středa 31. května 2017

Pudinkový koláč

Pudinkový koláč


Zdroj receptu je z této stránky. Rozhodovala jsem se mezi pudinkovým koláček, karobovými řezi a babávkou a nakonec to vyhrál pudinkový koláč! Já jsem to teda rovnou pekla ve dvojnásobné dávce, protože byl zrovna u mě přítel, tak abychom toho měli dost :) A bylo toho dost :D Taky jsem použila velkou formu, jak můžete vidět na fotce. A chtěla bych zdůraznit, že je opravdu důležité, aby jste nechali pudink vychladnout. Ideálně tak těch 30 minut. Pak by se vám mohlo stát co se stalo mě při prvním pokusu, že mi pudink neudělal díry, ale rozlil se mi po celém povrchu :D ta vizuální stránka nebyla taková, jakou jsem chtěla, ale chuťově dobrý byl :) Tak jdeme na něj :)




korpus:
50g jablečného pyré
40g špaldové mouky
30g proteinu
50ml mléka
15g holandského kakaa
2 vejce
flavdrops (7 kapek, vanilkové)
lžička prášku do pečiva

pudink:
300ml mléka
100ml vody
vanilkový pudink
flavdrops (7 kapek, vanilkové)


200ml mléka a 100ml vody dáme ohřát, až bude vřít, přidáme ve 100ml rozmíchaný pudink a vaříme do zhoustnutí. Odtavíme a osladíme. Necháme cca 20-30min vychladnout. Na korpus smícháme vše mokré, poté přidáme suché. Těsto dáme do malé zapékací formy vyloženou pečícím papírem. Do těsta naházíme trochu už vychladlý pudink a dáme péct na 180°C 20 minut.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥