čtvrtek 26. března 2020

What I ate XXIX.

Po nějaké době vám přínáším inspiraci z mého stolu. Tentokrát se můžete těšit na spoustu sladkého i slaného. V poslední době jsem si hodně oblíbila směsy z jedné pánve, tak zde na ně najdete několik inspirací. Také zde nechybí bezlepkové palačinky bez vejce nebo nějaká buchta.

Ať se vám dnešní díl líbí!


Byli jsme pozváni k taťkovi na oběd na jeho narozeniny, tak jsem mu upekla čokoládový dort a byl fakt vynikající! Recept jsem použila od Smoothcooking. Příště bych ho akorát déle pekla. Měkký, plný čokolády, přesně, jak jsem si ho představovala.


Kuřecí špízy v marinádě z jogurtu, garam masaly, zázvoru, červené papriky... K tomu jsem udělala bramborovou kaši, kde máslo nahrazuju pomazánkovým máslem a i tak je to moc dobré.


Filé pečené s nivou. K tomu šťouchané brambory a červené zelí ze sladkokyselého nálevu, který miluju!


Vanilková buchta s čokoládovými kuličkami. Vršek potřený pistáciovým máslem s bílou čokoládou.


Box v Bageterii pro dva. Posilnění před 2,5h divadlem. Netuším, zda to mají ve stálé nabídce, okolo Valentýnu to měli v nabídce za 200kč - volba dvou druhů baget a pečené brambory s dipem.


Tohle bylo vynikající! Akorát to nemám slušně nafocené :D Oběd bez masa z jedné pánve - kousky lasagní se smetanovou-sýrovou omáčkouo a kukuřicí. Fakt se mi to neobvykle povedlo. Ale za to mohl hlavně ten dobrý, lepší sýr :D


Čtyřvrstvý koláč plný chutí - maková, tvarohová, jablečná. Vždycky si mezi nimi nemůžu vybrat, tak jsem do koláče dala všechny.


Těstoviny z jedné pánve se špenátem, šunkou a nivou.


Quinoovo-pohankové palačinky bez vejce se zakysanou smetanou, malinovou marmeládou, rozpuštěnou hořkou čokoládou a mletými vlašskými oříšky. Takhle jsem přivítala doma kamarádku na snídani ♥


Mleté hovězí maso ve sladké variantě s červenou cibulí, třtinovým cukrem, sójovou omáčkou Shoyu, kečupem a sezamem. K tomu bramborová kaše.


Domácí bramborové šulánky s mákem, tvarohem a moučkovým třtinovým cukrem. Nakonec jsem zalila rozpuštěným kokosovým olejem. Výborné.


Domácí čokoládový pribiňák s domácí čokoládovou granolou a borůvkovým rozvarem. K tomu jeden bohužel domácí, nepovedený loupák s malinovou marmeládou a kešu máslem.


Jáhlová kaše, která uvnitř skrývá pudinkový prášek, protein, mléko a tvaroh. Vršek zdobí povařené jablko, mandle a fíky. Musím se ale přiznat, že v poslední době mě kaše moc nejedou, tak uvidíme, co budou mé snídaně :D


Jablečný perník, na který najdete recept na blogu. Akorát jsem ho zapomněla potřít marmeládou. K tomu oslazený bílý jogurt a zelý čaj.


Špagety z jednoho hrnce tentokrát s kuřecím masem a dušenými houbami. Dušené houby vařené s těstovinami jim propůjčí moc dobrou chuť. Teda v případě, že máte rádi houby :D

Doufám, že se vám dnešní článek líbil a načerpali jste i nějakou inspiraci :) Mě se pak hrozně líbí si zpětně prohlížet mé jídelní inspirace. Připomene mi to věci, co už jsem třeba nějakou dobu nedělala. Já vám moc děkuju za návštěvu a a přečtení! ♥ Určitě blog sledujte i na další sociálních sítích, jako je Facebooková stránka, Instagramový účet či Youtube kanál.

 

Jaké z jídel vás nejvíce zaujalo?

18 komentářů:

  1. Ještěže jsem po obědě. Jinak bych z tvého článku určitě dostala hlad.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To pak splnil svůj účel... :) Tento díl obsahuje fakt samí dobroty!

      Vymazat
  2. Ahoj,
    musela jsem to číst až po jídle, jinak by to bylo špatné:-)Zaujaly mě všechny ty sladké recepty, peču ráda. taky snídaňové tipy se vždy hodí:-)
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj,
      úplně chápu :) Tak to jsem ráda! Snažím se to dost prokládat i těmi slanými, protože většinou mám zkušenost, že lidi hledají inspiraci spíš na ty slané dobroty. Ale jsem ráda, že i sladké někdo ocení :)

      Vymazat
  3. Děkuji, právě jsem dostala pořádný hlad :D Ty těstoviny se špenátem a nivou vypadají úžasně! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rádo se stalo :D ♥ Byly moc dobré a hlavně, zašpiníš s nima jen jednu pánev a vařečku, nic víc :)

      Vymazat
  4. Mňam! Všechna tahle jídla bych mohla zařadit mezi má oblíbená. :D Miluju brokolici, sýrovo smetanové omáčky s kukuřicí, Bageterii, jáhlové kaše, mák a nejvíce se mi sbíhají sliny na ten jablečný perník, achjo! :D
    A ten dort pro taťku se ti moc povedl, vypadá krásně! <3

    Tereza's journal

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc Ti děkuju za pochvalu dortu! ♥ Taťka měl velkou radost :) Po smetanovo sýrových omáčkách se také můžeme doma utlouct :)

      Vymazat
  5. Děkuji za inspiraci, už dochází! :D My dělali houbové rizoto a taky jsme nechali houby udělat rovnou rýží v jedné pánvi a bylo to opravdu dokonalé!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rádo se stalo, to jsem moc ráda! :) To věřím, také mám houby moc ráda. Bohužel přítel je nemusí, tak si je dopřávám vždy sama :D :)

      Vymazat
  6. Jejda, všecky ty jídla vypadají, tak super!:D u takových článků je nejhorší to, že člověk při nich dostane hlad:D, hodně mě zaujala ta vanilková buchta s čokoládou, to určitě zkusím a taky mě hodně zaujalo, to bez masa, co nemáš dobře nafocené :D, možná to nevypadá na fotce tak vábně, jako ostatní jídla, ale takový typ jídel, já mám rád :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc Ti děkuju! :) Ty těstoviny byly fakt luxus, měla bych se přemoct a někdy to uvařit a líp nafotit, protože to byla fakt dobrota :) To mě těší :)

      Vymazat
  7. Právě jsi mi udělala takové chutě, že se možná i vydám do kuchyně něco ukuchtit :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen si něco dobrého připrav, když je teď na to tolik času :)

      Vymazat
  8. Ty palačinky vypadají hoodně dobře :) Jinak ten boxík z BB jsme taky párkrát měli a přijde mi fakt super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A byly vynikající. Přemýšlím, že si je v blízké době udělám znovu :) To teda, škoda jen, že teď si ho nemůžeme dát :D :)

      Vymazat
  9. Mňam, kéž by mě bavilo tolik kuchtit jako tebe :) ty boxy z bageterie si nejsem jistá... ale bagety mají výtečné.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mě hrozně chutnají bagety z Bagetérie :) Nojo, ale věř, že je to někdy prokletí a aspoň tolik nepřibereš :D :D

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥