čtvrtek 11. listopadu 2021

Novinky v kuchyni V.


Konečně článek s novinkami! V říjnu jsem měla svátek a taťkova přítelkyně Denča mi dala pár dobrůtek. Pro mě to vše byly novinky, tak jsem se je vám rozhodně v dnešním článku přiblížit. Zjistila jsem si, že vše sehnali v Albertu v tom jejich zdravém koutku a ceny jsem si dohledávala na netu, tak je možné, že se to bude mírně lišit.

U každého produktu najdete jeho složení, nutriční informace, přibližnou cenu, hodnocení a samozřejmě nějaký můj komentář. Mám tu připravené 3 produkty, tak se na ně pojďme vrhnout.


maltitol, slunečnicový olej, syrovátkový proteinový koncentrát 12 %, lískové oříšky 10 %, sladká sušená syrovátka, odtučněný kakaový prášek 6,5 %, kakaové máslo, kokosový olej, emulgátor: lecitin, vanilkové aroma

Žádnou kupovanou proteinellu jsem ještě nikdy nezkoušela, vždy jen domácí. Upřímně mě vždy odradilo složení, ale aspoň jsem to teď měla příležitost ochutnat. Texturou je jako nutella a chutná dosti podobně, ale cítím z ní více oříšků. Když si dám lžičku, uspokojí mě (ne jako nutella, kterou by člověk vydlabal celou:D). Pokud hledáte zdravější variantu, tohle může být přesně pro vás. Bodík strhávám za složení - maltitol a nízké procento oříšků oproti 100 % ořechovým máslům.

Energetická hodnota: 2 074 kJ/500 kcal
Tuky: 36,1 g (z toho nasycené mastné kyseliny 8,2 g)
Sacharidy: 43,9 g (z toho cukry 6,6 g)
Bílkoviny: 12,6 g

Cena: 150-250 kč/400 g balení 
Hodnocení: 4/5


směs ořechů v různém poměru: lískové ořechy, blanšírované mandle, kešu ořechy, vlašské ořechy 10 %

Tyto směsi naprosto miluju. Už jsem jich měla několik z Lídlu, ale konkrétně tyto ne. Většinou si je beru s sebou někam na výlet či dovolenou nebo si z nich dělám oříšková másla. Je super, že zde nejsou rozinky, které mnoho lidí nemusí a hlavně jich je tam vždy více než oříšků. Bez přidaného oleje, soli, za mě super výrobek,

Energetická hodnota: 2 661 kJ/643 kcal
Tuky: 56 g 
Sacharidy: 11 g (z toho cukry 4,6 g)
Bílkoviny: 21 g

Cena: 115-120 kč/100 g
Hodnocení: 5/5


surový třtinový cukr, kakaové máslo, sušené plnotučné mléko v prášku, kakaová hmota, vanilka Bourbon, minimální podíl kakaové sušiny 35 %

100 % BIO mléčná čokoláda. Plus ji určitě přidává, že je v bio kvalitě, i když já tomu moc nevěřím a nevyžaduji to. Obal má krásný, který by dobře vypadal i jako vánoční dárek. Mým favoritem úplně nebude, mám radši hořké varianty. Po přidání do mého oblíbeného mugcaku se neroztekla, jen povolila. Na mě je dosti sladká. Pokud ale máte rádi mléčné čokolády, tohle je rozhodně lepší varianta, která je slazená třtinovým cukrem a obsahem Bourbon vanilky. Bodíky strhávám za cukr na prvním místě a zvláštní strukturu po rozpuštění.

Energetická hodnota: 2 412 kJ/579 kcal
Tuky: 38,9 g (z toho nasycené mastné kyseliny 23,5 g)
Sacharidy: 48,9 g (z toho cukry 48,3 g)
Bílkoviny: 7,8 g

Cena: 50-70 kč/100 g
Hodnocení: 3/5

Já vám moc děkuju za návštěvu a a přečtení! ♥ Určitě blog sledujte i na další sociálních sítích, jako je Facebooková stránkaInstagramový účet či Youtube kanál.

Co jste si nového naposledy koupili vy?

28 komentářů:

  1. No, já naposledy nakoupila hromady čajů :D. Ale měla jsem v říjnu i nějaké poprvé ochutnané novinky všeho druhu - mám o nich pravidelný článek. Nejvíc mne asi zaujal čekankový sirup a humus z Lidlu. Z tvé trojice bych asi volila proteinelu, protože mléčnou čokoládu taky moc nemusím a ořechy bez tepelné úpravy mi obecně dělají problémy - můžu jich jen trochu a lískáče raději vůbec (ty používám jen na pečení).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukala jsem, slušný nákup :D Jé, tak to bych nezvládla :D Oříšky mám moc ráda :)

      Vymazat
  2. Já zkoušela takovou tu duo nutellu, myslím že od Bodylab a chutnala jak takové ty levné nutelly :D. Jilnak v čem je maltitol špatný? Moc se v tom nevyznám :O. Tuto čokoládu jsem ani v Albertu ještě neviděla, ale nechodím tam zas tak často a máme jen supermarket :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu jsem nikdy neměla :) No jednou jsem četla, že je to předražený alkoholový cukr a že ta cenová hodnota tomu neodpovídá :D Ale nějak víc jsem to nehledala, jen se snažím vybírat výrobky, které ho nemají na prvním místě :)

      Vymazat
  3. Neznám ani jeden produkt, ale ta čokoláda vypadá dobře, ale tvoje hodnocení mě trochu odradilo. Já si kupuji bio čokoládu v Lidlu :-) Já většinu těchto věcí nakupuji na Aktinu. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aktin mi přijde zbytečně předražený :) Mě zásobuje hořkou čokoládou babi, nebo také sahám po té v Lídlu za nějakých 35 kč :)

      Vymazat
  4. Všechny produkty znám z Albertu, jelikož tam chodíme nakupovat nejčastěji, ale ani jedno nekupujeme 🙈, ale ten mix oříšků může být dobrý takhle k posezení a uzobávat 😊.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zase do Albertu moc často nechodím :) To určitě, já jsem si u něj vymixovala ořechové máslo, které mi doma chybělo :D

      Vymazat
  5. Zaujímavé produkty, ochutnala by som všetko :-)
    Najviac ma však zaujalo to orechové proteínové maslo.
    Pekný víkend!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se Ti článek líbil. Děkuji za milý komentář :)

      Vymazat
  6. Tu Proteinellu bych také moc ráda vyzkoušela, pokukuji po ní už celkem dlouho v Albertu, ale zatím jsem se neodhodlala. :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud Ti chybí nutella a chceš její zdravější variantu, tak toto je super řešení :)

      Vymazat
  7. Miluji tyhle zdravé nákupy, moc mě láká ta proteinella i ta mléčná čokoláda, ráda si občas zamlsám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mlsám často, takže tohle se u nás nikdy neztratí.. :D :)

      Vymazat
  8. Ta poslední čokoláda, tak tu bych nutně potřebovala

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na nervy jak dělaná :D :) Já ji spíš taky použiju na zob než na nějakou polevu :)

      Vymazat
  9. joo, do Alberta chodíme často, takže všechyn produkty znám, ale nekupuji je. :D Ale tu proteinellu bych mco ráda vyzkoušela! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli hledáš zdravější variantu nutelly, tak je proteinela přesně to, co hledáš :)

      Vymazat
  10. Tyto oříškové směsi naprosto miluju! :) A tuto konkrétní proteinellu jsem už měla a byla výborná!

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj,
    jídelní dárky jsou skvělé:-) Nic z tvých výrobků neznám, ale zaujala mě ta mléčná čokoláda.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Hani, to s tebou musím souhlasit :) aspoň ti to doma nebude ležet :)

      Vymazat
  12. Super nápad na článek. Hned bych všechno chtěla ochutnat :D

    OdpovědětVymazat
  13. O proteinelle jsem už slyšela a kamarádka ji objednává. Bála jsem se cukru, ale za mě je maltinol v pohodě, takže bych do budoucna ráda vyzkoušela :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já o ní teda taky slyšela, ale nikdy jsem jí neměla. Až do teď a rozhodně nelituju! :) Fakt jí zkus :)

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥