pátek 12. května 2017

Čokoládové muffiny (443 kcal)

Čokoládové muffiny


Jak jsem slibovala ze včerejšího co jsem dnes jedla :) Muffiny jsou úžasné ve vnitř! Krásně měkounké, ale ani ne přímo nějaké mokré, prostě fakt moc dobré :) Recept mám tady od Barči. Je to už trochu starší recept a chystala jsem se na něj dlouho a teď přišla ta jeho chvíle! A rozhodně nezklamal :) Po dlouhé době najdete pod receptem i makra na celou dávku :) a že ty makra teda jsou hezký :)




1 bílek
50g odtučněného tvarohu
80g jablečného pyré
10g kakaa
15g čokoládového proteinu
25g vloček
25 špaldové mouky
15g vysokoprocentní čokolády
lžička prášku do pečiva
flavdrops


Nejdřív smícháme všechny suché přísady a do nich přidáme mokré a všechno pořádně promícháme. V původním receptu bylo čokoládu rozehřát, já ji ale nakrájela na kousky, protože tak to mám radši, ale jak chcete vy :) Dáváme do muffinových košíčků (mě to vyšlo na 5) a pečeme na 180°C 20-25 minut.  (klidně můžete přidat celé vajíčko, ale mě ten bílek zbyl z jiného pečení)


443 kcal / 1772 KJ
S: 50g
z toho cukry 20g
B: 31g
T: 10g
z toho nasycené 5,5g
V: 9g

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥