středa 19. července 2017

Boloňské špagety

Boloňské špagety



Taková ta rychlovka, když chcete oběd do 30 minut. I chlapy ocení :D Mleté maso používám už jenom hovězí, protože když jsem koukala na složení mletého vepřového, tak tam bylo hlavně sádlo, což mě sklamalo. Sice má vyšší cenu, ale taky ho nejím denně. Snažím se ho zařazovat 1x do měsíce. Už minule jsem zkoušela boloňké, ale s výsledkem jsem nebyla spokojená, dneska už to bylo moc dobré! :) oběd je na dvě porce :)



180g mletého hovězího masa
100g rajčatového protlaku
lžička řepkového oleje
cibule
2 malé česneky
koření na špagety, bazalka, sušený česnek
cca 120ml vody
50g 30% eidamu
160g kukuřičných těstovin


Dáme si vařit vodu na špagety a poté v ní špagety uvaříme dle návodu. Na oleji osmažíme nadrobno nakrájenou cibulku, až bude skoro hotová, přidáme nadrobno nakrájený česnek. Pak už restujeme jen chvíli, přidáme mleté hovězí, které jsme předtím mírně nadrobili, či jak to nazvat, abychom tam neměli tak dlouhé cancoury :D Osmažíme, až většina masa bude hnědá, mírně podlejeme vodou a přidáme rajčatový protlak, který ve směsi rozmícháme. Povaříme do změknutí masa, ochutíme kořením dle chuti. Na těstoviny dáme omáčku a nakonec zasypeme sýrem.

Dobrou chuť!

8 komentářů:

  1. Delam skoro ty same ale jeste do smesi pridavam smes hrasek kukurice mrkev ;)a cerstve oregano nebo bazalku mnam :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, děkuji, to je skvělý nápad! Příště určitě přidám kukuřici :) to se máš, že máš domácí, já používám jenom sušené :)

      Vymazat
  2. It looks wonderful, I have to do it.
    I just follow the blog, follow back?
    Kisses
    http://virginiaferreira91.blogspot.pt/

    OdpovědětVymazat
  3. Špagety miluju na jakýkoliv způsob :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky! Jen jsem se je nenaučila ještě jíst :D :D vždycky jsem jak prasátko.

      Vymazat
    2. Já už jo... i s lžičkou to zvládám :D vždycky jsem nechápala, jak to ti lidi jí s lžičkou a vidličkou zároveň a hrozně se mi to líbilo, tak jsem to párkrát zkusila a dobrý... :D

      Vymazat
    3. Já je většinou jím lžící :D to se mi osvědčilo jako nejlepší způsob jezení :D

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥