pátek 19. května 2017

Tofu s červenou čočkou ( 1 porce - 385,5 kcal)

Tofu s červenou čočkou ( 1 porce - 385,5 kcal)


Skvělá večeře nebo jako lehký oběd. Takhle "marinované" tofu jsem zkoušela poprvé a bylo to moc dobré, ale příště bych to naložila asi den předem a dala více česneku :D Místo kečupu můžete použít rozmixovaná rajčata nebo i zředěný protlak, každopádně já to mám vyzkoušené s kečupem. A pokud máte doma čertvý špenát, klidně můžete použít i ten, já mám jen mražený :) :D Tak pojďme se do toho pustit!



200g bílého tofu (259 kcal)
100g červené čočky v suchém stavu (353 kcal)
70g sekaný mražený špenát (18 kcal)
35g - 3PL kečupu Špak (36 kcal)
5g - PL řepkový olej (45 kcal)
5g - 1 stroužek česneku (6 kcal)
sůl, pepř, oregáno 


Asi hodinu před přípravou si nakrájíme balení tofu na kostičky a připravíme si "marinádu" ze 3PL kečupu, PL řepkového oleje a prolisovaného česneku, osolíme, opepříme a přidáme oregáno a pořádně promícháme a dáme do ledničky. Dáme vařit čočku. Výhoda červené čočky je v tom, že se nemusí předem namáčet. Uvaříme do měkka. Na rozehřátou pánev si hodíme mraženej špenát a až se začně "rozpadat" na malé kousky, přidáme marinované tofu. Necháme trochu upéct a můžeme podávat k uvařené čočce.

Celá dávka

kalorické hodnoty: 717 kcal/ 3 002KJ
tuky: 23g
sacharidy: 71g
bílkoviny: 52g
vláknina: 3g

1 porce

kalorické hodnoty: 385,5 kcal/ 1 614KJ
tuky: 11,5g
sacharidy: 35,5g
bílkoviny: 26g
vláknina: 1,5g

2 komentáře:

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥