sobota 5. března 2016

Domácí workouty bez pomůcek

Tento článek je hlavně pro ty, co nikdy nebyli v posilovně stejně jako já. Ať už z důvodů daleké posilovny, popřípadném nevědění, kde je/jsou ve Vašem městě nebo jen stydění se cvičit před ostatními.

Upřímně, i po asi skoro ročním cvičení mě to do posilovny pořád nějak netáhne.. :D Ze začátku jsem hodně cvičila podle videí na YT - je to hrozně pohodlné, zvládnete to kdykoli a kdekoli a nikdo na Vás nebude čumět, pokud teda nemáte pokoj v přízemí a rozdělané závěsy. 

A i když vím, že po činkách nebudu mít svaly jako Schwarzenegger, stejně jsem si je ještě nepořídila a statně cvičím s 1,5l flaškama plné vody. A upřímně mě to i stačí. :D Takže veškeré videa podle kterých jsem cvičila jsou naprosto bez pomůcek. Jediné co potřebujete je nějaké podložka - ale já třeba používám obyčejnou karimatku na stanování a perfektně mi to stačí. :)

A jdeme na ty konkrétní videa!

Toto video je od XHIT daily a je na břicho. Já si toto video zamilovala z jednoho prostého důvodu - nesnáším dělání sedů lehů a cviků tomu podobných protože zabírám hlavou/krkem a ne břichem a tady skoro nic takového není. Takže pokud máte stejný problém, toto cvičení je skvělé! Zabere Vám jen 10 minut, cvičí se 10 cviků po 30s a jede se to dvakrát.


I další video je od XHIT daily tentokrát na zadek. A opravdu potom bolí! Některé cviky byly pro moc těžké, tak jsem si vymyslela vždy o trochu lehčí variantu.. :D


Další video na posílení zadečku - tentokrát od Blogilates. Určitě tu bude článek o XHIT daily i Blogilates a dalších slavných (mě známých) točitelů workoutů? Toto video je na pouhých 6 minut, což se hodí na dny, kdy opravdu nestíháte. Myslím, že se dělá asi 6 cviků, každý jednu minutu. :)

Teďka tu máme nohy! Přesněji na pevnější stehna. Je to zase od Blogilates a i tentokrát 6 minutový. Princip je stejný jako u cviků na zadek.


Toto  je naprosto zabijácký workout na vnitřní stehna! (hodně problémová partie, že?) Je to od Blogilates (ano, jsou to mé oblíbenkyně :D) a trvá to "pouze" 5 minut, ale... ALE já už po asi 2 minutách chtěla umřít. Je to (tedy aspoň pro mě) hodně intenzivní a o účincích netuším, zvládla jsem to jen jednou a stehna bolely dost ukrutně, takže kdo chce dát pořádně v pěti minutách  zabrat svým stehnům, tohle je ideální.


A protože nechceme zapomenout ani na ruce, tak tu mám šesti minutové video od Blogilates a teď ta nejlepší věc na tom je, že nepotřebujete absolutně žádné činky. A i když se to nezdá, ručky bolet budou. :)


Přesně tyto videa jsem cvičila, když jsem cvičila podle YT videí. Doufám, že jste se něco nového dozvěděli a že třeba některé i zkusíte. :)

Přeji krásný zbytek večera :)

Pokračuj. Dnes jsi o kro blíž než jsi byl včera.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥