středa 7. července 2021

Recenze: Přírodní kosmetika Semante od Naturalis

Další z dlouho slibovaných článků je tady! Recenze na kosmetiku od značky Semante, která spadá pod Naturalis. Sepíšu vám zde své zkušenosti a pocity, ale napíšu vám zde i něco více o jednotlivých produktech. Celkem se podíváme na 3+1 recenze. + 1 je proto, že se mi povedlo vyhrát na facebookové stránce Naturalis ještě jeden produkt, který bych vám zde také ráda představila. Od Naturalis jsem vám zde představovala ještě jejich BIO sypané čaje. Jejich recenzi najdete zde.


Ke každému výrobku napíšu 2 odstavce, kdy v prvním bude popis výrobku, ve druhém moje recenze. Výrobky používám cca 2 měsíce. Všechny výrobky jsou v BIO kvalitě, bez parabenů, silikátů, vegan a netestovány na zvířatech <3 Kosmetika neobsahuje žádné barviva, syntetické konzervanty, změkčovadla nebo zahušťovadla. Je vhodná i pro citlivé jedince. Výrobky jsou baleny do uzavíratelných hliníkových recyklovaných lahviček s pumpičkou a ochranou na ní, pokud chcete výrobky převážet.


Tento přírodní šampón z BIO surovin je vhodný pro všechny typy vlasů. Hodí se zejména pro ty, které jsou namáhané okolními vlivy. Je vhodný pro denní použití, kdy díky unikátní receptuře umývá jejich mastnotu, vyživuje je a dodává jim lesk. Šampón má svěží mátovou vůni, kdy esenciální silice provoní vlasové folikuly a zároveň je revitalizují. Velikou výhodou je 100 % vstřebatelnost všech složek. Obsažené vitamíny vyživují vlasy do hloubky.


Toto byla moje první zkušenost s přírodním šampónem. Chvíli mi trvalo si zvyknout, že šampón moc nepění. Po jednom umytí mi vlasy nepřišly dostatečně odmaštěné, ale stačí si vlasy umýt šampónem 2x. Při umývání je cítit silná mátová vůně. Pak je to na preferencích, jestli vám máta voní. Ale vůně mi nikdy nevydržela do druhého dne. Já to beru jako plus, protože mátu úplně nemusím :) Vlasy si umývám 2x týdně. Díky tomu ho mám pořád tak polovinu. Lupy se mi omezily na minimum a vlasy se snáze rozčesávají. Na pohled vlasy vypadají hezky a zdravě. 


4/5 Když mě prostě chybí to pěnění a mátová vůně není má oblíbená, ale to je moje chyba :D

Krasomila, název mluví za vše. Spojení levandulového, meduňkového a mandlového oleje kůži hloubkově regeneruje, vyživuje a pomáhá s její revitalizací. Pokožku skvěle hydratuje a chrání před nežádoucími účinky chlóru. Zvyšuje její flexibilitu a nechává ji vláčnou. Má velmi rychlou vstřebatelnost. Olej lze použít po koupeli či jako masážní olej. Je vyráběn ručně z BIO surovin. 


Olej jsem používala cca 2x týdně po koupeli. Natřít se večer je ideální. Olej má velmi příjemnou, uklidňující vůni, která mě skvěle nalazuje do nálady jít si lehnout. Ve chvíli, kdy se namažete, tak se olej hned vstřebává a vůbec nemám pocit mastnoty. Mažu si hlavně problematická místa - ruce a zadek, kde mám pupínky (genetické onemocnění, už si nepamatuju, jak se jmenuje :D) a nohy, které mám dost suché (to jsou geny, co?). Kůže je velmi příjemná na dotek, suché místa na nohách úplně zmizela. Tu vůni miluju. Zde už mám zbyteček balení, fňuk


5/5 Nejoblíbenější výrobek.

Odličovací olej spolehlivě odstraňuje dekorativní kosmetiku, včetně voděodolné řasenky, make-upu, rtěnky či jiný kosmetický přípravek. To je hlavně díky vysokému obsahu přírodního Hemisqualanu. Olej obsahuje celou škálu přírodních šetrných olejů, které se o pokožku starají a chrání ji před podrážděním. Olej se rychle vstřebává do pokožky. Složení je jen z přírodních surovin, převážně olejů. Na webu ho máte krásně rozepsané (co se mi moc líbí, najdete tam i ekvivalenty jmen, kterým budete rozumnět, např. prunus amygdalus dulcis oil je mandlový olej)


O tomto oleji jsem se zmiňovala v minulém článku s výrobou DIY odličovacích tampónků. Olej se nanáší na navlhčený tampónek. Pro jednodušší odlíčení nechám chvíli působit na místě a poté odlíčím. Olej krásně pokožku vyživuje. Mnohem lepší, než odličovač, co jsem používala dříve. S voděodolným makeupem zkušenost nemám. Hezky odlíčí i řasenku.


5/5

Olej slouží ke zmírnění příznaků pomerančové kůže - celulitidy. Jeho bylinná kompozice prohřívá a prokrvuje kožní tkáň, čímž se zvýší látková výměna a napomáhá urychlit odbourávání tuků. Zvyšuje pružnost pokožky. Pravidelná péče o zadek spolu se cvičením způsobí vyhlazení pokožky a dodá jí mladiství vzhled. Mimo celulitidy najde uplatnění i u strií, jizviček či jiných kožních deformací.


Tento olej mi přišel jako výhra v soutěži na facebookové stránce Naturalis asi před týdnem. Takže můžu popsat akorát první dojem. Olej naprosto božsky voní. Cítím hlavně skořicový olej a pak nějaké bylinky - možná rozmarýnový či fenyklový olej. Po pár pohybech se olej vstřebá a zanechá pokožku vláčnou. Moc se mi líbí, že Naturalis nepropaguje jako olej, který vás od sebe zbaví celulitidy, ale že je třeba i cvičení k vyhlazení pokožky. Za sebe bych ještě dodala pitný režim. Celulitidu má asi každý. Já ji nijak výraznou nemám (snad? :D), takže po spotřebování Krasomily ho budu používat jako tělový olej


5/5 Nějaké účinky soudit nemohu, ale olej krásně voní a kůže je pak velmi příjemná.

Uf, to bylo ale vyčerpávající. Jestli jste došli až sem, tam vám moc děkuju! Kdybych měla vybrat jeden výrobek, je to zaručeně Krasomila. Ta mi přirostla k srdci. Taky se vám tak líbí ty názvy produktů? Já je úplně miluju :D

Děkuji Naturalis za poskytnutí výrobků k vyzkoušení.

Já vám moc děkuju za návštěvu a a přečtení! ♥ Určitě blog sledujte i na další sociálních sítích, jako je Facebooková stránkaInstagramový účet či Youtube kanál. Pro jakýkoliv kontakt mě neváhejte kontaktovat na mailu michalkasislerova@seznam.cz

Používáte přírodní kosmetiku? Vyzkoušeli jste produkty od Semante?

20 komentářů:

  1. Ten olej Krasomila, má kromě krásného názvu i super složení, ten bych ráda vyzkoušela, také mám spíše sušší pokožku.. Celkově za mě značka vypadá super, bio a netestovaná na zvířatech, takových není nikdy dost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všechny mají naprosto boží názvy <3 To máš pravdu. Nejradši mám na ní, že je přírodní a netestovaná :)

      Vymazat
  2. Od Nautralis znám čaje, které pije kolegyně. Že mají i kosmetiku jsem ani nevěděla.

    OdpovědětVymazat
  3. Pěnění u šamponu by mi taky chybělo a mátovou vůni též nemusím :D. To je parádní, že se olej hned vstřebává, já je právě moc nemusím, protože se mi nikdy nevstřebaly :D. Ten masážní olej mě asi nejvíce zaujal :). Jinak výrobky vůbec neznám :O.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale jde si na to zvyknout... :D Já se olejů nejdřív taky bála, ale jsou úplně super :)

      Vymazat
  4. O této přírodní značce jsem ještě neslyšela a ani jsem na ni nikde nenarazila. Nechápu jak je to možné. Ale po této recenzi určitě něco vyzkouším. :)

    E | Ve znamení býka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že zase tolik profláklá není, ale výrobky jsou moc krásné a kvalitní :) Doufám, že budeš spokojená stejně jako já <3

      Vymazat
  5. Jako sorry, ale jejich názvy produktů jsou naprosto boží. To se mi brutálně líbí. A víš co? Já mám taky na rukách a zadku problém s kůží! A taky si moc nepamatuju název, ale mám to od dětství a je to fakt otravný. Ale co už, lepší než jiný genetický zátěže.

    Každopádně od Naturalis jsem nikdy nic nevyzkoušela :(. Ale líbí se mi ten šampon. A koukala jsem k nim na web a mají toho fakt hafo. Díky za tip :).

    JAK SI ZAŘIZUJU POKOJ 🌻 | ČÁST 1. | BYDLENÍ | Verča ze Ztracena v Praze

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Žejooo <3 Přesně, tohle je jen kosmetická vada :) To máš pravdu, nemohla jsem se rozhodnout, co si vyberu :)

      Vymazat
  6. Tahle řada vypadá tak krásně a určitě nejen vypadá. Moc ráda bych na vlasy zkusila něco nového a tenhle šampon je velkým favoritem! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To s tebou souhlasím :) Pokud už máš zkušenosti s přírodnímu šampóny a máš ráda mátu, tak Ti určitě bude vyhovovat :)

      Vymazat
  7. Když šampón nepění je to takové zvláštní 😅, jsem na to už zvyklá, takže by mi to asi taky chybělo 🙂, ale vůně máty by mi nevadila. Výrobky mají krásné názvy 🤗.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, ze začátku jsem si na to vůbec nemohla zvyknout :D Krásné názvy i balení :)

      Vymazat
  8. Ahoj,
    já jsem si od této značky vybrala úplně jiné produkty a se všemi jsem byla taky spokojená. Hodně oceňuji cenu a složení této přírodní kosmetiky. Ten tělový olej mě hodně zaujal, docela bych ho taky vyzkoušela. Díky za recenzi.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to ráda slyším, že s nimi máš stejnou zkušenost :) Já děkuji za moc milý komentář!

      Vymazat
  9. Moc pěkná recenze:) Thle značku neznám, ale přírodní kosmetiku mám ráda a docela mě láká vyzkoušet hned ten první produkt na vlasy :) Pořád bojuji s rozčesáváním :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Aires <3 Já začala přírodní kosmetiku používat nedávno, ale nemůžu si ji vynachválit :)

      Vymazat
  10. Tak to je skvělý! To se mi líbí! :-) Ten šampón mě zaujal a rozhodně mrknu na jejich stránky. I vzhledově se jim produkty povedly, fakt paráda! :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥