pondělí 16. května 2022

Otevření nové prodejny GRILY WEBER

Grilovací sezóna je tady! V půlce března jsem měla jedinečnou příležitost se zúčastnit slavnostního otevření nového Grill centra Weber, které se nachází v Praze na ulici Ocelářská 3, nedaleko OC Harfa. Mimo grill centra se v areálu nachází i restaurace, kde vám před vašimi zraky připraví lahodné, čerstvé těstoviny do 3 minut



Grily Weber mají v nabídce spoustu typů grilů - na dřevěné uhlí, plynové i elektrické. V nabídce najdete také kompletní příslušenství ke grilům, ale i k ochucení pokrmů ve formě výběrového koření či netradičních omáček a také dekorací pro dotvoření té pravé atmosféry. 




Podávala se spousta alkoholu a koktejlů (degustace ginů Mare, bourbonů Wild Turkey 101 či prosecca Nani Rizzi), ale naštěstí se našlo i nealko :D Na grilech se grilovalo o sto šest! Mě nejvíce chutnaly brambory Parisien (celé mini brambory, opékané se slaninou) a Caesar salát, ale k ochutnání nechyběly ani jihoamerické hovězí steaky Rib Eye, české vyzrálé hovězí, rajčatová salsa Pico de gallo, Řecký salát a speciality od české farmy Bio farma Čunát




A co by to bylo za otevření Grill centra, kdyby to nepřišel omrknout sám pan Zdeněk Pohlreich? To vám bylo překvapení. O těch milionu fotografů a televizí snad ani nemusím psát. Musím říct, že se choval stejně, jak to vypadá v televizi. Podle článků tam bylo slavných osobností více, ale já znala jen pana Pohlreicha a pak ještě paní Mahulenu Bočanovou, která je velkou kamarádkou majitelů Grill centra. 



Kromě věcí z grilu nechyběly ani sladké dobroty. Já ochutnala akorát tiramisu, ale všechny vypadaly zajímavě. Nechyběl ani velký, potažený marcipánem, dort s nápisem "Grill cetrum Weber", který krájela a podávala sama Mahu



Zpět ještě k restauraci. Pán kuchař byl velmi příjemný a vidět jeho práci s pánví bylo pohlazení po duši. Během dne připravil několik druhů čerstvých těstovin. Jen já měla zrovna smůlu a přišla na Fruti di mare a jen se utvrdila, že tohle není něco, co mě chutná :D Ale v nabídce jich najdete spoustu. Mimo to tam také najdete vitrínku s dezerty, když vás po těstovinách bude na něco honit mlsná. 



Udělala jsem si výlet do Prahy a rozhodně to bylo hezky strávené odpoledne. Ještě jednou paní Romaně Pavelkové moc děkuji za pozvání  a i za některé poskytnuté fotografie :)




Já vám moc děkuju za návštěvu a a přečtení! ♥ Určitě blog sledujte i na další sociálních sítích, jako je Facebooková stránkaInstagramový účet či Youtube kanál.

Máte doma grill? Grilujete rádi v létě?



EXKLUZIVNĚ 25% sleva s kódem "wantbefitm"

13 komentářů:

  1. Míšo, děkuji za reportáž. Manžel griluje hodně a často, je věrný firmě Weber a u pana Polreicha byl před lety na kurzu. Děkuji za info, určitě se tam příležitostně zastavíme, dcera bydli nedaleko.
    Měj příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to vypadá jako super akce a podnik je zajímavý :). Musela sis to hezky užít :). A navíc jsi viděla slavné osobnosti :D.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to musela být parádní akce. Tam se musím zajít někdy podívat 🙂. S přítelem grilujeme strašně rádi, ale ani ta restaurace nevypadá vůbec špatně 😊.

    OdpovědětVymazat
  4. To musel být zážitek a skvělá akce :) Já sama ke grilování ještě moc příležitostí neměla, ale v restauraci si dávám celkem ráda jídlo připravené na grilu :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  5. To byla velká akce :) gril doma nemáme, ale rádi opékáme na kameni :)

    OdpovědětVymazat
  6. Wow, tak to vypadá skvěle, ještě jsem o tom neslyšela :-) Doporučím přítelovi, pracuje v Praze a nějaké podniky na jídlo hledá pořád :-)

    OdpovědětVymazat
  7. To musela být skvělá akce! Až budu zas někdy v Praze, třeba tam zaskočím. My máme takový přenosný gril, než úplně ten klasický venkovní, ale stejně ho používáme především venku, ono to má svou atmosféru. Miluju maso z grilu :)

    OdpovědětVymazat
  8. Wow, vypadá to tam krásně a určitě sis otevíračku užila! A tolik dobrot, hned bych ochutnala! :D :)

    OdpovědětVymazat
  9. Pěkná akce! Gril máme tuším od nich elektrický, a je fakt super!

    OdpovědětVymazat
  10. O těhcto grilech jsem netušila až do přečtení článku xD Zní to jako skvělá akce, kde bylo strašně moc dobrot, mám docela dilema co bych ochutnala jako první :DD Ale mám dokonce pocit, že fotky Mahuleny Bočanově z této akce jsem snad viděla i na Super.cz, protože mi to okolí přijde povědomé :D

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj, jsi v pořádku? Myslím na tebe

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také sem pravidelně chodím a ptám se, proč tu není nový článek. Snad jen užívá plnými doušky prázdniny :)

      Vymazat
    2. Holky, to je od vás tak milé! Děkuji vám za starost. Jsem v pořádku, jen jsem potřebovala načerpat síly viz nejnovější článek :)

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥