středa 4. října 2017

Outside legs & butt autumn workout

Krásný podzimní den všem  ♥

Chtěla bych se vám svěřit s mojí první zkušeností cvičit venku. Na konci září jsem nastoupila na vysokou školu a protože by se asi nevyplatilo dojíždění, rozhodli jme se s našima, že budu bydlet na kolejích. První dva dny jsem měla spolubydlící, která potom se kvůli osobním důvodům odstěhovala a až do pátku jsem byla sama, kdy mi najednou přibyly nové věci v pokoji. Až v pondělí jsem se setkala s novou spolubydlící. Zatím je fajn, i když mi více vyhovovala ta první. Co mě ale zarazilo tak bylo, když si v úterý v 17h šla dát šlofíka. Já jsem se víceméně celý den psychicky připravovala na to, jak si krásně zacvičím nohy podle videí právě kolem té 17-17:30 a teď prd. Neznám větší sklamání, než když se vám dokonce fakt chce cvičit, ale nemůžete, protože vaše spolubydlící spí. A tak jsem se hecla, že půjdu cvičit ven.

Zdroj: https://cz.pinterest.com/


Už  jsem po tom dlouho toužila, avšak nikdy neuskutečnila celkem z přiblbého důvodu. Na místo, kde bych si chtěla něco odcvičit, tak bych si doběhla, ale to už by byl běh a já bych chtěla vědět, jak dlouho jsem to běžela, tak jsem se pak radši nikde nezastavovala a prostě si šla jenom zaběhat. Teď jsem ale šla ven kvůli tomu, abych si zacvičila.

Celé dopoledne pršelo, měla jsem promočené boty a bylo pochmurně. Já ale chtěla jít ven cvičit a kousek se proběhnout. Ve 17:45 jsem se převlíkla a šla jsem. Venku poprchávalo, řekla jsem si fakt super no, ale když už jsem se převlékla a vyšla ven, tak se přece neotočím zpět. Běžela jsem cca 1,5km, kdy po cestě jsem si dala přestávku na protažení. Konečně jsem doběhla do nějakého parku a našla super "lavičku". Neměla opěrátko, byla tak 3x dlouhá než klasická lavička a byla i 2x širší. 

Hrozně jsem se bála, že budu za největšího debila, když takhle cvičím na veřejnosti a že se mi všichni budou smát a ukazovat si na mě. Opak byl pravdou. Nikdo se o mě nezajímal, až na malé děti (cca do 3 let), který moc nerozuměly tomu, proč tam skáču jak blbec :D

Parádně jsem si to užila a dokonce dnes, den poté hezky cítím stehna a zadek když jdu do schodů, čemuž se divím, protože já jsem na sebe většinou velmi milá a moc do velkých bolestí nejdu. Raději dle někoho cvičím, aby mě motivoval nepřestávat.

Teď se budu snažit já motivovat vás ke cvičení, takže pokud mátě chuť a náladu, obujte kecky, pohodlné oblečení a razíme ven cvičit!

Outside legs & butt autumn workout

(Podzimní venkovní cvičení nohy a zadek) 

 

 1,5km běh na místo cvičení

3x každou dvojici za sebou

15x dřep s výskokem
15x sumo dřep

15x pulsování ve dřepu (co nejpomaleji, bude to víc stát za to ;)
15x koleno nahoru (levou nohu dáte na lavičku a pravým kolenem "vykopnete" nahoru, na každou nohu)



15x výpady (na každou nohu)
15x dřep s otočkou o 180°


Nadále vše provádíme "jenom" jednou :D

30x ležení na boku a zvedání levé nohy (ležíte na pravém boku na lavičce, pravou nohu máte lehce pokrčenou pro lepší stabilitu, levou nohu zatnete a zvedáte kolmo k tělu a dolů, nedotýkáme se lavičky)
30x hmity levé nohy cca ve 45°

30x ležení na boku a zvedání pravé nohy
30x hmity pravé nohy cca ve 45°

20x klasický most (nedotýkáme se zadkem lavičky)
20x na 4 doby nahoru, na jednu dobu dolů
20x kmity nahoře (co nejvíce zatínáme zadek)
20x kolena od sebe k sobě (jsme zadkem nahoře, co nejvíce propínáme a dáváme kolena od sebe a k sobě)
20x = 20s výdrž (jsme zadkem nahoře, co nejvíce propínáme)

Teda až na tohle! Tohle také 3x
15x výkopy o lavičku, opřená pravá (pravým nártem se opíráme o lavičku, levou nohu dáme dostatečně daleko, aby nám při lunges výkopu nešlo koleno za palec = aby koleno svíralo cca 90°, pravým kolenem děláme pohyby dolů a zpět nahoru)
15x výkopy o lavičku, opřená levá

1,5km zpět domů (nohy vás nebudou poslouchat, ale snažte se! :D)

Tak a máme to hotové! :) Samozřejmě to lze i odcvičit v pohodlí domova, já takový luxus ale neměla :D Mezi změnou cviků jsem si dala vždy 3-5 nádech - výdech a při odjetí "série" se trochu vydýchala. Nebudu vám lhát, dřep s výskokem je pro mě velmi náročný, tak vždycky udělám 8 v kuse, pak se postavím, nádech výdech a dodělám zbylých 7. S takovými přestávkami to zvládne určitě každý, tak se nebojte! :) Od doby, co jsem vyšla ven po dobu, co jsem se vrátila, tak uplynulo 1h a 25 minut.

Kdyby jste jakémukoliv popisu cviku nerozuměli nebo nechápali celkově systém cvičení, tak se nebojte a napiště mi to komentářů, mileráda znovu a podrobněji vysvětlím :)

Když jsem odcvičila, byla jsem plná enforfinů. Všude popadané listí, lehký vítr, spousta lidí na procházkách, kaštany na zemi... Původní plán byl i zpět doběhnout na kolej. Nikdy jsem se tak neproklínala, nohy byly jako konve.

Když jsem odcházela z parku, zpustily se všude světla a já byla ohromena. Neskutečně šťastná za to, že jsem se i přes nepřízeň počasí vydala ven. Už se dost stmívalo a já viděla, že tam, kam běžím je ještě větší tma než tam, kde jsem teď. Cca 5 minut před kolejemi mě chytnul neskutečnej slejvák. Když jsem rychle mokla, hrozně jsem se smála. Přišlo mi to jako ironie osudu. Když jsem vybíhala tak pršelo a když se vracím, tak prší. Byla jsem vděčná za to, že nepršelo, když jsem cvičila. Byl to úžasný zážitek.

zdroj: https://cz.pinterest.com/

Doufám, že se vám dnešní článek líbil. Trochu neobvyklé na mě :) Pokud budete workout zkoušet, určitě mě dejte vědět, jak se vám líbil. Za jakoukoliv zpětnou reakci budu moc vděčná ♥ A ještě taková maličkost. Potom, co jsem doběhla, tak jsem zjistila, že mi přibyl nový pravidelný čtenář - paní Věra Martinková a já jsem nejen jí, ale i všem ostatním odběratelům neskutečně vděčná ♥ Děkuju vám všem, pravidelným čtenářům, ale i každému návštěvníkovi za všechny návštěvy a krásné komentáře, které mi tu necháváte. Pokud nechcete aby vám unikl některý z mých článků, tak se můžete také přidat k paní Věře a stát se mým pravidelným čtenářem ;)

To by bylo pro dnešek vše, mějte se krásně a užívejte si podzimu, pa ♥

zdroj: https://cz.pinterest.com/

10 komentářů:

  1. Super workout ;)
    Jak se ti líbí na vysoké a koleji ? :) A kde studuješ?
    Já jsem strašně moc vděčná, že jsem na bytě :D ale taky občas řeším problém spící spolubydlící, ale nejčastěji spíme v tu dobu obě :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, jsem ráda, že se ti líbí :) těšila jsem se na studentský život, ale domov mi chybí víc než jsem sama čekala.. :) Po těch 4 měsících se zatím nedokážu se dokopat učit :D V Pardubicích :) Tak to máte dobrý :D Ta moje buď spí nebo tady není xD

      Vymazat
  2. Pěkné pocvičeníčko, je fajn, když se k něčemu takovému člověk odhodlá, ten pocit je pak k nezaplacení :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já cvičím, i když moje spolubydlící spí xD Ale tak my už se známe dlouho no a nevadí jí to :D Venku jsem kromě běhu ještě necvičila no, též se jakoby stydím a říkám si, že nechci, ať se na mě dívají lidé, ale věřím, že to musí být super, protože na tebe působí i ta příroda a ne zdi:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je dobře :D já tu svojí znám asi týden a ještě nám trochu potrvá, než si na sebe zvykneme :D Taky jsem to tak měla ale opravdu, si tě nikdo nebude všímat. Všichni jsou až moc zaneprázdněny svými životy...

      Vymazat
  4. Já hrozně dlouho necvičila kvůli práci :( ale musím do napravit a docela si mě tímhle článkem motivovala ! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O prázdninách jsem to taky takhle měla, že mě práce(brigáda) hrozně vysávala, ale teď se mi zase chce cvičit s chutí! :) to mě velmi těší a držím ti palečky s úspěšným začátkem! :)

      Vymazat
  5. Zaujímavý článok. Ja sa do cvičenia neviem donútiť. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) zkus se oblíknout do cvičebního - hezký legíny, podprsenka, tričko... To je pak škoda to hezké oblečení nevyužít přímo v akci! :D :)

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥