čtvrtek 12. prosince 2019

Vánoční Praha s Aničkou 2019 ♥

Po roce zpět na místě činu - vánoční návštěva Aničky v Praze ♥ Lístky na vlak jsem si kupovala asi 2 týdny do předu a české dráhy nezklamaly - hodina zpoždění, naštěstí jsem přišla včas na nádraží a stihla si zařídit jiný spoj a dorazila v domluvený čas.


Nejdříve jsme se zašly podívat na Václavák, kde mají krásné ozdoby na stromečku a také vám visí andílci nad hlavou.




Dále naše kroky směřovaly na Staromák, doufajíc, že se vyhneme spoustě lidí (který bychom tam potkaly později odpoledne). Lidí tam bylo stejně jako smetí, ale myslím, že večer je to ještě mnohem horší. Celý trhy jsme si prošly a daly si něco k obědu. Já stejně jako loni volila klobásu (člověk se z ní aspoň najedl :D), Anička si dala párek v rohlíku, který bohužel musela vyhodit, protože jí tam dali hořčici a kečup, i když jim říkala, že tam nic nechce. 





Tak si zpravila chuť pečenými kaštami a trdelníkem. Ten jsem si po loňské zkušenosti nedávala (malý za vysokou cenu :D).


Stromeček je moc krásně vyzdobený a líbilo se nám, že se pod stromečkem nachází i krátné povídaní o tom, kde se letošní vánoční strom vzal. Také jsme potkaly pár košů na tříděný odpad, ale všechny se nacházely na krajích trhů v zadní části.




Protože fakt mrzlo, zavítaly jsme do Starbucks se zahřát. A taky si v teple předat vánoční dárečky, na kterých jsme se domluvily ♥ Na Staroměstském náměstí otevřely novou pobočku (nebo aspoň po mě), kde se vám může naskytout krásný výhled na trhy. To se nám tedy nepovedlo, ale aspoň jsme si sedly vevnitř. Bylo tam narváno. 



Anička si dala perníčkové latté, které jsem si dala loni a prostě je to kafe, takže jsem si letos chtěla dát jejich limitku horkou čokoládu. Tu měli bohužel vyprodanou, tak jsem si dala normální horkou čokoládu. Byla dobrá, akorát mi to přišlo jako ta matová čokoládal, jen za 110kč. Jako pozornost tam poté zaměstnanci roznášeli borůvkové muffiny.



A co mi Ježíšek nadělil? Vánoční ponožky! Protože co by byly Vánoce bez nich ♥ Hned jsem si je dala na moje ponožky, protože mi fakt venku zebly nožky. Anička ze mě měla srandu a fotila mě, jak si je oblíkám :D Dále jsem dostala sadu barevných papírů na scrapbooking, naši společnou fotku a nakonec tyčinku v příchuti jablko-skořice. Co dostala Anička ode mě si můžete přečíst v jejím článku




Vrátily jsme šly zpět ke stromečku, abychom se u něj vyfotily, protože už bylo kolem 15, trochu se už setmělo a světýlka byla lépe vidět než předtím. 



Pak jsem potřebovala zařídit dárek pro moji vedoucí v práci a poté jsme se stavily do Palladia. Tam jsme zašly do Luxoru, kterej je naprosto obří a ani jedna jsme neodešly s prázdnou. Pak jsme jen seděly a povídaly si, protože Aničce nebylo zrovna nejlépe. Ale jsem ráda, že to se mnou vydržela a neopustila mě ♥


Už jsem měla hlad, tak jsem si před Palladiem na trzích dala palačinku s tvarohem a borůvkami, ale vůbec to nebylo dobré. Představovala jsem si fakt tvaroh a borůvky, ale tohle byl nějakej levnej hnusnej borůvkovej jogurt. A tohle se mi stane vždy, když chci něco nového. Měla jsem si dát tu nutelu :D


Nadešel čas loučení a já jela Regiem domů, kde se mi poštěstilo potkat vozíček s nápoji a dostala jsem mošt zdarma! :D S Aničkou jsem si to jako vždy moc užila a těším se na další setkání, které bude pokračovat zase u nás ve Svitavách. Mám Tě ráda Brouku ♥


Moc vám děkuju za návštěvu a a přečtení! ♥ Určitě blog sledujte i na další sociálních sítích, jako je Facebooková stránka, Instagramový účet či Youtube kanál.

3 komentáře:

  1. No až vám to závidím :)
    Je fajn že ponožky se ti hned šikly :D
    Na to jídlo mám stejnou smůlu, cokoliv si dám nebo chceme zkusit novou restauraci, většinou je to propadák :/ :D
    Jinak na fotkách vám to moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  2. Hezky jste si to užily. Já se teď Staromáku i Václaváku vyhýbám - nemám ráda davy... Vánoční trh možná zkusím na nám. Míru, tam bývá malý a ne tak přelidněný.

    OdpovědětVymazat
  3. super :) zase holky spolu. jsem ráda ze jsi si opet uzila nase trhy :D ja uz tam radsi nechodim. byla jsem 2x a asi naposledy letos :D :)radeji jsem letos vyjela do Olomouce a bylo to skvely :))) uz budu jezdit asi jen tam :D :)
    kazdopadne, vam to slusi :d ty mas na to jidlo fakt pech.. jako palacinky na trzich bych se bala... ja nejak moc tem jidlum neverim, a ty ceny i za piti me letos prekvapily. za medovinu chteli nekdy 90 kc, za svarak 60 kc ale za 1 dcl :D hruza... :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥