pondělí 10. září 2018

Banánový chleba s čokoládou a jogurtem (1/12 116kcal)

Vítejte u nového článku ❤

S banánem mám takový zvláštní vztah. Samotný ho sníst nedokážu a i na kaši, když tam jsou nakrájené kolečka banánu, mám s tím problém. Ale jakmile ho do těsta rozmixuju, problém zmizí a já si užívám tu jeho chuť.

Nejčastěji banán mixuji právě do sladkých chlebů. Příjemně je osladí a dodají jim typickou chuť. 

Tohle není úplně ten nejvíc ízypízy recept na banánový chlebík který dělám, ale je taky moc výborný! Nebojte, i ten nejzákladnější recept se tu dostane. Teď jsem ale měla větší chuť na tento s kousky hořké čokolády s vůní skořice a perníkového koření. Anoo, podzim je skoro tady a ja už se nechávám unášet jeho chutěmi.

Recept je velmi snadný, vše jen smícháte a dáte péct. Pak už jen nakrájíte na 12 kousků a podávate s čímkoliv na co máte chuť - arašídové či jiné ořechové máslo, tvaroh, jogurt, povidla...

Inspiraci jsem našla tady.



Banánový chleba s čokoládou a jogurtem
- doba přípravy: 60 min (20min příprava + 40 min pečení)
- náročnost: lehká
- porce: 12

Ingredience
2 banány (240g)
2 vejce
1 1/2 hrnku vloček  (120g)
300g bílého jogurtu
odměrka čokoládového proteinu (jiné sladidlo, 45g)
35g hořké čokolády
1 1/2 lžičky prášku do pečiva
1/2 lžičky sody
lžička skořice
1/2 lžičky perníkového koření

Mouky, proteiny a mnoho dalšího najdete za skvělé ceny na RageFitness. Při použití kódu MS5 dostanete navíc 5% slevu na celý nákup :)

Postup
Banány si rozmačkáme v misce vidličkou. Přidáme jogurt a vejce a znovu promícháme. Postupně přidáváme ovesné vločky.  Ke směsi přidáme protein nebo jiné sladidlo dle chuti, prášek do pečiva, sodu a skořici. Jako poslední vmícháme nakrájenou hořkou čokoládu. Dáme do formy na chleba vyložené pečícím papírem a pečeme na 200°C 30 minut.

Makra na 1/12
Kalorie: 116 kcal
Bílkoviny: 6,5g
Sacharidy: 13g
Tuky: 4g


Moc děkuji za jakoukoliv odezvu a podporu 

27 komentářů:

  1. Já zas banány úplně miluji! Samotné a ovesná mi hutná nejvíce s banánem! :D a banánové chlebíky taky miluji, vypadá fakt skvěle, mňam!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, každý má jiné chutě :D :) Já ho snáším jenom rozmixovaný v těstě :D Ale tenhle chlebík je fakt pecka!

      Vymazat
  2. Tohle děláme doma snad jednou za měsíc. MILUJU ! A hlavně co nejvíc čokolády do něj nasekat ! :D

    FIT MADDIE

    BLOGEREM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyjo, taky bych ho měla častěji, celkem ho opomíjím. Když já ty chutě mám pořád jiné a málo kdy mám v krátkém časovém rozmezí chuť na stejnou věc 2x :D :) Ne asi!

      Vymazat
  3. Zase další božský recept! A s banány mám úplně stejný problém! :D Recept určitě vyzkouším, děkuji za další tip! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc Ti děkuji ♥ Jééj, to bych ani nevěřila, že je na tom někdo stejně jako já :D To já děkuji za milý komentář ♥

      Vymazat
  4. Tak tohle by zaručeně chutnalo mému příteli, který má rád cokoliv s banánovou příchutí :) Já banány většinou jím teda normálně nebo v smoothie :)
    Elle about everything

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přítel by zase více ocenil smoothie, ale i tenhle chlebík mu moc chutnal :) Skvělá snídaně pro oba!

      Vymazat
  5. Banánový chleba teď hodně vidím u lidí na instagramu, ale sama jsem ho ještě nezkoušela, ale pořád se k tomu odhodlávám. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? Já ho teď teda ani moc nevidím :) Ale určitě se odhodlej a zkus ho. Mě chutná moc :) A není lepší způsob jak zužitkovat zralé banány.

      Vymazat
  6. Banánový chleba jsem ještě nikdy neměla, ale banán a cokoliv s banánovou příchutí mi hrozně chutná, tak snad se k tomu někdy dostanu. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Téda, to by jsi měla napravit :) Určitě ho zkus. Klidně můžeš použít i formu na klasický koláč :)

      Vymazat
  7. Vypadá krásně, povedl se ti :) Taky jsem dělala banánový chlebík a to s proteinem a byl vynikající. Když tak nad tím přemýšlím, tak bych ho mohla zas upéct, banánů mám doma dost :D
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moooc Ti děkuji Lindo ♥ Máš pravdu, teď si vzpomínám :) Tak honem do kuchyně :)

      Vymazat
  8. Mňam, banánový chleba jsem ještě neměla :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No holky, já vás asi budu muset pozvat na košt :D To je chybaa! Určitě ho vyzkoušej :) Pokud máš ráda banány, určitě si ho oblíbíš :)

      Vymazat
  9. Banánový chlieb milujem! <3 Určite vyskúšam aj tvoj recept, vďaka zaň :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tenhle je skvělý ozvláštnění klasického receptu :) To já Ti moc děkuji ♥

      Vymazat
  10. Skvělá nápad na dobrotu :) Vypadá to vážně skvěle, ráda vyzkouším a doufám, že si pochutnám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc Ti děkuji ♥ Tak v to doufám také! Doufám, že si doma pochutnáte :)

      Vymazat
  11. Há teď dělala banánový chlebíček z krabice (byl v Brandnooz boxu), ale moc nenadchl. Vrátím se ke svým banánovým mufinům (jeden z receptů, ten ne nejzdravější, tady http://werka13.blog.cz/en/1804/bananove-muffiny-s-kremem , ale dělám různé variace - část mouky zaměňuji za mleté vločky, mléko za jogurt, přidávám kakao...)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To víš, musíš zkusit domácí :) Není nad domácí směs než kupovanou. Určitě na něj mrknu :) Banánové muffinky jsem také dělala a jsou krásně sladké, i bez cukru :)

      Vymazat
  12. Mňam, vypadá to skvělě! Jkko vždy ;)

    Mirka
    Spoon and willpower

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc Ti děkuju Mirko ♥ A jsem ráda, že jsi zpět! :)

      Vymazat
    2. I j á jsem ráda, že jsem se vrátila k tomu, co mám tolik ráda. Bylo to teď hektické a nebyla jsem moc doma. takže s chutí do toho. ;)

      Vymazat
  13. Banánovej chleba miluju! Dělám ho už roky podle jednoho receptu na instagramu, kterej jsem kdysi našla a jsem s ním hrozně spokojená :D

    Karolína & Korea v Česku

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ti rozumím :) Na insta taky hodně ráda hledám inspiraci :) Mě ale nebaví dělat stejné recepty dokola, pokud nejsou opravdu top :) Baví mě zkoušet a objevovat různé recepty :)

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥