středa 30. prosince 2020

PF 2021

Zdravím vás u posledního letošního článku ♥ Který bude jak jinak než o přání do Nového roku. Nejdřív bych vám chtěla moc poděkovat za podporu během tohoto celého roku. Za všechny návštěvy, milé komentáře a zprávy :) Moc si toho vážím.
 
Doufám, že jste si Vánoce užili plnými doušky, nebo bříšky? Já každopádně! Už se ale těším, až bude doma všechno cukroví snězený a člověk ho pořád nebude chodit loupit. Příští rok toho rozhodně musím udělat míň. :D :D 
 
Myslím, že stačí napsat, ať je jen příští rok lepší než ten stávající. Raději nebudu psát, že horši už to nebude, protože všichni po této zkušenosti víme, že to klidně horší být ještě může... :D

Nejdůležitější je teď zdraví, nejen vaše ale i vaší rodiny a blízkých. A láska. Ta nám pomůže tohle přečkat. Volejte, piště, ať ve vašem okolí ví, že vám na nich záleží :)

Jak máte v plánu strávit Silvestr? U nás doufám zalezeme pod peřinu, uvaříme si kafíčko, nandáme poslední zbytky cukroví a sjedeme celý Netflix :D :)

Tak se zatím mějte krásně a v Novém roce se na vás budu těšit! ♥

P.S. Dáváte si přecevzetí/cíle na následující rok? Já jo, spíš ty cíle než vyloženě přecevzetí. Letos tam mám naučit se plést, případně háčkovat a vytvořit si tak vlastní zimní čelenku! Dále je to zdokonalit se v šití, prolést dalším ročníkem, pokračovat v blogu a vyjet na nějakou fajn dovolenou po Česku.

15 komentářů:

  1. Přeji ti všechno nejlepší do roku 2021, hlavně hodně zdraví :)

    OdpovědětVymazat
  2. Přeji Ti vše nejlepší do nového roku! Míša
    Michaela Blog || Instagram

    OdpovědětVymazat
  3. Prajem Ti krásneho Silvestra a všetko dobré v Novom roku 2021!

    OdpovědětVymazat
  4. U nás to bude tradiční silvestrovský ovárek, pak odvedeme domů mámu, která přijde na ten ovar a budeme hrát scrable (to je taky naše silvestrovská tradice - my na žádné bujaré oslavy už nejsme).
    Přeju příjemný zítřejší večer a krásný rok 2021 (snad pro nás má něco lepšího než ten letošní)

    OdpovědětVymazat
  5. Aj tebe prajem šťastný nový rok! ♥ Hlavne veľa zdravia, pokoja a lásky. ♥ My ho doma strávime asi nejako podobne. S tými koláčikmi ti verím. Ja som napiekla 4 plechy perníkov a doteraz sa ešte nezjedli. :D Inak, veľmi si predsavzatia nedávam ale tiež si spíšem nejaké ciele, ktoré by som chcela v roku 2021 dosiahnuť. ;)

    Maj krásny deň. ♥
    Blog of Sunflower ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Ahojky,
    také ti přeji vše nejlepší do nového roku! Já jsem byla na Silvestra doma, na půlnoc jsem zaběhla o patro výše k našim. Jinak jsem se snažila uklidnit kočky, které se bojí těch ran. Užila jsem si netflix, nějaké mlsání a byla jsem spokojená:-) Měj se krásně!
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj a pěkný víkend přeji. Trochu opožděně přeji vše dobré do nového roku 2021, ať se jen daří. ☺

    OdpovědětVymazat
  8. Všechno nejlepší do nového roku i tobě :) Snad bude lepší jak ten předešlý :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  9. Taky přeji krásný, úspěšný nový rok! :) Ať se ti vyplní všechna tvá přání (moc hezká přání) jste všichni v rodině zdraví! :) Taky už se těším, až se zlikviduje cukroví :D. Je ho ještě dost :D. Silvestr jsme měli poklidný, podobný jako vy :). A má přání jsou dokončit bakalářský ročník, dovolená na Šumavě, hodně výletů do hor, víc tvoření všeho druhu (chci taky trochu háčkovat, kreslit, vyrábět, péct... :)), více číst knížky, najít si práci a vzdělávat se :).

    OdpovědětVymazat
  10. Ano, taky to vidím tak, že na předsevzetí úplně nevěřím a raději si dávám cíle. Letos bych chtěla uskutečnit svůj sen - pracovat v zahraničí. Už jsem udělala první krok a uvidím, co mi tento rok dovolí v rámci opatření. Ale doufám, že všechno dobře dopadne. :) Hodně štěstí, zdraví a spokojenosti v novém roce!

    Lucka z Seriouszone

    OdpovědětVymazat
  11. Přeji ti do nového roku 2021 jenom to nejlepší, hlavně hodně zdraví a štěstí! :))

    OdpovědětVymazat
  12. Vše nejlepší do nového roku! :) Předsevzetí jsem si nedávala, protože jsem ještě nesplnila ty z loňska. Ale chtěla bych víc cestovat, hned jak to bude možné vyrážíme.
    Chtěla bych tě pozvat na Giveaway o spoustu delikates https://corculum.blogspot.com/2020/12/novorocni-giveaway-2021.html
    Měj se hezky, Š

    OdpovědětVymazat
  13. Vše nejlepší do nového roku (i když pozdě). Také si dávám spíše cíle.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥