úterý 31. ledna 2023

ZOO Zlín Lešná

V ZOO ve Dvoře Králové, v Brně, v Olomouci, v Jihlavě jsem byla už několikrát. Zlín byl pro mě úplná novinka. S rodinou jsme se tam vydali na popud článku od Domči - Another Dominika, Zážitková ZOO Zlín. Vydali jsme se tam o víkendu na začátku září. Ten den hlásili déšť, tak byla ZOO skoro prázdná. Koupili jsme si lístky jak do ZOO, tak na zámek, který se nachází v areálu. Co myslíte, zmokli jsme?


Hlavním důvodem, proč jsem se chtěla do této ZOO podívat, tak bylo krmení žiraf. To je podle mě velký zážitek. Momentální časy krmení naleznete na oficiálních stránkách. Za těch pár větviček, co dostanete za 100 kč, to opravdu stojí. Možná se vyplatí přijít i o chvíli dřív, ať máte lepší místa. Větvičky dostanete až ve chvíli, kdy se ošetřovatelům podaří žirafy nalákat. Nemusíte se bát, že zaplatíte a větvičky vám zůstanou.



Chtěla jsem po nich jedinou věc - hezkou fotku. Ono to dobře vypadá, ale vůbec jsem netušila, jakou má žirafa sílu! Opravdu doslova se mnou vždy škubla :D Takže se nešlo moc tvářit reprezentativně. Trvá to cca 5 - 10 min, ale je to milé zpestření.



Mimo žiraf si můžete nakrmit i rejnoky v Zátoce rejnoků. Jedna mistička s krmením (nakrájené mořské potvory, slizký hnus) stála myslím 30/40 kč. Většinou tam bylo kolem 5 kousků. Pozor, zde je krmení pouze do vyprodání zásob. Avšak pokud někdo krmil, rejnoci se pohybovaly kolem něj a i tak jste měli šanci si ho pohladit. Jejich dotek je hrozně zvláštní a tento skvělý zážitek se těžko fotí.
 

Nakonec jsme prohlídku zámku nestihli. ZOO je opravdu velká a navíc prohlídky brzo končí. Proto si to opravdu rozmyslete, jestli budete kupovat vstupenky i se vstupem do zámku. Co se nám ještě líbilo moc, byl výběh slonů. Výběh je opravdu rozlehlý a musíte mít kapku štěstí, abyste slony viděli. My ho naštěstí měli a viděli jsme i mládě, které dělalo blbiny. Tady by se člověk vydržel koukat hodiny.



Jo, zmokli jsme, jako sviňa :D Z toho důvodu jsme cca koncovou 1/3 nestihli. Byla to škoda, ale aspoň máme do budoucna záminku, se tam podívat znovu. Nestihli jsme ani food koutek, takže vám nedokážu říct, co tam prodávají. Stánků tam bylo ale požehnaně (předpokládám, že teď přes zimu ale nefungují).



Kus areálu ještě projížděl vláček. Ten jsme ale nevyužili. Celkově se nám výběhy a prostředí moc líbilo. Rozhodně tato ZOO patří k těm nejhezčím. A podle nás, i s nejlepším zázemím pro zvířata. Nebo alespoň co je vidět. 


Byli jste někdy v ZOO ve Zlíně? Jaká je vaše oblíbená ZOO?

16 komentářů:

  1. V této ZOO jsem byla asi.. čtyřikrát možná? Moc se mi tam líbí :) Škoda, že jste zmokli, ale máš pravdu, máte záminku se vrátit :) Jinak já si hned vybavím "zdravé palačinky", které jsme si tam s mamkou daly. Byly celozrnné, ale v té mojí bylo tolik karamelu! Úplně mi to všude kypalo, tak nevím, jestli zdravé :D

    OdpovědětVymazat
  2. Míšo, mám ráda ZOO a před lety jsem byla i ve Zlíně. Moc se nám tam líbilo, my nezmokli, ale po cestě byla tak neskutečná bouřka, že se lámaly větve stromů. Bohužel se tam nesmí s pejsky, tak se mi návštěva jen tak zopakovat nepovede.
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Já už jsem v ZOO nebyla ani nepamatuji, nejspíš od doby, kdy mi odrostl těmto výletům syn. Ale tenhle tip vypadá zajímavě, krmení musí být fajn zážitek...

    OdpovědětVymazat
  4. V zoo Zlín, nebo v Lešné, jak jí říkáme, jsme byli několikrát a pokaždé jsem byla nadšená. Za mě osobně je to nejhezčí zoo v republice! A ty nové expozice, co tam budují jsou neskutečné :D Navíc se mi líbí, že zvířat je tam hromada a každý si tam najde to své :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Míšo, zdravím. Vzhledem k tomu, že mám tři malé vnučky a ty Zoo milují, tak je navštěvujeme docela často. Nejčastěji jezdíme do Zoo Dvůr Králové nad. Labem a do Zoo Chleby. Měj se hezky, Lenka.
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  6. V Lešné jsem byla asi před 10 lety a strašně moooc se mi tam líbilo :) bohužel ještě neprobíhalo krmení, ale ráda bych ho zažila. Lešná patří mezi mé TOP ZOO spolu s Jihlavou a Prahou :). Teda, zmokli jste pořádně! :(

    OdpovědětVymazat
  7. Já v této zoo byla dvakrát a jednou byla i na zámku :). Moc se mi tam líbí :). Škoda, že jste zmokli :D.

    OdpovědětVymazat
  8. Ve Zlíně jsme ještě nebyli, ale podle fotek to tam vypadá moc pěkně 🙂. Má nejoblíbenější Zoo je Pražská, snažím se ji navštívit vždy pravidelně jednou za rok 🙂.

    OdpovědětVymazat
  9. Jéé, tak to jsem moc ráda, že jsem tě inspirovala k návštěvě a že se ti v ZOO líbilo :) Snad příště vyjde i líp počasí :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  10. My sme boli minulého roku prvý krát v Zoo Košiciach a bolo to super. Dúfam že pôjdeme ešte do tej v Snine. Ale táto Zoo vyzerá omnoho lepšie :)

    SPRING COAT

    OdpovědětVymazat
  11. Jé, krmení žiraf muselo být super! Já je hrozně ráda pozoruju. Naposledy jsem byla v Zooparku v Chomutově, v Lešné jsem nikdy nebyla.

    OdpovědětVymazat
  12. Asi se komentář nezobrazil :( tak zkusím podruhé. V Lešné jsem byla asi před 10 lety a moc se mi tam líbilo :) krmení pro veřejnost se ještě bohužel neprovozovalo. Snad se tam zajedu znovu podívat a vyzkouším si i krmení :) miluju žirafy ❤️ mé TOP ZOO jsou Lešná, Jihlava a Praha :). Teda, zmokli jste hodně :(

    OdpovědětVymazat
  13. Já ZOO nenavštívila pěkně dlouho, ale tahle musí být krásná. 🙂

    OdpovědětVymazat
  14. Tohle je krásná zoo, kdysi jsem byla a chci se tam zase podívat, škoda že je od nás tak daleko :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  15. V Zoo ve Zlíně jsem tuším nikdy nebyla, i když mi všechny ty návštěvy zoologických už splývají - byli jsme totiž všude možně. :D :) Krásné fotky, také už se těším na nějaký takový výlet. :))

    OdpovědětVymazat
  16. Tam jsem ještě nebyla, krásná ZOO.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥