neděle 25. září 2022

Pastrami, sendvič skvělý na cesty

Ve chvíli, kdy vychází tento článek, my jsme už za obzorem! Rozhodli jsme si prodloužit léto a vyrazili za teplem. A protože nás bude čekat dlouhá cesta, chtělo to nějakou svačinu na cestu. A když píšu dlouhá, tak dlouhá s minimální možností si něco koupit. Vyrážíme z domů na vlak v 1:15 a do destinace bychom měli přiletět v 16:25 h.

Takže mimo buchty na snídani a proteinových tyčinek bereme s sebou i pastrami sendviče, které jsou super na cesty. Dlouho vám vydrží čerstvé a svěží, dobře se jí za pochodu s nízkým rizikem nehody, bez zašpinění rukou a bez potřeby příboru. Samé výhody!

Pro pastrami, neboli zauzené hovězí, jsem se rozhodla dle Bageterie Boulevard, protože vím, že nějaké takové bagety nabízí. Já si ale sestavila vlastní, z dobrot, které prodávají na eDelikatesy. Mimo pastrami obsahují i kravský sýr, nějakou tu zeleninu a samozřejmě omáčky, protože suchý bagety nikdo nechce.

Pro chuť jsem použila ručně vyráběnou BBQ omáčku s vůní olšového dřeva. Díky čili papričce je mírně pikantní a skvěle tak doplňuje chuť celého sendviče. Já vám říkám, že sendviče z bagetérky těmhle domácím pastrami sendvičům nesahají ani po kotníky!


Pastrami sendvič
- doba přípravy: 15 minut
- náročnost: lehká
- porce: 4

Ingredience
4 malé/ 2 velké bagety
12 plátků pastrami (zauzené hovězí na tenké plátky)
8 plátků kravského sýru Massimo alá hermelín
4 lžíce pomazánkového másla
4 lžíce BBQ omáčky
4 hrsti nakrájeného ledového salátu


Postup
Bagety si podélně nařízneme, ale nerozkrojíme je úplně. Na spodní část namažeme pomazánkové máslo a na vršek BBQ omáčku. Vrstvíme nejdříve hrst nakrájeného ledového salátu, 3 plátky pastrami, a nahoru 2 plátky kravského sýru. Opakujeme s dalšími 3 bagetami. Tadá. Fajnšmekři si sendvič mohou i zapéct!

Článek vznikl ve spolupráci s eDelikatesy. Děkuji!

Jaká je vaše oblíbená svačina na cesty?

10 komentářů:

  1. Vypadá parádně :) Snad cesta proběhla v pořádku, užij si dovolenou :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. To vypadá tak dobře, že bych si hned jeden dala 😀.

    OdpovědětVymazat
  3. Míšo, tleskám, a zajásal by i můj muž. Na cesty svačiny připravuje on, většinou cíleně - co kdo má rád. Ale plní opravdu hodně a jen dobrotami :o)
    Měj pohodový den. Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Já na cesty dávám většinou přednost proteinovým nebo ořechovým tyčinkám, ovocným kapsičkám, cherry rajčátkům nebo třeba korbáčků - prostě něčemu, co nedrobí a neteče. Jsem trochu čuňátko a ze sendvičů by mi náplň buď padala nebo tekla :D. Ale tvoje sendviče vypadají moc dobře.

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá báječně, moc ráda ho podle tvého receptu vyzkouším! SUper tip na svačinku. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá to mňamózně, hodně mě zaujaly BBQ omáčky :D Zauzené hovězí jsem nikdy nezkoušela, ale jedna má kamarádka ho má moc ráda :D

    OdpovědětVymazat
  7. Mňam, to bych si hned dala! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Různé omáčky máme s mužem rádi, takže ta BBQ mě zaujala :).

    OdpovědětVymazat
  9. Tak to vypadá dobře, super nápad :) My většinou vozíme ovoce, zeleninu, nějaké pečivo a nejvíc asi sladkosti, sušenky apod. Jinak Bageterii Boulevard mám moc ráda :)

    OdpovědětVymazat
  10. To vypadá parádně, děláš mi chutě :-D Užijte si dovolenou :-) já svačinu mám ráda obloženou housku - salát, majonéza, sýr, šunka. Mňáám :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥