čtvrtek 22. listopadu 2018

Podzimní SWAP se Šárkou

Před nějakou dobou jsem s Vámi sdílela náš swap s Kubi, který vznikl na poznět tohoto článku. A pokud mě čtete déle tak víte, že swap jsem si nedomluvila pouze s Kubi, ale ještě s jednou slečnou - Šárkou z blogu Excessive mind. A o tom Vám tu dnes budu povídat, tak se pohodlně usaďte a jdeme na to :)


Šárka informace o mě informace věděla ze článku, já jsem jí jsem poprosila, aby mi to napsala do directu na Instagramu, kde také probíhala veškerá naše konverzace. Nejdříve to vypadalo, že bychom se i sešly naživo, nakonec z toho bohužel sešlo. Ale třeba příště ♥ Jinak jsem žádný výraznější problémy s převzetím balíčku neměla (proč to píšu se dozvíte v Šárčině článku :D:D).

Co na mě teda koukalo, když jsem balíček otevřela?



Jako prvnní jsem samozřejmě otevřela moc milý dopis od Šárky ♥ Který končila slovy, že některé věci i zabalila a to si prostě zasloužilo fotku ♥ Vypadalo to hrozně moc krásně a i to bylo lazené do podzimu. Pytlíček jsem si schovala ;)


Také mi psala, že už se trochu nechala unést Vánoční náladou, takže je balíček v (pod)zimní náladě, což mi ale vůbec nevadilo a byla jsem i ráda, když jsme si balíčky předaly v půlce listopadu. Pro doladění atmosféry mi v krabici všude čouhala imitace slámy. To mě opravdu dostalo, skvěle vymyšlené :D 

Balíček jsem popsala, tak teď jdeme na obsah! A jelikož je blog zaměřený hlavně na jídlo, začneme tím.


Co mě opravdu dostalo a vykouzlilo úsměv od ucha k uchu byla tahle homemade sklenička plná dobrot! Všechny druhy oříšků, rozinky, brusinky... Byla to právě jedna ze zabalených věcí, u který byl komentář "Něco dobrého :-)" a to se teda trefila. S přítelem milujeme (hlavně on :D♥) tyhle směsi, takže budeme zobat u filmu. A ještě udělaná mašlička z provázku - tenhle homemade dárek mi udělat pomalu největší radost, až jsem se zahambila, že jsem neposlala nic svého, když tak vyvářím :(


 Jedna fotka by byla málo ;)


Čaj, ten snad na podzim pije každý. A na popud Šárky se i já budu snažit více pít sypané čaje než pytlíčkové. Přijde mi, že mají mnohem lepší a výraznější chuť. K tomuhle dárečku byla i hádanka v dopise, že v balíčku najdu něco na boj proti škole :D A byl to Balzám na nervy! Zatím jsem ho nezkoušela - to víte, šetřím na blížící se zkouškové.

 

Novinky od Emca - Super kaše protein & quinoa s čokoládou a Super kaše protein & chia s višněmi. Instatní kaše si moc často nekupuju, ale vždy je dobré mít něco v záloze, když nestíháte, proto jsem si je vzala s sebou do Pce. Musím říct, že se na tu čokoládovou moc těším! Ovocné moc nemusím, tak jsem zvědavá, jak mi bude chutnat. 

Tyčinka Le-Gracie v příchuti Arašídy s kakaem. Na tu jsem zvědavá! Podobnou jsem dělala i doma, tak mě zajímá, jak chutná. Se Šárkou jsme se trefily a obě koupily tyčinku od nich :)


Co by byl pozdim (a i zima!) bez vůně svíček... A dostala jsem rovnou dvě! Vanilková svíčka (na fotce v levo) byl druhý dáreček, který byl krásně zabalený. A voněla už přes obal O:) Tady bylo psaníčko "Pro romantický večer ♥♥", což k tomu opravdu sedí. Musíme si ji s přítelem zapálit, až budeme koukat na film a při tom jíst mix ♥

Z druhé svíčky jsem moc žádnou vůni necítila, ale to jí vynahradil vzhled. Vypadá opravdu skvěle! Není to moc vidět, nešlo to ani pořádně nafotit, ale ve předu je vidět stromeček s nápisem. Tuhle mi bude líto zapálit :D


Svetr už mám připravený a o víkendu ho vytáhnu ven, tak doufám, že bude krásně hřát. Hrozně moc semi líbí detail mašličky v zadu na krku.


A tenhle hrníček je úplně insta-friendly. Moje reakce byla ve stylu "Jéé, tak ten je mega rozkošnej!!". A ten si taky odvezu do Pce, abych tu měla nějaký můj fav hrníček


Při pohledu na ně to bylo taky "AAAA anooo fusky!!! Ty jsem chtěla, joooo.". Ne opravdu, vidíte tu sakra roztomilost? A ještě k tomu mají protiskluzový spodek! To zas přítel bude nadávat, až v těhlech ponožkách vyrazím do města B) Ne fakt, moc se na jejich nošení těším!!!

Šárka se mi totálně trefila do vkusu! Když pomineme jednu tu kaši (v příchuti višeň, ale to nemohla vědět, že nejsem na ovocné příchutě :). Já jsem s balíčkem hrooozně moc spokojená a říkala jsem si, kolik tam mám věcí, že to určitě musela moc přesáhnout limit :O Prej jen trošku xD Moc se těším, až všechny věci vyzkouším ♥

Tímto Ti Šári moooc děkuji za uskutečněný swap! 
K mým lehkým obavám ke swapu dopadl na výbornou!!

A proč lehké obavy? Po prvním přečtení věcí, které má Šárka ráda jsem se lekla a začala se bát, aby se Šárce balíček ode mě líbil, protože měla úplně jiný styl než já. Proto jsem dost sázela na jistotu. Zde můžete vidět ukázku Šárčiného balíčku. Jestli si věci chcete prohlédnou pořádně, mrkněte na Šárky článek o tom, co ona dostala ode mě. Najdete ho ZDE.


Jediný zádrhel co byl s balíčkem z mé strany, tak po té, co jsem ho zabalila jsem zjistila, že jsem zapomněla přidat do balíčku dopis :D Takže otvorem 1x0.5cm, který jsem našla v krabici jsem se ho snažila asi 3 minuty tam dostat, až se mi to konečně povedlo úspěšně! :D Pak jsem dírku radši zalepila, aby jste nevypadl :D :D 

To by bylo z dnešního ukecaného článku vše. Já moc oboum holkám děkuji za uskutečněné swapy. Z obou dvou balíčků mám neskutečnou radost! Upřímně dopadly mnohem lépe, než jsem čekala. Doufám, že nám někdy vyjde i to osobní setkání přes tu vzdálenost :-* To platí pro obě ♥

Doufám, že se Vám dnešní článek líbil a načerpaly jste nějaké nápady klidně už na blížící se Vánoce, tak příjde u článku, který už bude právě spojený s Vánocemi. Máte se na co těšit :)

S láskou,

Míša ♥

Jaká věc z balíčku Tě nejvíce oslovila? Znáš SWAP? Zaujala Tě tato myšlenka?


Pokud se Ti recept, fotka či má tvorba líbí, moc mě potěší Tvůj komentář na blogu či přidání se k mým pravidelným čtenářům, like na FB stránce, odběr na Youtube nebo follow na instagramu :)

  Sociální sítě:
Facebook stránka - https://www.facebook.com/wantbefitm/
Instagram účet - https://www.instagram.com/wantbefitm/
 



Moc děkuji za jakoukoliv odezvu a podporu

35 komentářů:

  1. Jéé, tak to je parádní! Moc skvělý balíček, krásné věci! :) Ta čokoládová kaše od Emco není vůbec špatná!:) Vanilková svíčka, no paráda, fakt se vše povedlo:) Jsem ráda, že se ti oba balíčky líbily!:) A někdy to setkání vyjde! <3

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krásný balíček, tyhle swapy jsou super, ráda je sleduji :) Určitě se mrknu i na to, co jsi poslala ty Šárce :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji Peti :) doufám, že se Ti bude líbit i druhý článek! :)

      Vymazat
  3. Pěkné swapy - oba. Já hodně swapovala přes Swaplace, ale ten nefunguje, tak si dávám pauzu. Stejně jsem na tom bídně s časem, tak bych ani neměla kdy se pořádně věnovat vybírání věcí, aby swap za něco stál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mrzí mě, že tak relativně rychle skončil, ale třeba se toho za nějaký rok lidi znova chytnou :) no máš pravdu, člověk si na vybírání musí dát záležet. Je to i na něm pak vidět :)

      Vymazat
  4. Krásny swap! :)
    Mon
    https://lifebymon.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Juu, tak to jsem fakt ráda, že se ti balíček líbí! :D Já právě u těch ponožek naprosto obdivovala ten zlatý třpytivý protiskluz :D Škoda těch višní, to bych ti vzala dvě čokolády, nebo oříšky. Ale opravdu jsem si oddychla, že se ti vše líbí! A k tomu máme i příhody na vyprávění. :D ♥♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To si piš ❤ jsou skvělé, celý víkend jsem je nesundala z nohou 😅 to nevadí, to jsi nemohla vědět 😊 to teda 😂😂

      Vymazat
  6. Všechny ty věci vypadají úžasně. ♥ Hlavně teda ten hrníček, je opravdu moc rozkošný a na IG se bude vyjímat. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji ❤ právě, už jsem s ním i začala fotit 😂

      Vymazat
  7. Tyjo, tak tenhle swap se fakt povedl!! Balíček je fakt krásnej, jak obsahově, tak i vzhledově!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda Kájo, že se Ti taky líbí :) Šárka si hezky vyhrála se vzhledem celkového balíčku ❤

      Vymazat
  8. Moc krásný swap ♥ Jak jsem si četla článek, tak jsem se tady úplně usmívala, protože je z článku hrozně moc poznat, že tě věci opravdu potěšily a máš z nich radost :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme Domčo ❤ jee, tak to mě těší, že to jde poznat i z psaného slova 😊

      Vymazat
  9. Jak už jsem psala u Šárky, swap se vám oběma moc povedl :) A ten hrneček u mě vyhrál :D

    OdpovědětVymazat
  10. Tak to je opravdu povedený podzimní swap :) Já mám tyhle články se swapy ráda :) Stejně jako mám ráda i svíčky, čaje a tak, takže se na to moc pěkně kouká :)

    OdpovědětVymazat
  11. teda to je nádhera. Takové Vánoce :-) Holky měly krásné nápady a nedivím se tvé radosti z nich. Swap jsem teda neznala a je to zajímavá a moc krásná myšlenka.

    hzeký den, Mirka
    Spoon and willpower

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, ze jsem Ti ukázala něco do teď pro Tebe neznámého :) opravdu mě oba dva balíčky velmi potěšily :) děkuji, i Tobě ❤

      Vymazat
  12. super Míšo :) další swap se vám moc povedl :))) krasny svetrik, hrnek, ale hlavne dobroty :D :) na ty by si me ziskal kazdy :))))) hned se jdu podivat na druhy clanek co jsi darovala ty :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji Veru ❤ to si myslím, že zaboduje snad u každého 😅 jee, tak ať se Ti líbí i druhý článek ❤❤

      Vymazat
  13. Týjo, tenhle swap bychom mohly my dvě také udělat! :D Moc hezké věci, hlavně ten hrníček :)

    TheWayByA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako teď asi ne, jsem celkem finančně vyčerpána 😂😂 ale určitě se na něj můžeme někdy domluvit ❤❤❤❤

      Vymazat
  14. Moc krásný swap :). Já miluju sypané čaje:) a také se mi zdá, že mají výraznější chuť. Tu čokoládovou kaši od Emca máme doma, ale ještě jí nevyzkoušela:D. Hrníček a ponožky? :D je boží!! Miluju dostávat ponožky nejvíc k Vánocům :D

    Shard of Dreams

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji Leni :) tak jsem ráda, že to tak nemám jenom já :) přesně! Jako malá jsem to nesnášela, ale teď to miluju ❤

      Vymazat
  15. takyto swap ma pre mna energiu Vianoc z detskych cias, ked som este dopredu nevedela, co dostanem. lebo teraz si darceky na Vianoce uz vyberam sama a rodicia mi ich iba kupia, tak to nie je take prekvapenie. uplne by som brala byt sucastou takehoto swapu, aj ked niekedy sa clovek mozno trochu boji, ci sa tomu druhemu trafi do vkusu. no je to naozaj velmi pekny napad :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥