neviděla. No už se těším, až budu ze všeho tvořit!


Chipboardy (vlevo, Action 18,40 kč), samolepky (30 kč Tedi), výseky (dole, Tedi 30 kč)

Chipboardy jsou samolepky, ale jejich tělo je z kartónu a jsou tlustší. Už jsem si koupila několikátý vzor a jsou super. Jen jim to na té fólii moc nedrží, tak je potřeba vybrat balení, kde jsou všechny na svém místě. Vybrat si jen pár samolepek v Tedi bylo utrpení. Nakonec to vyhrály zvířátka a ňuňu lamy. Výseky jsou na styl samolepek, ale nelepí a je potřeba je přilepit lepidlem. Na druhou stranu si je můžete zkoušet libovolně na stránce, kde se vám budou líbit nejvíc.


Washi pásky (Tedi 20 kč)

Washi pásky moc nepoužívám, tak jsem to chtěla změnit. Nevěděla jsem, jakou barvu vybrat, tak jsem vybrala takové neutrální, ale zpětně bych šla spíš do světlých barev, které bych ocenila více :D Jinak se s nima pracuje dobře a hezky drží


Fotopáska (Action 9,50 kč)

Nejlepší věc, která vám ušetří spoustu času. Oboustranné lepící čtverečky, které jen nalepíte z druhé strany fotky a odděláte krycí vrstvu. Kupuju je vždy do zásoby, mám jich slušnou spotřebu a jsou fakt super. Když jsem na ně koukala i v jiných obchodech, tak to vždy vycházelo třeba 4-5x dražší.


Oboustranné papíry 30x30 cm (Action 53,90 kč)

Tohle jsou už třetí papíry, které jsem si v Actionu koupila a jsou fakt super. Mimo klasických oboustranných papírů tam vždy najdete i stránku, kde si můžete vystříhat různé obrázky či věty. A za tu cenu tak hezké papíry nikde jinde nenajdete. Mají vždy 3-5 druhů, takže si určitě vybere každý.


Drahokamy (Action 18,40 kč), přívěšky (Tedi 30 kč), razítková abeceda (Tedi 30 kč)

Drahokamy v zelené barvě už mám doma a jsou super na nějaké drobné zdobení. Stránku hezky oživí a přidá ji na 3D. Přívěšky koupené na album ze Zakyntosu, které budu vyvolávat až příští rok, do zásoby :D Moc se mi líbily, tak jsem na sebe zvědavá, jak je do alba zakomponuju. Razítková abeceda je skladná na rozdíl od vytlačování z BigShotu. S razítky se ještě učím, ale tyhle se obtiskávají hezky. Za ty peníze rozhodně super kup.

Čím jste si naposledy udělali radost vy?

14 komentářů:

  1. Hezké věcičky, jen bych pro ně asi moc neměla využití - jedině snad, kdybych se rozhodla zas někdy dělat přáníčka z čajových přebalů, tak by se hodily asi papíry i nějaké drobné doplňky.
    Jinak radost si dělám čaji - zrovna minulý týden jsem si koupila 5 krabiček :D

    OdpovědětVymazat
  2. Míšo, už jsem slyšela, že tyhle drobnosti se tam dobře nakupuji...
    Ještě jsem tam nebyla. Radost mi udělala klubíčka, už se těším, až se do něčeho pustím...
    Měj pohodový den. Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Krásne nákupy, aj ja rada nakupujem takéto vecičky a tiež mi to trvá...
    Škoda, že Aktion u nás nemáme.
    Som zvedavá na Tvoje tvorenie.

    OdpovědětVymazat
  4. Hezké drobnosti sis koupila. Já kdysi taky sbírala samolepky. 🙂
    Jinak moje radost naposledy nebyla plánovaná - po téměř deseti letech jsem si koupila nový noťas, protože mi skončila podpora Windows 8, tak se teď seznamuju s Windows 11, kde je všechno jinak než u osmičky.

    OdpovědětVymazat
  5. S těmito pomůcky ti tvoření půjde od ruky :) Já jsem si naposled koupila boty :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  6. To vypadá skvěle! Musím tam taky pár věcí nakoupit, chci se vrhnout k dodělání kroniky :-D Je to skvělý a strašně se mi líbí, jakou máš kreativitu! ♥

    OdpovědětVymazat
  7. Do obou zmíněných obchodů moc ráda chodím 🙂 a nikdy neodejdu bez toho, abych si něco nekoupila 😀. Pořídila jsi moc hezké věcičky. Washi pásky často nakupuji na Aliexpressu, protože mi ty z obchodů vůbec nelepí.. 😕 - já je především využívám, když potřebuju oddělit např. text, udělat nějaký ozdobný předěl třeba mezi odstavcem nebo na orámování fotky. Se čtverečky zkušenost nemám, ale používám lepicí fotorůžky na fotky a taky si je nemohu vynachválit 🙂.

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Míšo, Tedi a Action jsou i moje oblíbené obchody. Tam je věci, viď... Já jsem si naposledy udělala radost nákupem vln a látek : o). Hezké dny přeju, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Action a Tedi jsou parádní obchody nejen na scrap :D. Ale co se týče scrapu, mám také radši Action :). Nějaké washi pásky se u mě také najdou, ale moc je nevyužívám, jen sem tam :D. A lepicí písmenka miluji :D. Já si poslední dobou dělám radost nějak často, už jsem ti říkala, že jsem si koupila jeden naučný program, pak jsem si pořídila 2 nové knížky a nějaké dobré jídlo na domácí tvoření :D.

    OdpovědětVymazat
  10. Z Actionu mi doniesol priateľ štetce na makeup a nejaké vecičky. To bolo ešte keď pracoval v Rakúsku. Teraz robí v Nemecku a tam Action bohužiaľ nemajú. Aspoň teda tam kde je teraz. Ale z Tediho si vždy niečo kúpim :)

    SKINCARE OD MYAUSTRALIA.EU

    OdpovědětVymazat
  11. To je krása, takových nádherných samolepek a papírových potřeb. Moc ráda tvořím a vždy si takhle snažím vytunit i můj diář. :D :))

    OdpovědětVymazat
  12. Jojo, dvě hoďky - ty jsem pomalu strávila, když jsem byla v každém z obchodů poprvé :DDD Ale tam toho mají tolik, že než to všechno člověk omrkne, prolistuje, prozkoumá,....dvě hodiny jsou pryč jak nic xD Ale už jsem tam hodně dlouho nepodnikla výlet, teď jsem se zaúkolovala, že musím nejdřív trošku zredukovat zásoby, než tam zase vyrazím xD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám to úplně stejně, také jsem si zakázala cokoliv nakupovat, než to trochu vypotřebuju :D

      Vymazat
  13. Taky do Actionu jezdím pro papírnictví. Samolepky mají hodně levné a perfektní pro děti .

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥