neděle 14. února 2021

Tvarožník (1/4 354 kcal)

Určitě jste si všimli, že miluju tvarohové dezerty. Zaprvé mi opravdu chutnají a teď mi pečený tvaroh chutná více než oslazený z vaničky. A za druhé jsou tyto dezerty velmi praktické, protože i bez přidání proteinového prášku obsahují velké množství bílkovin a dokáží vás skvěle zasytit. A to přece od dezertu chceme.

Recept jsem si vybrala u Mišky z blogu Navrmi z naší spolupráce, kterou už nějaký ten rok máme ♥ Recept jsem mírně poupravila - místo másla jsem použila ořechové máslo, protože klasické máslo doma prostě nevedu a osvěčila se mi tato náhražka :)

Těsto máte hotové během minutky, kdy se jen vše smíchá a dá se péct, značka ideál.
 

 Tvarožník
- doba přípravy: 10 minut
- náročnost: lehká
- porce: 4

Ingredience
250 g odtučněného tvarohu
200 g 12 % zakysané smetany
4 vejce
25 g ořechového másla
65 g hladké špaldové mouky
60 g třtinového cukru

 
Postup
V míse smícháme tvaroh, smetanu, vejce a rozpuštěné ořechové máslo. Vmícháme mouku a cukr a pořádně promícháme. Dáme do formy 27x18 cm a pečeme na 180 °C 30 minut a poté snížíme teplotu na 160 °C a dopékáme dalších 10-15 minut. Necháme vychladnout a posypeme třtinovým moučkovým cukrem s pravou vanilkou.

Makra na 1/4
Kalorie: 354 kcal
Bílkoviny: 18,5 g
Sacharidy: 31,5 g
Tuky: 16,5 g
Vláknina: 2,75 g



Původní recept najdete zde.

Já vám moc děkuju za návštěvu a a přečtení! ♥ Určitě blog sledujte i na další sociálních sítích, jako je Facebooková stránka, Instagramový účet či Youtube kanál. Pro jakýkoliv kontakt mě neváhejte kontaktovat na mailu michalkasislerova@seznam.cz
 

Pekli jste už někdy tvarožník? Máte rádi tvarohové dezerty?

31 komentářů:

  1. Vypadá krásně, dělala jsem něco podobného, jen s omáčkou z borůvek nahoře :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc Ti děkuju ♥ Mňam, s borůvkovou omáčkou musel být luxusní :)

      Vymazat
  2. Ahojky,
    tak to určitě upeču, jen tedy použiji to klasické máslo, protože doma nemám ořechové a i nesnáším ořechy. Už teď na to mám chuť, miluji tvaroh:-) Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, jasně, proto to tam i uvádím :) Mám to úplně stejně. Děkuji, ty také :)

      Vymazat
  3. Mňam! Hned bych si jeden kousek dala 😊. Minulý rok jsem zkoušela na podobný způsob bábovku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U bábovky bych se bála, že se mi nepodaří vyklopit :D Ale koláč je to luxusní.

      Vymazat
  4. Oooo, ten tvůj vypadá ještě o hodně lépe, jak ten můj :/ :D

    OdpovědětVymazat
  5. Na tvarohu si poslední dobu ujíždím, věřím, že tvarožník by mi chutnal :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  6. Tvarožník je u nás taky oblíbený - dělám takový kompromis mezi fittness verzí a receptem "vraž tam kostku másla" (viz taky https://veverkoviny.blogspot.com/2020/04/tvaroznik.html).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na recept ráda kouknu, děkuju Stáňi! ♥ Nedivím se, je opravdu moc dobrý :)

      Vymazat
  7. OCh mňam vyzerá skvelo. Dostala som hroznú chuť na tvaroh!

    xxAlexandra z MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
  8. Taky miluju tvarohový dezerty, musím si ho brzo udělat! :)♥

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vítej v klubu ♥ Doufám, že Ti bude Páji chutnat ♥

      Vymazat
  9. Já taky naprosto miluji vše z tvarohu! :D Děkuji za tip :).

    OdpovědětVymazat
  10. Tak jsi mi vyřešila otázku, co péct o víkendu:D Děkuju:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě moc těší ♥ Doufám, že Ti bude chutnat! :)

      Vymazat
  11. Zase mňam! Asi to tu budu psát ke všemu, ale tvarohové dezerty miluji, tenhle asi udělám o víkendu, díky moc za tip!

    OdpovědětVymazat
  12. Ja milujem tvarohové koláče! Rovnako, ako aj jablkové! Vždy sú také nadýchané 🌸

    Blog de la Licorne *

    OdpovědětVymazat
  13. No jooo tak tohle vypadá opravdu lákavě! Já jsem co se týče pečení levá, ale zase ráda zkouším nový věci a když se to pak vyvede jsem za to mnohem radši :D :) určitě vyzkouším děkuji za typ. Víc takový lahodných receptů. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady se nemusíš bát, že by se něco pokazilo. Vše se jen smíchá a dá se péct, takže to určitě zvládneš levou zadní ♥

      Vymazat
  14. Tvarohové dezerty patří k mým oblíbeným, vypadá skvěle! :))

    OdpovědětVymazat
  15. Vypadá skvěle.. Asi se do něho zítra pustím.. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥