čtvrtek 22. srpna 2019

Kempování v Mostkovicích

Hrozně ráda stanuju. Sice se nikdy nevyspím, neustále nadávám na všechnu havěť a štípanců mám nespočet, ale stejně každý rok chci aspoň jednou vyjet pod ten stan. Má to prostě svojí atmosféru a je to nezapomenutelný zážitek. Loni jsem nikde stanovat nebyla, ale letos jsme s mamkou a její kamarádkou Peťou podnikly dámskou výpravu na Plumlov.


U Plumluva se nacházejí dva kempy - blíže Plumlovu je autokemp Žralok a blíže k Mostkovicím je autokemp Mostkovice, kde jsme byly ubytovaní i my. Mají zde i chatky, ale ty byly všechny obsazený a my stejně jeli pod stan. Chytly jsme trochu chladnější víkend, tak bylo v kempu dost místa, jinak je celkem maličky. Ceny pobytu si můžete přečíst na jejich oficiálních stránkách zde, nijak vysoké nejsou.



Když se podíváme na služby - u recepce jsou hezké renovované záchody, kde je v kabince i toaleťák. Další záchody s umývárnami jsou blíže u stanů. Tyto jsou sice starší, ale vždy byly čisté. Toaletní papíry jsou ve velkých rolích před záchody. Za sprchy se neplatí. Posezení je otevřeno 8-22, večer i prodlužují, když je hodně lidí. Z druhé strany hospody je kuchyňka, kde si můžete uvařit a ohřát jídlo. Nachází se zde i 2 lednice a když máte štěstí, taky se vám tam něco vejde. Základní nádobí, příbory, hrníčky, rychlovarná konvice, mikrovlnka. Tohle bohužel není standard všech kempů, takže nějaké potřeby na vaření se určitě neztratí nikdy. Ať už to jsou plynové vařiče či nože, vše se vám bude hodit na cesty do přírody. Od 16 h funguje i udírna, kde si můžete dát krkovici, hermelín, klobásy ale třeba i jazyk (ne nezkoušela jsem ho :D).


Obě dvě noci jsme chytly na mě chladné, takže mi ve stanu byla v noci trochu zima. Ale aspoň nepršelo, teda moc. Po příjezdu se zašlo tradičně hned na pivo a pak se šel stavět stan. Nebo spíš holky stavěly a já zatím byla odnést věci do lednice. Pak se šlo na procházku k přehradě. Stavělo se v každé hospodě co jsme potkaly :D (zase tak moc jich tam není, nebojte :D) Ale příroda je tam moc krásná.



V noci mě strašně bolely kyčle, jak jsem byla přeleželá na bocích. Nejdřív jsme s Peťou chtěly chodit ráno běhat, ale byly jsme obě strašně zlámané :D Ráno jsme si zašly pro snídani. K snídani prodávají čerstvé pečivo - chleba, rohlíky a k tomu plátkový sýr, šunku, vysočinu, máslo, med, nutelu, párky. A taky mají koblížky. Já jsem si dala tvaroh s čokoládovým müsli (z domu) a jeden rohlík (ten den měli dokonce celozrnný!) s máslem a sýrem. A protože mamka čekala u stanu, tak byla snídaně v trávě. 


V sobotu byl naplánovaný výlet na zámek Plumlov. Víc vám prozrazovat nebudu, protože o něm napíšu samostatný článek. Ze zámku jsme to vzaly ještě do kempu Žralok, kde bylo Řízkobranní. Kuřecí, vepřový, holandský... Na to, že akce byla od 14 a my stály frontu od 14:35, tak už půlka řízků byla fuč a my se musely spokojit s kuřecím řízkem (chtěly jsme kapsu :D). Abych nekřivdila, byl výborný.




Po výletu jsme si potřebovaly odpočinout, tak jsme si chvíli lehly ve stanu. Dokonce jsem otevřela i knížku. Po probuzení jsme si zahrály americký žolíky, kde nám k tomu hrála hudba. Ten den u přehrady na pláži u vrbiček byl totiž koncert Rybičky 48. Na co platit 490kč, když to slyšíte až ve stanu asi 700m od toho? :D


Nedělní ráno probíhalo už lépe. Nic mě nebolelo, tak jsem se vydala se proběhnout. Úkol byl jasný, najít poštovní schránku, abych mohla kamarádka poslat pohled :D Úspěšná jsem byla po 1,6km a celková trasa byla 4km.


Pokud stanujete, je třeba kemp opustit do 12h. My jsme naše dopoledne využily pro hraní her petanque a kroket. Zahrály jsme si na pláži u Vrbiček, kde byl i hezký výhled. Různé hry půjčují i na recepci za mírný poplatek, takže se s nima nemusíte tahat, pokud cestujete na lehko.




Po cestě domů jsme se stavily do plumlovské restaurace Pácl, kterou nám doporučila moje kamarádka z VŠ. Zjistila jsem, že v Plumlově bydlí její přítel, takže jsme se pak sešli. Daly jsme si jenom polévky a byly moc dobré. Příště bych tam ráda ochutnala i hlavní chod, vypadaly totiž luxusně a ceny nebyly nijak přepálené. Interiér nádhera.


Na pohlednici na zámku Peťu zaujal mlýn v Přemyslovicích, tak jsme si tam udělaly drobnou zajížďku. Kdybychom věděly, že to má nějaký člověk na zahradě, tak se tam ani neobtěžujeme jet :D



Pokud jste článek dočetli až sem, tak vám moc děkuji za vaše přečtení a za váš čas ♥ Já jsem si výlet hrozně užila, nebylo snad nic, co by se nepovedlo :) Příště se uvidíme na zámku!

Jezdíte stanovat? Stanujete rádi?


Pokud se Ti recept, fotka či má tvorba líbí, moc mě potěší Tvůj komentář na blogu či přidání se k mým pravidelným čtenářům, like na FB stránce, odběr na Youtube nebo follow na instagramu :)



   Sociální sítě:
Facebook stránka
Instagram účet


Moc děkuji za jakoukoliv odezvu a podporu

15 komentářů:

  1. Kdysi jsem občas jezdívala i pod širák, dneska už vybíráme hotel :-). Těším se na článek o Plumlově, tam jsem ještě nebyla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Spát pod širákem se bojím - hlavně kvůli hmyzu, slimákům a podobně. Nesnesla bych, kdyby něco takového po mě lezlo :D Tak snad Tě nezklamu!

      Vymazat
  2. To je super, že jste si to hezky užili :) já stanovat byla jednou jako malá, jinak nejezdíme, není to moc pro mě :D
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já to zase můžu. Ale stačí mi to tak jednou do roka :D Má to prostě svojí atmosféru.

      Vymazat
  3. Krásné fotky! Je vidět, že jste si dámskou jízdu užily. :-D
    Místo neznám, ale podle fotek to tam vypadá moc hezky. Jen bych se teda bála si dát něco do té ledničky, že mi to hned někdo sní. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc Ti děkuju Betty ♥ To si piš :D Vidíš, to by mě ani nenapadlo. Já bych třeba nikomu nic nesnědla, co ty víš, co v tom má xDD

      Vymazat
  4. Letos byla jen stanovačka na zahradě na oslavě, jinak ne. :D Ale teda zírám, měli jste tam úplně luxusní služby! :D A škoda teda toho mlýna :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I když se to někomu nemusí zdát, tak toaleťák před wc je hodně luxus. A to nemluvím o sprchách zadara :D To teda, to jsme opravdu nečekaly.

      Vymazat
  5. Jsem strašně ráda, že sis výlet užila :) už podle fotek, to vypadalo super :D v tomhle jsem ale naprostý opak tebe, stanovat jsem byla jendou v životě asi tak 5 let zpátky a už to nikdy v životě úplně nepotřebuju absolvovat :D

    Belle âme

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsi zlatá ♥ A fotky nelžou, bylo to super. Já zase to dobrodružství miluju :D

      Vymazat
  6. Ja som ešte nikdy nestanovala, ale musím povedať, že ma to veľmi láka! :) Krásne fotky. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak by jsi to měla co nejdřív napravit! :) Důležité je i chytnout teplé noci, aby Ti ve stanu nebyla zbytečná zima :)

      Vymazat
  7. Tak takové kempování bych si hnedka střihla z fleku jak nic! Už se moc těším až se venku oteplí, vezmu si svůj spacák a všechno bude zase krásný. Jen já, příroda a nic okolo mě... Jojo, to bude :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na zimě mám ráda jenom Vánoce, už se taky těším, až bude zpátky teplo :D :)

      Vymazat
  8. My bychom už se také chtěli podívat do Mostkovic, protože jsme slyšeli už od několika lidí, že je to tam moc fajn a teď i tento váš příspěvek... Aaaa, ať už je u nás lépe :-( Dokonce jsme si všechno pořídili na naše cesty ( i vakuové dózy na potraviny ) ... Všechno nám to leží doma a využití to zatím nemá... :-(

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥