středa 25. října 2023

09/28/2023 | Sváteční den

Na Den české státnosti jsem měla volno a protože jsem předtím byla celou sobotu v práci, tak jsem si chtěla hlavně odpočinout. Na snídani jsem nám doma udělala francouzské tousty z vánočky, kterou jsme dostali v práci. Měla jsem je po dlouhé době a opravdu jsem si pochutnala. Ještě že půlka vánočky na mě ještě čeká v mrazáku!


Oběd jsem měla hotový už ze středy, tak to bylo fajn. Dělala jsem cuketový nákyp podle tohoto receptu se šťouchanými brambory. Dominik se nejdřív ofrňoval a odmítal ho jíst, ale jak mu nakonec chutnal :D Během obědového klidu jsem si slepila jednu stránku do alba. V poslední době mi to jde dost pomalu a každou stránkou se hrozně seru. Doufám, že až budou ošklivější dny, sednu si k tomu častěji. Ale jak vždycky říkám mamce: každá stránka se počítá.



A co jiného dělat o volnu, než vyrazit na kolo. Sice jsem v posledním čtvrtečním článku psala, že mám svojí trasy plné zuby, ale tentokrát jsem si ji zajela, protože jsem ji nejela minimálně měsíc, tak mě to nevadilo. Vyrazila jsem přes Hradec n/Svitavou, mírným kopcem do Banína, Bělou n/Svitavou a v Březové si udělala oblíbenou zastávku v SimiCoffee.



Těšila jsem se na nějaké podzimní pití, bohužel, díky vysokým teplotám jsem skončila u malinové limonády. Doufám, že až se tudy příště pojedu projet, už budou mít podzimní nabídku! A výběr dortů mi taky udělal radost, měli lotuskový. Sice jsem ho tady ještě nikdy neměla, ale lotus miluju, tak co by se na tom dalo zkazit. Byl výborný, pochutnala jsem si.


Opět se zapadajícím sluníčkem jsem dorazila domů. 



45 km 190 m převýšení

Co jste o svátku dělali vy?

10 komentářů:

  1. Moc hezky prožitý den!
    My jsme po letech vylezli na Kunětickou Horu a odpoledne zahradní práce a relax - bylo tak krásně...
    Míšo, měj hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Míšo tak to jsi měla fajn program, Ty si to umíš užít ! Pozdravuju, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Na ty placičky se mi úplně sbíhá chut, mnam

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkný výšlap. My byli státní svátku na chalupě a dělali jsme povidla (tedy nejen)

    OdpovědětVymazat
  5. na svátek šel manžel s malým na procházku a já v klidu uklidila :D dneska mi to nevyjde, prší u nás :D

    OdpovědětVymazat
  6. Krásny deň, úplne z neho vyžaruje pohoda. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ten dort vypadá moc dobře! Není nad to si udělat pohodový den!

    OdpovědětVymazat
  8. to vypadá, že to byl moc fajn den :) v SimiCoffee už jsem taky párkrát byla, je to moc příjemná kavárnička :)

    OdpovědětVymazat
  9. To zní jako krásný sváteční den :). S lepením stránek ani nemluv... :D A vánočku bych si dala, ach jo! Asi budu muset ukuchtit nějakou LC :D.

    OdpovědětVymazat
  10. Jsi šikulka :) ráda bych taky vyrazila na kolo, ale bohužel jsem nemocná :( tak snad na mě hezké počasí ještě počká

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥