úterý 23. května 2017

Co jsem dnes jedla IV.

Ahoj! ♥

Tak tu máme další díl a já doufám, že během dne nezapomenu vše fotit :D Za 2 dny ústní tak nervy pracujou..

7:15 snídaně

  • 200g bílého jogurtu (od Pilos), 100g domácí granoly
  • caro, 0,5l vody




Protože jsem nenažránek a své čokoládové musli jsem dojedla, tak bylo na čase si upéct nové! Ještě včera večer jsem šla ho připravit, abych ho měla na ráno připravený. Tentokrát jsem dělala podle tohoto receptu vanilkové s menšími změnami :) K tomu jsem si uvařila caro. Dneska bez čaje, protože už doma nezbyl žádný, který mi chutná, tak doufám, že zajdou co nejdříve nakoupit :D jinak caro piju neslazené. Poprvé jsem si ho osladila a to mi přišlo, že to přebíjelo to chuť a od druhého šálku nesladím a chutná mi to tak mnohem víc :) ani neředím mlékem, protože pak mi taky přišlo, že se ta chuť úplně vytrácí. Tak, ještě dva dny, kdy prosedím nad učením a pak snad relax, tak se jdu učit.



10:15 dopolední svačina

  • kousek zbytkového koláče, 2 mrkve, plátek 30% eidamu, kousek hubeňoura
  • 0,5l vody

Zbytkový koláč je to proto, protože jsem pekla něco jiného a nebyly tam přesně uvedené gramáže, takže jsem musela odhadovat množství a samozřejmě jsem to neodhadla a zbylo mi toho hrozně moc :D spodek jsou jenom vločky, mouka, vajíčko a odměrka proteinu, pak povařené jablko s vanilkovým pudinkem a navrch drobenka z ovesných vloček, mouky, medu a kokosového oleje.  A protože by mi to bylo málo, tak jsem si k tomu ukrojila ještě kus domácího chleba, který jsem pojmenovala hubeňour, moc jsem ho zplácla a on nějak nevyskočil do výšky, tak je dost nízký, ale na chuti mu to nic neubralo :D příště zkusím péct ve formě nebo ho uplácat na plechu vyšší. K tomu plátek eidamu, kterej jsem našla rozdělaný v ledničce a 2 nakrájené mrkve. Chvíli odpočinek a pak se zase vrátit k učení :(

13:00 oběd

  • 50g rýžových vlasových nudlí, 1/2 tuňákové omáčky


Tak tento oběd mi zabral tak 5 minut, no ale jedla jsem ho tak čtvrt hoďky :D vůbec to nešlo a pak byl všude akorát binec. Na dvě porce omáčky jsem na lžičce řepkového oleje osmažila půlku cibule na kostičky, pak přidala velké balení tuňáka, cca 200ml tekutého rajčatového protlaku a 1/2 plechovky kukuřice. Přidala jsem oregáno a smíchala s těstovinama :) A protože jsem chtěla mít vše hotové a oběd mi zabral tak málo času, tak jsem si ještě nachystala večeři na dnes a zítra a oběd na zítra a pozítří. A to jsem vařila jenom dvě jídla! :D Vařte na víc dní, ušetří vám to čas i peníze :) jo teda ještě jsem si upekla na snídani donuty z cizrnové mouky, tak jsem zvědavá, jak budou chutnat, protože mi příde, že ta cizrnová mouka má hroznou pachuť. Má to s ní někdo taky tak? Nevíte co proti tomu? Díky...

16:30 odpolední svačina

  • 1/2 borůvkového chlebíku
  • caro, 0,5l vody


Jdu si dát hezky na mě koukajíc borůvkový chlebík. No nebudu lhát, nejlíp stejně vypadá ta čokoška navrchu :D K tomu si pustím video od Camie :) Po prvním kousnutím láska na první pohled!! Oh, to bylo moc dobré :D příště možná zkusím bez borůvek nebo až aspoň nebudu mít kanadské z obchodu :D :D byly hrozně velké a tím pádem jich bylo málo v chlebíku :D recept určitě dodám, o tuhle lahodu vás neochutím! A díky bohu, zítra mě čeká druhá polovina, jupíí! A pozór, půlka chlebíku i s čokoškou má 290kcal a 24g bílkovin! :)

19:15 večeře

  • 200g brambor, 1/3 plechovky hrášku, 1/3 tofu, lžička řepkového oleje, 1/4 okurky
  • 250ml vody


Gramáže večeře jsou orientační, protože jsem dělala zase více porcí :) takto to výjde z celkového množství. Dnešní večeří jsem se inspirovala u MaruškyVEG, akorát jsem vynechala kukuřici, kterou jsem měla už k obědu :) Takže dneska véča na vegana :D Bylo to moc dobré, jen jsem to trochu přehnala s pepřem :D stane se :D

Pořád necvičím, stále není čas a jenom se učím... Už ale jen poslední den a pak den D (čtvrtek)! A pak konečně začnu využívat venku toho krásného počasí (a budu doufat, že se mi zase vrátí moje krásná pleť) :) Doufám, že se vám dnešní inspirace z mého stolu líbila :) recept na chlebík čekejte během zítřka :) Každá návštěva a komentář mě těší :) Tak se mejte krásně, pa ♥

Copak jste dneska jedli vy? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥